satu enam

19.8K 308 17
                                    

Sibuk sangat la aku ni sampai terlupa langsung Emilia ada di rumah. Siap pergi happy hour lagi lepas kerja. Aku memang dah biasa kehidupan begini sejak dari belajar di luar negara lagi. Aku antara pelajar yang mendapat biasiswa. Dengan along bagi duit lagi. Kira mewah la.

Paginya, belum cerah lagi, awal pagi sebenarnya aku terjaga. Aku memeluk Emilia, kami berdua tak lagi berpakaian. Jantungku berdegup kencang. Sah... aku mabuk teruk semalam. Aku alihkan dia dari pelukan. Baju kami bersepah di lantai, baju Emilia- aku tau kerja aku ni- mengoyakkan baju dia. Aku mencapai tuala, melilitkan ke pinggang sambil melangkah ke dapur. Ada kopi, good! Booster untuk aku berfikir waktu ni.

Aku dengar ada bunyi air dari tandas. Dia dah bangun. Macam mana aku nak hadapi ni. Bukan aku tak pernah begini. Dah selalu. Selalunya dengan perempuan yang memburu aku. Perempuan yang sentiasa kelaparan. Dapat sekali memang takkan lupa. Lisa pun, tergila gilakan aku bila dah kena sekali dulu. Sanggup bercuti dan terbang ke UK untuk bersamaku semasa cuti musim panas. Lisa sebayaku tapi tak menyambungkan pelajaran. Rezekinya mendapat kerja dengan jabatan kerajaan. Masalah sekarang, aku tak pernah merogol sesiapa. Tapi dengan Emilia ni... apa yang aku dah buat? Baru berapa hari dia tinggal dengan aku, dah jadi begini.

Emilia keluar dari bilik air dengan hanya tuala membaluti tubuhnya, dia berdiri di hadapan almari yang terbuka. "I am sorry", lafazku di belakangnya.

Emilia berpaling. Dah kenapa aku ni? Hatiku berdegup kencang, aku tak mampu bertahan. Bibir Emilia kukucup perlahan, pinggangnya kurangkul kemas. Tuala yang dipakainya, aku lucutkan. Tanganku mendarat di dadanya. Kecik tapi padat. Aku ramas perlahan, dia menikmati setiap perlakuanku. Mulutnya dibuka sedikit memberi laluan pada lidahku menjelajah setiap inci didalamnya. Kemudian dia melakukan yang serupa. Melawan budak ni. Jarinya bermain di putingku, arghhh.. dia dapat titik kelemahanku. Aku makin ghairah. Aku melepaskan mulut kami, aku mula menjilat dari leher dan kebawah hingga ke puting coklatnya. Tangan  dikepalaku, pedulikan apa jadi pada rambut, yang penting nikmat. Kami bergerak ke katil dalam keadaan masing masing meraba dan menghisap apa yang dapat. Emilia dibawahku, aku mendarat bibirku semula pada bibirnya, adikku memainkan peranannya bergesel manja dengan biji yang tersembul.

Ooooooohhhh... Emilia mendesah kuat, kesedapan. Aku dapat rasakan ada laluan licin menanti. Tangannya mula merayap ke bahagian bawahku, menyambar dan diurut ke atas dan ke bawah.

Arghhh... aku turun dan menjilat lubang kesedapan yang aku akan nikmati sebentar lagi. Pahanya aku tolak keatas dan kukangkangkan. Lubang kemerah merahan itu aku jolok dengan lidah kasar dan kujilat dan menggigit biji kesedapan. Emilia menjerit kuat, airnya memancut banyak. Aku memusingkan badan, kami dicelah kelangkang masing masing. Emilia kekok memberi nikmat mulut pada adikku, tapi urutannya bikin aku penasaran.

Perlahan aku masukkan kepala, licin, "aahhhh", tu je yang mampu aku sebut, mataku terpejam saat itu. Aku teruskan perjalanan, hangat sempit. Kakinya aku kangkangkan besar, pergerakkanku laju. Emilia mendesah kuat sesekali menjerit bila hentakanku kuat. Kami mengubah posisi. Dia menonggeng, sedap betul aku meramas punggungnya. Urutan pada batangku semakin mencengkam, tanganku meramas teteknya rakus... akhirnya,  berdas das tembakan air maniku bersemadi dalam lubang kesedapan Emilia. Kami terdampar keletihan. Cahaya matahari mengintai masuk ke dalam bilik singgah di tubuh, aku biarkan. Huhh, boleh tahan jugak janda along ni, aku terlelap.

Hidung aku diusik membuatkan aku terjaga, Emilia tersenyum. "Bangunla. Alarm Ayie dah banyak kali bunyi. Tak dengar ye?"

Emilia dah siap berpakaian, tshirt dan seluar track. Rambut diikat simpul. Aku menyelak selimut dan bangun. Puas adik aku hari ni.

****

Emilia

Aku serba salah. Tidur sebelah dia? Dah la suami orang. Kegilaan apa ni? Nak tidur di sofa, kaki terjuntai pula dah tu tak de tempat nak letak kepala. Moden sangat la sofa ni. Karpet pun takde. Semua lantai kayu moden. Letak bantal peluk kat tengah, hmmmmm... elok. Muat muat je, jangan aku tidur ganas sangat malam ni harapnya.

Love?? Hakthuiii ✔Where stories live. Discover now