פרק 74

5.3K 267 10
                                    

פרק 74:

התחלתי לבכות "אני לא מאמינה שהוא מת.. זה כל כך עצוב" אמרתי בעצב ודיימון חיבק אותי "אני אוהב אותך" הוא אמר "גם אני" אמרתי והתנשקנו "את מתרגשת" הוא שאל כששכבנו במיטה והסתכלנו אחד על השנייה "כן" עניתי "זה נראה לי החודש הכי כיפי שהיה לי" הוא אמר "גם שלי.. הלוואי שנהייה ביחד לנצח" אמרתי "אנחנו נהייה ביחד לנצח.." הוא קבע וצחקתי "איך אתה יודע?" שאלתי "כי את אהבת חיי ואני לעולם לא אעזוב אותך" הוא אמר "כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך?" שאלתי אותו בציניות "כן.. אבל תמיד כיף לשמוע את זה ממך" הוא אמר וצחקנו "בואי נלך לישון" דיימון אמר וכיבה את בטלוויזיה השעה הייתה שתיים עשרה בלילה כיביתי את האור שלידי ושמתי את הטלפון בחשמל "לילה טוב נסיכה שלי" הוא אמר ונישק אותי והלכנו לישון קמתי בבוקר עם אנרגיות ולא ראיתי את דיימון לידי רק ראיתי דובי לבן לבוש בחולצה עם הדפס של תמונה של דיימון ושלי מתנשקים וליד כתוב 'I love you'.. "זה כזה חמוד" מילמלתי הסתכלתי על שידה היה מונח פתק שדיימון כתב לי 'מזל טוב ובוקר טוב נסיכה שלי.. תתארגני ותלבשי בגד ים יש לי הפתעה בשבילך' היה כתוב שם.. קמתי מהמיטה והתארגנתי לבשתי בגד ים לבן (בתמונה), ומעל שורט וגופיה וכפכפים ירדתי למטה וראיתי את סופי מיכאל ואליסון יושבים ורואים טלוויזיה "בוקר טוב" אמרתי ואליסון רצה אליי בחיבוק "בוקר טוב קטנה שלי" אמרתי וחיבקתי אותה "בוקר טוב אלכס.. מזל טוב" מיכאל אמר וחיבק אותי "מזל טוב יפה שלי" סופי אמרה וחיבקה אותי "בוקר טוב" אמרתי לכולם "איפה דיימון?" שאלתי "אנחנו לא יודעים" סופי אמרה "הוא קנה לך משהו?" מיכאל שאל "כן" עניתי ועליתי למעלה להביא את הדובי והראתי לו "נייס" הוא אמר וחייכתי
"סופי אני צריכה את התמונה שהכנתי לדיימון" אמרתי "כמובן" היא אמרה ונכנסה לחדרה והביאה לי את התמונה עליתי למעלה והנחתי את התמונה שלנו על השידה שבצד של דיימון וירדתי "אלכס קחי" אליסון באה אליי עם פתק 'תגיעי לספסל שליד הסטארבקס ותשבי שם וחכי להוראות' היה כתוב הנחתי את הפתק ויצאתי לא לפני שאמרתי להתראות לכולם ורק אז יצאתי לכיוון הסטארבקס..
<

שעתיים קודם לכן>

~נקודת המבט של דיימון~
קמתי לפני אלכס.. סוף סוף היום הזה הגיע, קצת אחרי שאלכס נירדמה קיבלתי הודעה מאיתי שהקדימו להם את הטיסה והם נוחתים בעוד שעה.
סיפרתי לו על הרעיון שלי והוא אמר ושהוא ואדר יעזרו בשמחה.. הרעיון שלי כזה אני אתעורר לפני אלכס ואכין לנו פיקניק ואגם סודי שמצאתי כשהייתי קטן, אני אכין פתקים שיתנו לה כל מיני אנשים ביניהם גם איתי ואדר.
קמתי בבוקר לפני אלכס וירדתי למטה להביא את המתנות שקניתי לאלכס הנחתי את הדובי על המיטה לידה וכתבתי לה פתק לה פתק, ואת השרשראות שמתי בתוך קופסא קטנה והכנסתי לכיס. וירדתי למטה הכנתי לנו קנקן של מיץ תפוזים ואוכל שמתי בסלסלה והלכתי לאגם הסודי שלי. בדרך פגשתי את איתי ואדר אחרי שנתיים שלא ראיתי אותם.. נתתי להם את הפתקים והלכתי לחכות לה.
~נקודת המבט של אלכס~
הגעתי למקום והתיישבתי חיכיתי שתי דקות ואז התיישבה לידי מישהי עם שיער חום ועיניים כחולות ילדה יפה בערך בת גילי "את אלכס?"...

stay strongWhere stories live. Discover now