אני אהיה העיניים שלך -פרק 16-

5.2K 423 287
                                    


ג'ואי ישב בחדר, מסתכל על לורי ואיאן שהסתכלו על מסמכים, איאן העביר את אצבעותיו על הדפים, מרגיש את הנקודות הבולטות של כתב הברייל.
-

"ג'ואי, אתה יכול ללכת להחליף בינתיים בגדים" לורי אמרה והלכה אל הלוקר, מוציאה את המדים של ג'ואי והולכת אליו, "אתה לא חייב להיות כאן, אתה יכול גם להסתובב עד שכולם יגיעו" היא אמרה בחיוך, בתוך תוכה היא קיוותה שהוא לא יחזור עד שכולם יגיעו שלפחות לה ולאיאן יהיו את ה20 דקות האלו של הלבד. 


"אוקיי" ג'ואי אמר והתרומם, לוקח ממנה את הבגדים לפני שיצא החוצה, הולך להחליף בגדים.
-


"תגיד, מה יש לך?" לורי שאלה ברוגז את איאן, "מה יש לי?" איאן שאל, "אתה דלוק על ג'ואי?" היא שאלה בחדות, לא מחכה ולא רומזת, רוצה לדעת טוב מאוד מה לחשוב, "לא" איאן ענה, מביט עליה ברצינות, הוא יודע עד כמה שהיא קנאית, לא פעם ולא פעמיים היא שיבשה לו מערכות יחסים עם בני ובנות זוג רק בגלל שהיא רוצה אותו לה.


"באמת?" היא שאלה והוא צחקק ובילגן את שיערה, "באמת" הוא אמר בחיוך שהיה נראה אמיתי לחלוטין למרות שהוא היה מאולץ לחלוטין, "יש לי גבול" הוא אמר והיא נאנחה בהקלה, "יופי" היא השיבה בחיוך, שמחה שזאת כנראה הייתה אי הבנה שלה.
---

ג'ואי סיים להתלבש אבל הוא עדיין נשאר שם, מחליט לשבת בפנים ולנזוף בטד על שהביא לג'סיקה את המספר טלפון שלו.
-

'טד אתה לא שפוי? למה הבאת לג'סיקה את המספר שלי?' ג'ואי כתב לטד בפרטי.
'עשיתי טוב, לא?' טד השיב אחרי מספר שניות
'לא! אני עדיין לא מוכן! היא רוצה להיפגש מחר בבית שלה!' שחור העיניים כתב בלחץ, אצבעותיו דופקות על המסך החכם במהירות.
'באמת? אווו~ג'ואי שלנו יקבל סקס!' טד כתב וג'ואי ידע שהוא נרגש.
'זה לא בסדר טד, אני לא רוצה, אתם שכבתם גם כן' ג'ואי כתב, מרגיש עוד יותר לא בסדר עם זה, לג'סיקה וטד היו בעבר יחסי יזיזות.
'אז מה אם שכבנו, אנחנו כבר לא וזה נראה שהיא מעוניינת בך מעבר ליזיזות' טד כתב ברצינות וג'ואי נאנח, זה עדיין לא מנחם אותו.
'ואם אתה לא רוצה לשכב איתה אז אל תיפגש איתה או שפשוט אל תשכב איתה למרות שאתה אצלה' טד הציע וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, מבלגן את שיערו, הכל כל כך מבלבל, מחניק ולא כיפי, הוא שונא את ההרגשה הזאת.
'טוב?' טד שלח כשהאחר לא ענה, 'טוב, אני אפגש איתה ונראה מה יהיה' ג'ואי השיב, הוא צריך לתת לעצמו לזרום ולא להשתפן, אם הסקס הראשון שלו צריך לקרות מחר, הוא יקרה.
'יופי' טד השיב, מחוייך מאוזן לאוזן, 'אתה בדרך לעבודה?' הוא שאל, 'אני כבר בעבודה' שחור העיניים השיב, 'כבר?' טד שאל בהפתעה, 'כן, לורי ואיאן לקחו אותי, פגשנו אותם בקניון' ג'ואי כתב ומיד אחר כך הטלפון שלו צלצל, זה היה טד.

-
"איך? מה? איפה? למה?" טד שאל וג'ואי נאנח, "היינו היום בקניון וגם לורי ואיאן היו ויצא שנפגשנו, עצבנתי קצת את אמא שלי אז כשאיאן הציע שהם יקחו אותי היא אמרה שאם אני לא הולך איתם היא תיקח לי את הטלפון לשבוע" ג'ואי מלמל בעצב וטד לא יכל שלא לצחוק בקול, "אוי ג'ואי, רק לך דברים כאלו יכולים לקרות" המנומש אמר, ממשיך לצחוק.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now