פרק 66 מרתון!!

4.4K 275 7
                                    

פרק 66:

כאשר היום נגמר אני ודיימון מיהרנו לצאת ולהגיע הביתה אבל בשער חיכה לי בלייק ניסיתי להתעלם אבל הוא אחז בידי בחוזקה "לאן את חושבת שאת הולכת?!" הוא "אנחנו צריכים להוציא את אחותי מהגן אחי.. ואתה דיי מפריע" דיימון התערב ואמר לו בחוצפה.. הסתכלתי על דיימון במבט של 'מה אתה חושב שאתה עושה' והסתכלתי על בלייק שחייך חיוך לא ברור "נראה כמה תמהר אחרי זה" הוא אמר הסתכל עליי וסטר לי ונפלתי על הרצפה מהעוצמה.. כל מי שהיה ברחבת הכניסה לבית הספר נעצר מעיסוקו והסתכל.. הרגשתי שהלחי של בוערת דיימון התכופף לכיווני ועזר לי לקום בזמן שהוא מסתכל על בלייק במבטי שנאה..
כולם התאספו סביבנו וצחקו "טוב.. לי קצת נמאס להסתכל על הכיעור הזה" הוא אמר והצביע עליי והחל ללכת "היא יותר יפה מכל בחורה שתראה אי פעם.. אבל אתה לא מבין ביופי אמיתי.
הדבר היחידי שאתה יודע לעשות זה רק לפגוע אז אתה באמת יכול לקחת את עצמך ולעוף מפה.." הוא אמר והסתכלתי עליו בהלם הוא משך בידי והלכנו לאוטו כל הנסיעה לא דיברנו כל כך.. ורציתי להפר את השקט "תודה" אמרתי "אני יעשה בשבילך הכל את האישה שלי" הוא אמר וחייכתי מודה התרגשתי מזה שהוא אמר לי 'אישה שלי' אני כל כך אוהבת אותו הלוואי שנהיה ביחד לנצח.
אני אוהבת אותו כל כך...

stay strongWhere stories live. Discover now