פרק 88 *הפרק כולו מוקדש לעומר חיים שלי מאוהבת בך♡*

4.6K 208 16
                                    

-אזהרה פרק כחול-

פרק 88:

אלכס היא הבחורה שבשבילה אני קם בבוקר עם חיוך היא הבחורה שגורמת לי להרגיש מלך ואותה אני אהפוך למלכה כי היא אישתי..
-כעבור שלושה ימים-
עברו כמה ימים ואלכס משתחררת היום מבית החולים ומחר היא חוזרת לבית הספר רק שהפעם בלייק לא יפגע בה.. התחנה שהתקשרנו אלייה באותו יום יצרו איתנו קשר ובגלל שבלייק כבר בן 18 אז הכניסו אותו לכלא לחמש שנים על סחיטות התעללות איומים ואונס.. מאדי סיפרה לי שיום אחד היא לא צייתה לו ושילמה על זה בבתולים שלה.. ובזכות מה שהיא סיפרה לי ולשוטר הוא לא יוכל להטריד אותן יותר אף פעם..
~נקודת המבט של אלכס~
עברו שלושה ימים והיום אני משתחררת מהבית חולים.. דיימון לא עזב אותי לשנייה ואני בחיים לא אשכח את איך שהוא הציל אותי מבלייק..
"את מוכנה לחזור הביתה?" דיימון שאל בשמחה כשעמדנו בפתח הדלת של הבית שלו.. "מוכנה" אמרתי ודיימון פתח את הדלת "תגידו שלום לדיירת הכי יפה בבית" דיימון אמר וצחקתי וכולם באו לחבק אותי.. "איך את מרגישה?" הם שאלו "הרבה יותר טוב" עניתי "חתיכת סרט עשית לנו שם" מיכאל אמר וצחקתי "אבא" דיימון אמר מובך "זה בסדר דיימון" אמרתי מנסה להרגיע אותו "את רוצה לעלות לחדר?" הוא שאל אותי והינהנתי ועלינו ישר נשכבתי במיטה "המיטה הזאת הכי נוחה בעולם" אמרתי "לא היה כיף בבית חולים?" דיימון שאל בציניות "בית חולים אתה יודע" אמרתי "הכי כיף בבית" הוספתי "לגמרי" דיימון חיזק את דבריי "את רוצה לנוח?" דיימון שאל "כן" עניתי "אני יכולה להתקלח קודם?" שאלתי "בטח.. זה הבית שלך תרגישי חופשי" דיימון אמר וחייכתי הלכתי לארון ולקחתי פיג'מה והלכתי להתקלח כשחזרתי דיימון חיכה לי וחיבק אותי חיבקתי אותו חזרה "אני אוהבת אותך דיימון.. ותמיד אני יאהב לא משנה מה יקרה בינינו אתה תמיד תהיה הגבר שלי" אמרתי "אני אוהב אותך.. אהבה אמיתית, את נוצרת בשבילי את האחת שמשלימה אותי בלעדייך הרגשתי כאילו לקחו לי איבר שהייתי צריך כדי לחיות" הוא אמר התקרבתי אליו יותר וחייכתי חיוך קטן הוא נישק אותי בעדינות הלכנו לכיוון המיטה מתנשקים נפלנו כך שאני מתחתיו.. דיימון הוריד את חולצתו ואני את חולצתי ואת מכנסיי הורדתי לו את המכנסיים ועליתי מעליו השתפשפתי מעל לחבר שלו "שובבה" דיימון אמר מחייך חיוך שובב "אויש סתום ותיכנס אליי כבר" אמרתי והוא הפך אותנו שוב.. הוא הוריד את תחתוניו ואני את תחתוניי "את מוכנה?" הוא שאל לפני שנכנס "נו" אמרתי חסרת סבלנות רק רציתי אותו בתוכי הוא נכנס גנחתי בשקט "בייב" גנחתי ושרטתי את גבו הפכתי אותנו כשהחבר שלו היה עדיין בתוכי רכנתי לעברו ונישקתי אותו בעדינות "דיי אני לא יכול.." דיימון אמר והפך אותנו הוא חדר בקצב מהיר מדיי.. ידעתי שזה יטריף אותו בתכלס זה מה שרציתי להשיג בזה.. סירקתי את שיערו עם אצבעותיי וכבר שנינו היינו בשיא שלנו "אני קרובה" הודעתי "גם אני" דיימון אמר והמשיך לחדור אליי במספר דקות רצופות "אני גומרת" אמרתי וגמרנו ביחד הוא ירד ממני ונשכב לידי התנשמתי מעט והלכנו לישון..
~נקודת המבט של דיימון~
