פרק 23

6.7K 323 4
                                    

*זה המקום שדיימון לקח את אלכס*

פרק 23:

והסתכלתי על עצמי ניראיתי ממש טוב פתאום קיבלתי הודעה מלוגן 'את ניראית ממש טוב' הוא אמר והסתכלתי בחלון ראיתי אותו מסתכל עליי 'כמה זמן אתה מסתכל עליי ככה?' שאלתי 'מהרגע שהתחלת להתאפר' הוא שלח 'למה אני כל כך מעניינת אותך? יש פי אלך יותר שוות' כתבתי 'אבל כמוך אין.. את מדהימה אלכס אני לא בחרתי להתאהב בך את פשוט הקסמת אותי ביופי שלך ובאופי שלך אני לא רוצה בחורה כמו כולם אני רק רוצה אותך' הוא כתב לא רציתי לומר כלום אני לא יודעת אם אני מאמינה לדברים שהוא מוכר לי אז בינתיים אין לי על מה לדבר איתו.
אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה מדיימון 'אני למטה' הוא כתב הסתכלתי בחלון וראיתי אותו מחכה לי כשהוא נשען על הג'יפ שלו דאם איזה מושלם הוא..
ניתקתי את הטלפון מהחשמל חיזקתי את האודם וסידרתי את השיער שוב שמתי את הטלפון והמפתחות בתיק שמתאים לנעליים וירדתי למטה פתחתי את הדלת וראיתי אותו חייכתי אליו 'וואו את מדהימה' הוא אמר 'תודה' אמרתי כשהוא פתח לי את הדלת והכניס אותי לג'יפ השחור שלו 'אז לאן נוסעים?' שאלתי בסקרנות 'הפתעה' דיימון אמר וכיסה את עיניי עם מטפחת נסענו בערך רבע שעה או עשרים דקות עד ששמעתי את דיימון "הגענו" הוא אמר "אל תורידי את המטפחת חכי" הוא עצר אותי מלהסיר את המטפחת ושמעתי את הדלת נפתחת ונסגרת זה בטח הדלת שבצד שלו ואת הדלת שלי נפתחת "בואי" הוא אמר והחזיק לי את היד ועזר לי לרדת תהיי מוכנה היא אמר כשהוא מאחורי מסיר את הקשר "וואו" אמרתי בפליאה "זה מהמם" הוספתי דיימון לקח אותי למסעדה יוקרתית על חוף הים "אתה מדהים" אמרתי "שניכנס?"...

stay strongWhere stories live. Discover now