מרתון! מוקדש לעומר ושני

4.7K 263 6
                                    

פרק 69:

"את אף פעם לא פגעת בעצמך בגלל כל הדברים האלה נכון?" דיימון שאל ומבט מודאג עלה על פניו "לא.. אבל אני לא אשקר לך.. אני ניסיתי כמה פעמים אבל ויתרתי בשנייה האחרונה" אמרתי והשפלתי את ראשי "חסר לך שתיפגעי בעצמך" הוא אמר "אין לי למה" אמרתי תוך כדי שמשכתי בכתפיי "את באה למים?" דיימון שאל "כן" עניתי והורדתי את המכנס וגופייה והוא הוריד את הגופייה שלו נכנסנו למים שחינו עד למים העמוקים ולא הכי הצלחתי לעמוד "דיימון אני לא מצליחה לעמוד" אמרתי ושחינו למים טיפה פחות עמוקים דיימון חיבק אותי והנחתי את ראשי עליו "עכשיו את בסדר?" הוא שאל "כשאני איתך אני תמיד בסדר" אמרתי ונישקתי אותו "את לא מבינה כמה אני אוהב אותך" הוא לחש באוזני כשהתחבקנו "אני אוהבת אותך" אמרתי והפעם הוא נישק אותי נשיקות קטנות ואז הוא הפסיק "מה אתה עושה?!" שאלתי ונישקתי אותו מנסה להשתלט על התחושת פרפרים שממלאים את בטני.. לשונו מבקשת לחדור לפי ואני נכנעת לה ונותנת.
זאת הנשיקה הכי מושלמת שהייתה לי התנתקנו "וואו" ואמרתי חייכתי אליו "אני אוהב אותך.. ואני תמיד יאהב את אהבת חיי" הוא אמר כשישבנו על החול הרך והסתכלנו על השמיים שהתכסו בצבעי שקיעה.
הסתכלתי על פניו.. על עיניו הכחולות אלה שבכל פעם שאני מסתכלת עליהם אני מרגישה שאני נבלעת.. הוא כל כך מדהים "אתה מדהים" אמרתי "את מדהימה" הוא אמר לבשתי בחזרה את בגדיי וחזרנו הביתה "איך היה בים?" מיכאל שאל "מדהים" עניתי והסתכלתי על דיימון ראיתי את סופי יוצאת מהחדר ואת מיכאל מחבק אותה "סופי אני יוכל לדבר איתך אחר כך" שאלתי "כן עלי להתקלח.. נדבר אחר כך" היא אמרה וחייכתי עליתי להתקלח וכל הזמן חשבתי על רעיונות איך לחגוג עם דיימון..
~נקודת המבט של דיימון~
אני כל כך מאוהב באלכס.. זה רציני.. היא ממש לא כמו הבנות שאיתנו בבית הספר.
היא שונה.. היא עדינה ואמיתית "אמא" קראתי "כן דיימון" אמא שלי אמרה "איך את ואבא חגגתם חודש?" שאלתי "שאלה טובה.." היא אמרה "הלכנו לים.. הלכנו לשם ברגל כי הבית של דודה שלי היה קרוב והייתה פרוסה שם שמיכה עם אוכל ושתייה התיישבנו שם ואכלנו וצחקנו" היא אמרה והוציאה את השרשרת שלה "אתה רואה את השרשרת הזאת" היא אמרה והינהנתי "מיכאל הביא לי אותה באותו יום שחגגנו חודש" היא אמרה וחייכתי חיבקתי את אמא שלי "תודה אמא.. את גאון!" אמרתי ונשקתי בראשה אני יקח אותה לאגם קרוב ואני אקנה שרשרת תואמת לשנינו.. ראיתי את אלכס יוצאת מהמקלחת נישקתי אותה ונכנסתי להתקלח
~נקודת המבט של אלכס~
יצאתי מהמקלחת ויש לי רעיון למשהו בשביל דיימון.. שכבתי במיטה של דיימון ושלי ואז קיבלתי הודעה אלה היו...

stay strongWhere stories live. Discover now