אני אהיה העיניים שלך -פרק 28-

5.2K 442 156
                                    

ג'ואי היה הראשון לפקוח את עיניו, נאנח לעצמו כשג'סיקה וטד חיבקו אותו משני צידיו, הוא הרים מעט את ראשו, רואה את רוי מחבק את הג'ינג'י והוא חייך לעצמו בשעשוע לפני שהזיז את שני המחבקים בעדינות ממנו, מתיישב על המיטה ומתמתח לפני שירד ממנה, מסתכל על הישנים לכמה רגעים לפני שהוא הניע מעט את ראשו בייאוש, "כמו אורגיה" הוא לחש לעצמו לפני שהלך אל הארון, מוציא מגבת ובגדים ויוצא החוצה.

-

"ג'ואי?" אדם שאל בהפתעה, "או אבא, מה השעה?" הצעיר שאל בבלבול, ממתי אבא שלו עוד בבית כשהוא מתעורר? "חמש וחצי בבוקר" בעל המשקפיים אמר וג'ואי הרים את גבותיו בחוסר אמונה "ח-חמש וחצי בבוקר?" הוא שאל ואדם צחק והנהן, "כן" הוא אמר, הולך אל בנו ומבלגן את שיערו, "למה התעוררת מוקדם?" האב שאל וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר ידע, "אולי כי נרדמנו מוקדם אתמול?" הצעיר מלמל ואדם חייך קלות לפני שצבט את לחיו של בנו.

"עוד מעט אתה בן 18" האב אמר וג'ואי גיחך והנהן, "סוף סוף" שחור העיניים אמר בחיוך ואדם נאנח, "אני לא רוצה שתגדל" הוא אמר לפני שחיבק את הנער המצחקק, "אני לא יכול להישאר תמיד בגיל 17" ג'ואי אמר והמבוגר נאנח, מסרק את שיערו החום שלו עצמו, "צודק" הוא מלמל, "אבל אתה תמיד תישאר הילד הקטן שלי" האב אמר וג'ואי גלגל את עיניו, "מה שתגיד" הצעיר אמר בציניות, "אני אלך להתקלח" הוא הוסיף לפני שהלך משם, לא יודע אם אביו יהיה בבית כשהוא ייצא מהמקלחת או לא.

----

ג'ואי גנח בזמן שהתמתח מתחת לזרם המים, מנקה את עצמו ומאפשר לעצמו מנוחה מכולם, רוצה לפעמים להיות בשקט עם עצמו, והמקלחת תמיד מאפשרת לו את זמן האיכות הזה, שם הוא יכול לחשוב על איאן בשקט מבלי להסתיר את רגשותיו ומבלי לחיות בשקר עם עצמו, שם הוא יכול להיות הוא עצמו, לבכות כשהוא רוצה, לחייך לעצמו כשהוא רוצה, לפנטז לעצמו, להיות שקוע במחשבות, להיות משהו שהוא רוצה להיות, הכל.

----

כששחור העיניים סיים להתארגן הוא יצא החוצה, מסתכל על הבית הריק ונאנח לעצמו כשהבין שאדם כבר יצא לעבוד, "בהצלחה" הוא לחש והתיישב בסלון, מדליק את הטלוויזיה על שקט ורק צופה בתמונה לפני שהוא עצם את עיניו, "ככה הוא רואה את העולם" הוא לחש כשחשב על איאן, אז מבלי שום צליל איאן לא יודע מה משודר שם, גם כשהוא יפקח את העיניים הוא יראה חושך.

ג'ואי נאנח ופקח את עיניו, רואה את הדמויות הצבעוניות על המסך, הוא הזיז את עיניו, מסתכל על הבית ואז הוא חייך לעצמו קלות בעצב, מרגיש שוב את הרחמים על איאן, זה בטח לא קל להיות עיוור, גם אם הוא מאומן מספיק בשביל להתנהג כמעט כמו כולם, זה קשה.

-

הצעיר לבסוף נשכב על הספה ועצם את עיניו, הוא אומנם לא התכוון להירדם, אבל בסופו של דבר הוא כן נרדם, כנראה שהעייפות שבה אליו עם הכאב על איאן.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now