פרק 75

4.5K 268 4
                                    

פרק 75:
התיישבה לידי מישהי עם שיער חום ועיניים כחולות ילדה יפה בערך בת גילי "את אלכס?" היא שאלה אותי "איך את יודעת?" שאלתי והיא חייכה "קחי" היא אמרה ונתנה לי עוד פתק "תהני" היא אמרה וקמה מהספסל "תודה" אמרתי והייתי טיפה בשוק מזה שהיא ידעה את שמי פתחתי את הפתק 'כל הכבוד נסיכה שלי.. עכשיו לכי במדרכה ישר עד שתגיעי לרמזור תגיעי לשם ותחכי להוראה' היה כתוב קיפלתי את הפתק והכנסתי לכיס והלכתי על המדרכה עד שהגעתי לרמזור עמד שם ילד עם עיניים כחולות וכובע שכתוב עליו 'nyc'.. "את אלכס?" הוא שאל "כן.." עניתי ופחות הופתעתי "קחי.. אמרו לי למסור לך" הוא אמר אמר ונתן לי פתק ועבר במעבר חצייה 'כל הכבוד יפה שלי.. אני גאה בך! עכשיו תלכי בשביל שליד שברחוב הבא ותגיעי.. אני מחכה לך שם' היה כתוב קיבלתי את הפתק והכנסתי אותו לכיס והתחלתי ללכת לכיוון כשהגעתי הסתכלתי מסביבי ראיתי אגם ריק והנוף היה מהמם הסתובבתי וראיתי את דיימון יושב כל מפה ומחכה לי "הגעת" הוא אמר כשהתיישבתי לידו "זה.. זה מקסים" אמרתי כשהסתכלתי על האגם ועל הנוף "מצאתי את זה כשהייתי קטן.. היינו אצל הדודים ואז היינו צריכים לחזור ובדרך ראיתי את זה אמרתי לאבא לעזור בצד ויצאתי מהאוטו הלכתי להסתכל הייתי יושב שם הרבה כאשר היינו באים לפה.. לניו יורק ומאז זה המקום הסודי שלי.
לכאן אני הייתי מגיע כשהיה לי רע כשהייתי צריך להתפרק כשאף אחד לא היה איתי המקום הזה היה בשבילי" הוא אמר "המקום הזה מקסים.. אתה מקסים" אמרתי וחיבקתי אותו.
כל היום היינו שם.. דיברנו, צחקנו, התנשקנו, התחבקנו
היה לי ממש כיף.
"דיי דיימון זה לא מצחיק" אמרתי צוחקת ומנסה לברוח ממנו כשהוא רודף אחריי מנסה לדגדג אותי..
"אני אתפוס אותך" הוא אמר וצחק "דיי דיימון" אמרתי ורצנו על המזח לא הייתה לי ברירה לקפוץ למים.. קפצתי והוא קפץ אחריי עשינו מלחמת מים והיה הכי כיף בעולם אחרי זה ישבנו על המזח שאנחנו מנסים להתחמם "המקום הזה ממש מרגיע" אמרתי ושוב הסתכלתי מסביבי "כל הכבוד לי" הוא אמר וטפח על שכמו "מה איתי?" שאלתי בציניות "כל הכבוד לך" הוא אמר וטפח על שכמי.. "מי הם היו?" שאלתי "מי?" דיימון שאל "הבן והבת שהביאו לי את הפתקים" הסברתי "אלה איתי ואדר" הוא אמר "אבל הם היו צריכים לבוא בעוד שבוע" אמרתי "הקדימו להם את הטיסה.. הם נחתו בלילה" הוא אמר "אדר חמודה" אמרתי "אני יודע.. והיא גם ממש דומה לך באופי" הוא אמר "אם אתה אומר" אמרתי "איפה הם ילמדו?" שאלתי "איתנו" הוא אמר ושמחתי אחרי שעה בערך שישבנו על המזח והסתכלנו על המים חזרנו הביתה..
"בוא ניפגש איתם" אמרתי לדיימון כשהתיישבנו על המיטה "מתי?" הוא שאל "בערב.." אמרתי "טוב אני אדבר איתו" הוא אמר "סבבה" אמרתי ונכנסתי להתקלח ודיימון אחריי.
דיימון כבר הספיק לדבר עם איתי וקבענו ללכת לקניון בינתיים התארגנו.. לבשתי ג'ינס עם קרע בברך וסוודר בצבע בורדו נעלתי מגפיים חומות סידרתי את שיערי שמתי שפתון ורוד והייתי מוכנה.. דיימון לבש חולצה כחולה כהה וג'ינס משופשף וטימברלנד "את מוכנה?"...

stay strongWhere stories live. Discover now