אני אהיה העיניים שלך -פרק 1-

17.6K 510 368
                                    

3 דפיקות פטיש נשמעו בחדר המשפט, מעידות על כך שהמשפט הסתיים ושגזר הדין כבר נאמר סופית.

-

"זה לא פייר!" ג'ואי התפרץ ונעמד מכיסא הנאשם, מסתכל על השופטת ואז על אמו שהביטה עליו ברוגז בזמן שאחזה באחותו הקטנה זואי, מבקשת עם עיניה שהוא ישב בשקט ולא יעצבן את השופטת עוד יותר.

"גם ככה לא הצלחתי לגנוב כלום, למה שאני אצטרך להיות חצי שנה במקום הזה?" חום השיער המשיך, מביט עם עיניו השחורות בכעס על השופטת המבוגרת שנאנחה לעצמה.

"אז אני מבינה שאתה רוצה להיות בכלא לנערים?" היא שאלה ברצינות ובן ה17 נאנח והשתתק, "לעזאזל" הוא לחש לעצמו וחזר להתיישב בכיסאו בכעס, "אני מקווה שתצליח להבין את חומרת המעשה שלך" השופטת אמרה לפני שהתרוממה ויצאה החוצה, המשפט נגמר.

-

*יומיים לפני*

"אתם באים היום לשתות בגן שעשועים?" רוי בעל השיער שחור-קצוץ והעיניים הכחולות לחש לג'ואי וטד בערמומיות, יושבים כהרגלם על הדשא בחצר בית הספר בזמן הפסקת הצהריים.

"השגת שתייה?" הג'ינג'י המנומש בעל העיניים החומות והנרגשות לחש בשאלה, "תרגיע את הנמשים שלך, שלא יעופו לך" ג'ואי מלמל ועטף עם זרועותיו את עורפיהם של השניים, מקרב אותם אליו, "היום נעשה כיף" הוא לחש להם והם הנהנו וצחקקו בהתרגשות, מחכים כבר שיסתיים היום והם יוכלו לשתות אלכוהול.

-

"איך הולך עם אווה?" ג'ואי שאל את רוי על בת זוגתו החדשה כששלושתם התרחקו ונשענו מעט אחורנית על הדשא עם ידיהם, "נפרדנו" שחור השיער אמר בחוסר אכפתיות ושני האחרים גיחכו בייאוש, "מתי תצליח להחזיק זוגיות כמו שצריך?" טד שאל ורוי ציקצק, "לך אפילו אין חברה עכשיו ושלא לדבר על זה שג'ואי עדיין בתול" רוי עקץ והבתול המדובר הביט עליו בכעס לפני שסטר לראשו האחורי, "זה כי עדיין לא מצאתי מישהי שתהיה ראויה לי" חום השיער פלט ברוגז, "ממש נסיך אנגליה" הג'ינג'י מלמל בזלזול וג'ואי גלגל את עיניו, מעדיף שלא להיכנס לנושא הזה.

נכון, הוא מת שתהיה לו חברה, הוא רוצה כבר למצוא מישהי, לא, בעצם הוא יסתפק גם רק בסקס, לא משנה איך היא תיראה! העיקר שיהיה לו סקס!

ג'ואי נאנח מבלי לשלוט בעצמו, גורם לטד ורוי להביט זה על זה ולהתאפק שלא לצחוק על גורלו של האחר, "לא נורא ג'ואי, אני אהיה החברה שלך" רוי אמר בהשתובבות, "אוו~" הוא זימר וליטף את זרועו של חום השיער שהביט עליו בגועל, "תעיף את היד שלך ממני או שלא תצליח לזיין אף אחת" שחור העיניים אמר בכעס ורוי התרחק ממנו, "הפסד שלך" קצוץ השיער אמר בהשתובבות וג'ואי באמת שרצה לבעוט בו, אבל הוא התאפק.

"תפסיק להציק לו" טד אמר בחיוך, אוחז בכתפו של ג'ואי, "אל תדאג, אנחנו עוד צעירים, יש לנו עוד ים של ציצי לפנינו" הוא הוסיף והאחר נאנח, "אני יותר בקטע של תחת, אבל אני אזרום עם מה שאתה אומר" רוי מלמל וג'ואי נאנח שוב, לפחות הם הצליחו להבין מה הם מעדיפים, הוא עדיין לא חווה מגע עם בת בשביל להבין מה הוא מעדיף.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now