פרק 90

3.6K 209 18
                                    

פרק 90:

"דיימון" אני ואיתי הסתובבנו וראינו את לוגן "כן לוגן.." אמרתי "אני צריך לדבר איתך בקשר לאלכס" הוא אמר וסיקרן אותי לדעת מה הוא רוצה ומה אלכס קשורה "דבר" אמרתי "בארבע עיניים" הוא אמר ואיתי הלך "דבר" אמרתי והוא התקרב "יש לך 48 שעות להיפרד מאלכס.. אם לא אני פוגע בה ואז אתה תאבד והפעם זה יהיה לתמיד" הוא לחש באוזני והלך מה שהוא אמר צרב באוזניי כאב לי כל כך הרגשתי צביטה בלב נשארתי עומד בהלם.. אני צריך לעזוב את האישה שלי עכשיו בשביל הבן זונה הזה? אני לא מסוגל אבל אני חייב לעשות את זה..
אדר ואלכס הגיעו והלכנו לאוטו השתדלתי להיראות שמח אבל עמוק בפנים כאב לי אלכס ואני התאהבנו כל כך חזק חשבתי שהיא האחת שלי ובגלל הלוגן הזה אני צריך לעזוב אותה ולהשאיר אותה שבורה..
הורדנו את איתי ואדר בביתם ונסענו "בייב הכל בסדר?" אלכס שאלה "מה? אה כן בטח.." אמרתי והמשכתי לנסוע "בואי" אמרתי כשהגענו הביתה "שלום" אמרנו ונכנסנו ורק אמא שלי הייתה שם "היי אמא" אמרתי והיא חיבקה אותי ואת אלכס "אני עולה להתקלח אני לא מרגיש טוב" אמרתי ועליתי התקלחתי וכשסיימתי הלכתי לחדר נשכבתי במיטה והסתכלתי על התמונה שאלכס עשתה לנו לפני בערך חודש הסתכלתי דקות רצופות נישקתי והחזרתי למקום "איך אתה מרגיש?" אלכס שאלה "סתם קצת עייף אולי זה השפיע עליי" אמרתי.. שיקרתי לה בפעם ראשונה מאז שהתחלנו לצאת "אני אוהב אותך" אמרתי בעצב כנראה שזאת הפעם האחרונה האחרונה שאגיד לה את המשפט הזה.. "גם אני אוהבת אותך" היא אמרה "רוצה מחר לצאת לאנשהו?" שאלתי "אממ כן" היא אמרה "טוב אני הולך לנוח" אמרתי והיא נשקה בראשי והלכה ואני נשכבתי במיטה וניסיתי לישון אך המחשבות תפסו אותי.. מה יקרה אם אני לא אעשה את מה שלוגן דרש? מסכנה אלכס זה כל כך לא הגיע לה..
אחרי עוד הרבה מחשבות נרדמתי עד שהרגשתי נשיקה על המצח שהעירה אותי משנתי פקחתי את עיניי בכוח וראיתי את אלכס נשכבת לידי "מה קרה?" שאלתי "אני עייפה" היא אמרה והניחה את ראשה על הכרית הסתובבתי אליה כך שהגב שלה לכיוון בטני חיבקתי אותה חזק נשקתי לראשה והלכנו לישון.
קמנו בבוקר של היום למחרת והיום אני צריך להיפרד מאלכס אני לא מסוגל וכמובן שאני לא רוצה אבל אני חייב..
-כעבור יום-
עבר יום והיום אני צריך להיפרד מאלכס אני פשוט לא מסוגל כואב לי עלייה כל כך.
התארגנו לבית הספר כל היום לוגן הסתכל עליי במבט רצחני "מה יש לו ממך? כל היום הוא מסתכל עלינו" אלכס אמרה "אין לי מושג" שיקרתי לה אני לא מסוגל להמשיך ולשקר לאהבת חיי "טוב בואי נלך הוא לא שווה יחס" אמרתי והלכנו לחדר כינוסים התיישבנו ועשו לנו הרצאה על מה שקרה עם בלייק ואמרו לי לאיתי ואדר תודה "זה בסדר חברים.. האישה של חיי הייתה בסכנת חיים ואני עשיתי הכל בשביל להציל אותה ועוד הרבה אחרים" אמרתי והסתכלתי על לוגן בתקווה שיבין שאני לא אוותר עליה לעולם ושירד מהרעיון..
אחרי הכינוס המנהל קרא לי ורצה להעניק לי ולאיתי ואדר תעודה על מה שעשינו באותו יום התכוונו ללכת "דיימון" שמעתי קול מאחוריי הסתובבתי וזה היה...

stay strongWhere stories live. Discover now