פרק 19 (מרתון!!)

6.7K 357 15
                                    

פרק רביעי למרתון!!

פרק 19:
"אלכס תסתכלי עליי" הוא אמר ופניו הפכו ללבנות "מה אתה רוצה?" שאלתי "הם לא שווים את זה" הוא אמר "תישארי חזקה אם לא בשבילהם אז בשבילי.. אני אוהב אותך אלכס" הוא אמר וגרם לי להרגיש צמרמורת ופרפרים הוא נתן לי נשיקה יבשה בשפתיים ויצא מהכיתה חיכיתי שיתחיל השיעור ובינתיים ישבתי במקום שלי ודיברתי טיפה עם דיימון 'התחלת ללמוד?' הוא שאל 'עוד לא..' עניתי 'את זוכרת שאני אוסף אותך היום בשבע' הוא שלח 'אני זוכרת' כתבתי לו 'יש הוראות מיוחדות?' שאלתי 'בכללי לא.. העיקר שתבואי ותתני לי להפתיע אותך' הוא שלח 'אוקיי טוב אני אדבר איתך בהפסקה.. היה צילצול' שלחתי והתנתקתי לוגן התיישב בשולחן לידי ואחריו נכנסו מאדי ורייצ'ל שהסתכלה עליי במבט מצטער גילגלתי אליה עיניים ואחריהן נכנס המורה לגאוגרפיה "בוקר טוב תלמדים תוציאו ציוד על השולחן והתיישבו במקומות" מר הובר אמר והתחיל ללמד.. כל השיעור לוגן הסתכל עליי וזה עצבן אותי אבל לא התייחסתי אליו, השיעור נגמר ואז הייתה הפסקה של חמש דקות לוגן עדיין המשיך להעיף בי מבטים מדיי פעם.. הרגשתי שנמאס לי קצת מהמבטים שלו אז יצאתי מהכיתה והלכתי לשירותים לראות את אני ניראית אחרי שהעיפו עליי דלי מים.
הסתכלתי ואני ניראית בסדר חזרתי לכיתה "תיראו היא ניראית כמו כלב רטוב" בלייק צעק והצביע עליי וכולם צחקו לא הקשבתי אבל רק ה' יודע מה זה עשה לי בפנים.
נכנסתי לכיתה לוגן הסתכל עליי ושוב הדמעות ירדו על פניי "למה את בוכה?" הוא שאל "תישאל את חבר שלך" אמרתי מוציאה טוש שחור ודף וצובעת את כל הדך בשחור "אני ובלייק רבנו אין לי מה לשאול אותו" הוא אמר "בגלל מה רבתם?" שאלתי "סתם עזבי לא רוצה לדבר על זה" הוא אמר "טוב.." אמרתי והמשכתי בעיסוקיי "מה את עושה?" הוא שאל "כמו מה זה נראה?" שאלתי אותו "את צובעת דף" הוא אמר "אין לך חיים" הוא צחק "זה לא קשור.. כשאתה בחרם אתה לבד אתה לא סומך על אף אחד.. אז אם זאת ההגדרה שלך..." אמרתי "אני מבין אותך תאמיני לי" הוא אמר "עברת חרם?"...

stay strongWhere stories live. Discover now