פרק 84

4.3K 228 13
                                    

פרק 84:

בלייק סטר לי שוב והשאיר אותי שם עזובה ובוכה מתפללת לה' שיקח אותי ולא יגרום עוד כאב לאמא שלי.. אני רוצה למות, נמאס לי מהכל..
ראיתי שהוא התרחק הלכתי בוכה לשירותים נכנסתי לאחד התאים ובכיתי בשקט ללא קול.. לא נכנסתי לשיעורים היום רק ישבתי בתא מפוחדת מהכל ובעיקר מבלייק אני מפחדת מהעולם הזה בעולם הזה אף אחד לא מחפש את שיהיה לך טוב כולם מחפשים רוע ומי שמחפש שיהיה לך טוב צריך לברך אותו מיליוני פעמים.. "מי בוכה שם?" שמעתי את אלכס "לכי מפה" אמרתי אסור שהיא תראה אותי בוכה אסור לי לאבד את אמא שלי בלי אמא שלי אין לי כלום.. אני יודעת שפגעתי בה אבל כבר פגעתי בה יותר מדיי "מאדי למה את בוכה?" היא שאלה אותי "כי אני רוצה" עניתי לה "מאדי תצאי לא נעים לי לדבר כשאת על האסלה" היא אמרה ויצאתי.. התיישבנו על הרצפה "מה קרה?" היא שאלה ופשוט חיבקתי אותה "אני מצטערת אלכס.. אני מצטערת על הכל.. על כל מה שעשיתי לך.. על כל מה שעברת בגללי. אני יודעת שאת לא תסלחי לי אבל אני צריכה לפחות לדעת שביקשתי סליחה.. וחשוב לי שאת תדעי שכל מה שעשיתי לך בכלל לא היה מרצוני.. שנאתי להתעלל בך ולקלל אותך לא עבר יום שלא רציתי להתאבד בגלל מה שאני עושה לך" אמרתי "אז למה עשית את זה?" היא שאלה והייתה מאוד נסערת "אמא שלי חלתה בסרטן לפני שלוש שנים.. היא נאבקת בסרטן כבר הרבה זמן והמצב שלה לא טוב.. אבא שלי היתדרדר לסמים ולהימורים ולבחורות אחרות במיטה בכל יום.. והוא עושה את זה דווקא בזמן שאמא שלי הכי צריכה אותו לידה" אמרתי "אני לא מבינה איך זה קשור אליי" היא אמרה "כשבלייק הבין את זה הוא התחיל להשתמש בי וברייצ'ל הוא הכריח אותנו להתעלל בך בהתחלה רייצ'ל לא הסכימה ואז היא הבינה שאין לה הרבה ברירות.. אלכס אנחנו לא אוהבות את מה שאנחנו עושות לך אבל אנחנו חייבות כי המצב של אמא שלי תלוי בזה" הסברתי "אני יודעת שאת כועסת עליי והסיכויים שתסלחי לי קלושים אבל אני באמת לא רציתי לעשות לך את זה" אמרתי "מאדי זה נוראי.. למה את לא מספרת למישהו" היא אמרה ושתקתי "בלייק?" היא שאלה והינהנתי "אלכס עכשיו את יודעת שאני לא נהנית לפגוע בך.. אני מבקשת שלא תספרי לאף אחד.. המצב של אמא שלי תלוי בך אני מתחננת בבקשה תשתפי איתנו פעולה" התחננתי בפנייה "אני מסכימה" היא אמרה "באמת?" שאלתי.. לא חשבתי שהיא תסכים "כן.. אבל בתנאי אחד" היא אמרה "בטח באיזה תנאי?" שאלתי "תני לי לעזור לך עם הכסף" היא אמרה "למה שתירצי לעזור לי.. זה לא מגיע לי" אמרתי "שכחת שהיינו חברות פעם?" היא שאלה "מה פתאום.. אלכס אני כל כך רוצה לחזור להיות חברה שלך" אמרתי "אז תתני לי לעזור לך.. נחזור להיות חברות בסתר ואני אשתף איתכן פעולה כשאתן תתעללו בי" היא אמרה "כל כך התגעגעתי אלייך" אמרתי והיא חיבקה אותי "גם אני אלייך" היא אמרה "תכף הפסקה.. בואי תשתפי פנים תצאי לפניי ותשבי על הספסל אני אצא אחרייך ואת תשימי לי רגל" היא אמרה "תודה אלכס זה לא מובן מאליו" אמרתי והיא חייכה ויצאה..
