פרק 94 (מרתון)

3.4K 186 23
                                    

פרק 94:

"אני כאן כדי לשמור עלייך" אמרתי ונישקתי אותה בראשה "תבטיח" היא אמרה "אני מבטיח" אמרתי והיא נישקה אותי בלחי הסתובבה והלכה לישון החזקתי את הלחי וחייכתי..
~נקודת המבט של אלכס~
אחרי שכולם הלכו לוגן נשאר איתי.. הוא נותן לי להרגיש טוב ולאט לאט אני שוכחת מהצרות שלי כשאני איתו..
"הבאתי לך אוכל וכדור" האחות נכנסה ואמרה "שונאת אוכל של בתי חולים" אמרתי אחרי שהיא יצאה.. "מישהי פה הייתה יותר מדיי פעמים בבתי חולים" לוגן אמר "אפשר להגיד שכן" עניתי "אל תדאגי אני כאן כדי לשמור עלייך" הוא אמר "תבטיח" אמרתי "אני מבטיח" הוא אמר נישקתי אותו בלחי הסתובבתי והלכתי לישון כשחיוך קטן הופיע על פניי..
קמתי בבוקר הסתובבתי וראיתי את לוגן ישן על הכיסא "לוגן" לחשתי "אני ער" הוא אמר חצי רדום וגרם לי לצחוק "מה את צוחקת" הוא אמר משפשף את עיניו "אתה מצחיק" אמרתי "יש הרבה צדדים שאת לא יודעת עליי" הוא אמר "אם אתה אומר" אמרתי..
"אלכס את צריכה להשתחרר עכשיו" האחות של אתמול באה ואמרה.. החלפתי לבגדיי והלכנו לקבלה חתמנו ויצאנו "אני שונאת בתי חולים" אמרתי "אני יודע" הוא אמר "בוא נעשה משהו.. לא בא לי להיות בבית לבד" אמרתי "בואי נלך לאכול גלידה" לוגן אמר והלכנו בדרך עכשיו צחוקים והכרתי אותו יותר הוא דווקא ממש חמוד וכיף להיות איתו..
הלכנו לאכול גלידה ואז התיישבנו באחד הספסלים ודיברנו.. "תודה" אמרתי "על מה?" הוא שאל "שהצלת אותי" אמרתי "שטויות בשבילך הייתי עושה הכל" הוא אמר והתקרב אליי התקרבתי אליו השפתיים שלנו התקרבו יותר ויותר עד שהתנשקנו.. הוא נישק אותי בעדינות ורכות התנתקנו וחייכתי "אני אוהב אותך.. בבקשה תתני לי צ'אנס" הוא ביקש "אני מוכנה לתת לזה ניסיון" אמרתי והוא חיבק אותי..
~נקודת המבט של דיימון~
אחרי הפרידה שלי ושל אלכס הבנתי שאין סיכוי שנחזור ושלוגן הצליח במה שתיכנן כעסתי על עצמי אבל עשיתי את זה בשביל שלא יפגע בה.. אני לא אוהב אף אחת אחרת אני רק רוצה את אלכס.. חזרתי הביתה עצוב וכאוב פתחתי את דלת הבית ונכנסתי בצעדים איטיים הייתי ניראה כמו זומבי.. אמא שלי ואבא שלי באו לכיווני נפלתי על הרצפה ובכיתי "נסיך שלי מה קרה?" אמא שאלה מודאגת "ניפרדנו"...

stay strongWhere stories live. Discover now