הגענו הביתה.. אלכס הלכה להתקלח ואני חיכיתי לה בחדר וחשבתי.. אם עדיין הייתי לומד בבית ספר הקודם יכול להיות שאלכס הייתה מתה עכשיו.. אני יודע שאני לא צריך לחשוב על זה ולףאני צריך להגיד תודה על זה שהיא בכלל חיה כנגד כל הסיכויים אבל הייתי חייב לחשוב על זה.. נשמעה דפיקה בדלת זה היה אבא שלי "אני יכול להיכנס?" הוא שאל "כן" עניתי והוא התיישב לידי "מה שלומך?" אבא שלי שאל "אני עדיין קצת לחוץ.. אני יודע שאין לי למה כי בלייק בכלא עכשיו.. אבל אני חושב על זה שאם אני עדיין הייתי לומד בבית הספר הקודם.. אלכס לא הייתה מגיעה לבית החולים בזמן ואולי היא לא הייתה איתי עכשיו"
אמרתי "אני יודע איך אתה מרגיש עכשיו.. באמת אבל כמו שאמרת בעצמך אין למה לחשוב על זה אתה צריך פשוט לשכוח שזה קרה ולשמוח שאלכס חיה עכשיו.. היא הכי מאושרת בעולם שאתה נכנסת לחיים שלה ושהצלת אותה מבלייק.. היא יודעת שהוא בכלא עכשיו?" הוא שאל "כן" עניתי "ואתה צודק היא הכי מאושרת בעולם" אמרתי "בנושא אחר.. עשיתם את זה?" הוא שאל ומודה התפדחתי "מה אתה נבוך? זה בסדר גם אני ואמא עשינו בגיל שלכם" הוא אמר "טוב כן עשינו את זה כבר" אמרתי והוא שמח "איך היה? ספר הכל" הוא אמר וצחקתי "היה מדהים באמת" אמרתי "הכי טוב שלך?" הוא שאל והינהנתי לחיוב.. אני ואבא שלי כמו אחים אנחנו נספר אחד לשני הכל גם אם זה מגיע למצבים כאלה.. "אתה אוהב אותה מאוד הא?" אבא שלי שאל והינהנתי "אתה לא מבין כמה.. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שאתה רואה מישהי ופשוט מרגיש שאיתה זה עד הסוף?" שאלתי אבל ידעתי מה התשובה כי הוא הרי כבר נשוי לאחת שלו.. הוא הינהן "אז זה פשוט ככה.. היא הבחורה שאיתה אני רוצה ללכת לישון, שאיתה אני רוצה לקום בבוקר שאיתה אני אני רוצה להביא את ילדיי" הסברתי "אני לא אעצור אותך בחיים.. כשתרצה לעשות משהו תעשה.. כשטוב לילדים שלי טוב גם לי" הוא אמר "טוב.. אני ואמא לוקחים את אליסון לקניון היא צריכה נעליים חדשות.. אז יש לך בית ריק" הוא אמר וצחקנו והוא יצא מחדרי אחרי מספר דקות אלכס נכנסה לחדר קמתי לחבק אותה "אני אוהבת אותך דיימון ותמיד אני יאהב לא משנה מה יקרה בינינו אתה תמיד תהיה הגבר שלי" היא אמרה וגרמה לי להתרגש.. "אני אוהב אותך.. אהבה אמיתית, את נוצרת בשבילי את האחת שמשלימה אותי בלעדייך הרגשתי כאילו לקחו לי איבר שהייתי צריך כדי לחיות" אמרתי ונישקתי אותה הלכנו למיטה מתנשקים עד שנפלנו.. אני נפלתי עליה היא צחקה מעט מהסיטוציה.
הורדתי את חולצתי והיא את חולצתה לא עברו חמש דקות וכבר היא נותרה ללא החולצה והמכנסיים, היא הורידה את מכנסיי והתיישבה על חברי הנאמן שנעמד דום מוכן להיכנס לתוכה "שובבה" אמרתי בחיוך שובב והסתכלתי עלייה "סתום ותיכנס אליי כבר" היא אמרה והפכתי אותה הורדתי את הבגדים המינימלים שלנו "את מוכנה?" שאלתי לפני שנכנסתי "נו" היא אמרה וראיתי עליה שהיא כבר הייתה חסרת סבלנות.. חדרתי לתוכה והיא גנחה בשקט "בייב" היא גנחה ושרטה אותי בגבי וזה הדבר שהכי עשה לי את זה מהרגע ששכבנו.. היא הפכה אותנו והייתה מעליי ורכנה לכיווני בנשיקה "דיי אני לא יכול יותר" אמרתי ולא בכוונה של להעליב היא פשוט הטריפה אותי ואני יודע שהיא עשתה את זה בשביל שאני אתחרפן ואדפוק אותה יותר חזק.. הפכתי איתנו חרא וזה מה שעשיתי "אני קרובה" היא הודיעה "גם אני" אמרתי ולאחר חמש דקות גמרנו ביחד, ירדתי ממנה ונשכבתי לצידה היא התנשמה מעט ונירדמה.. "אני מאוהב בך אישתי" לחשתי באוזנה.. 'אחח אלכס אם רק היית מבינה מה את עושה לי..' חשבתי בלב וצחקתי...

stay strongWhere stories live. Discover now