~נקודת המבט של אלכס~
היום התחיל התחלנו ללמוד והאמת שאחרי התקרית שהייתה לי בבוקר לא קרה לי כלום.. מה שהיה מוזר זה שמאדי ורייצ'ל לא הסתובבו ביחד או שמאדי ובלייק לא בלעו אחד את השנייה בנשיקה תעוונית.. אני יודעת שזה לא צריך לעניין אותי אבל בכל זאת קורה משהו מאוד מוזר..
עברו כמה שעות ועכשיו כבר השעה החמישית.. הייתי צריכה לשירותים אז הלכתי ושמעתי מישהי בוכה "מי בוכה שם?" שאלתי בכוונה לעזור "לכי מפה" היא אמרה.. רגע זאת מאדי? "מאדי למה את בוכה?" שאלתי "כי אני רוצה" היא אמרה "מאדי בבקשה תצאי לא נעים לי לדבר איתך כשאת יושבת על האסלה" אמרתי והיא יצאה התיישבנו על הרצפה "מה קרה?" שאלתי והיא חיבקה אותי אני מצטערת אלכס.. אני מצטערת על הכל על כל מה שגרמתי לך.. על כל מה שעשיתי לך ואני יודעת שאת לא תסלחי לי אבל אני צריכה לפחות לדעת שביקשתי שתיסלחי לי.. וחשוב לי שאת תדעי שכל מה שעשיתי לך לא היה מרצוני.. שנאתי להתעלל בך ואני עדיין שונאת.. לא עבר יום שלא רציתי להתאבד בגלל מה שעשיתי לך.. אבל כל מה שעשיתי לך לא היה מרצוני" היא אמרה "אז למה עשית לי את זה?" שאלתי נסערת "אמא שלי חלתה בסרטן לפני שלוש שנים.. ואבא שלי במקום לעזור לי עם כסף לטיפולים היתדרדר לסמים להימורים לבחורות אחרות במיטה.. ואת כל זה הוא עושה בזמן שאני ואמא הכי צריכות אותו" היא אמרה והיה לה קשה לדבר על זה.. "אני לא מבינה איך זה קשור אליי" אמרתי "כשבלייק שמע על זה הוא החליט לנצל את רייצ'ל ובעיקר אותי ואיים עליי שאם אני לא יחרים אותך הוא יעלים את אמא שלי.. רייצ'ל התנגדה בהתחלה ואז הוא איים עלייה שהוא יפגע בי והיא הסכימה לשתף פעולה... עשיתי את זה כי אמא שלי חשובה לי ואני לא רוצה לאבד אותה.. אמא שלי זה כל מה שיש לי עכשיו אלכס" היא אמרה וכל כך הבנתי את הכאב שלה "מאדי זה נוראי.. למה את לא מספרת למישהו" שאלתי אותה אך היא לא ענתה "בלייק" שאלתי והיא הינהנה "אלס עכשיו את יודעת שאני לא נהנית לפגוע בך.. בבקשה אל תספרי לאף אחד.." היא התחננה "אני מסכימה לשתף איתך פעולה" אמרתי.. אין לי מושג למה אבל האמנתי לה "באמת? תסכימי לעשות את זה אחרי כל מה שעשיתי לך" היא שאלה "בתנאי אחד" אמרתי "בטח.. מה שתרצי" היא אמרה "אני רוצה לעזור לך עם הכסף לטיפולים" אמרתי "למה.. שתירצי לעזור לי בזה?" היא שאלה "שכחת שהיינו חברות?" שאלתי וידעתי שהיא לא שכחה "מה פתאום אני כל כך מתגעגעת לחברות שלנו" היא אמרה וחיבקה אותי "עוד מעט נגמר השיעור.. תשטפי פנים ותצאי לפניי שבי על הספסל אני אצא שתי דקות אחרייך תשימי לי רגל ואני אעשה כאילו אני אפול" אמרתי "תודה שאת עוזרת לי עם זה.." היא אמרה חיכיתי כמה דקות היא סידרה את עצמה במראה "אני ניראית בסדר גמור מאדי" אמרתי וחייכתי "תודה אלכס" היא אמרה בחיוך ויצאה נשארתי כמה דקות על הרצפה וחשבתי.. יכול להיות שיצאתי פראיירית אבל היא הייתה נסערת לא יכולתי להשאיר אותה ככה זה היה נראה אמיתי היא נראית אבודה וחשוב לי לעזור לה...

stay strongWhere stories live. Discover now