אני אהיה העיניים שלך -פרק 77-

4.6K 364 204
                                    

ג'ואי בלע את רוקו בחשש לפני שנכנס אל חדר הקבלה, מביט על דני וג'אק שכבר ישבו והביטו עליו בעיניים פעורות, "ג'ואי" ג'אק לחש ולורי חייכה לעצמה, "ה-היי" חום השיער לחש וכחכח בגרונו, "מ-מה שלומכם?" הוא שאל בגמגום והנערים הביטו זה על זה לפני שחזרו להביט עליו, "בסדר" דני מלמל לפני שהזיז את עיניו ממנו, "כן" ג'אק מלמל גם כן לפני שהזיז את עיניו מג'ואי, הסיטואציה לא באמת הייתה נעימה להם וג'ואי ידע זאת, היא לא הייתה נעימה גם לו אחרי הכל.

"בוא ג'ואי, תישב" המתולתלת אמרה בחיוך, לא יצא לה לראות את ג'ואי מאז שבוע שעבר, היא שמחה לראות שהוא נראה בריא וחזק יותר, והוא הנהן והלך באיטיות לכיסא הפנוי לצידו של ג'אק, מתיישב עליו ומניח את תיקו מתחת לכיסא בזמן שהוא נשם עמוק, מאגרף את ידיו בחשש.

------

"אז כמו שהבנתם, ג'ואי חזר אלינו" לורי אמרה בחיוך כשהזמן להתחיל לעבוד הגיע והיא התיישבה למול שלושת הנערים, "אני מקווה שתתייחסו אליו כמו שצריך" היא הוסיפה ושני הנערים הנהנו קלות וג'ואי חייך בלחץ, רוצה להאמין שהם באמת יתייחסו אליו כרגיל בסופו של דבר.

"מעולה, עכשיו תכבו טלפונים ותניחו אותם בקופסה" היא אמרה בחיוך, "תלכו ללבוש את המדים ותתחילו לעבוד" היא הוסיפה והם הנהנו ונעמדו באחת, מכבים את הטלפונים שלהם ועושים את המבוקש, מניחים אותם בקופסה לפני שהם לקחו את המדים שלהם.

------

ג'ואי היה עם הגב אל דני וג'אק כשהוא החליף בגדים, הוא לא רצה לגרום להם לאי נעימות, ושני האחרים הביטו אחד על השני, מנסים למצוא משהו שיגרום למבוכה להיעלם.

"לא אכפת לי שאתה גיי" ג'אק היה הראשון לדבר וג'ואי קפא לרגע במקומו לפני שהמשיך להתלבש, "גם לא אכפת לי שאתה ואיאן בני זוג" הוא הוסיף וג'ואי סיים להתלבש והוא רק הרכין את ראשו, "אתה לא חייב לשקר" שחור העיניים לחש, "הוא לא משקר" דני אמר ברצינות, "אם הייתה לנו בעיה אני לא חושב שהיינו שומרים את מה שיש לנו להגיד" בעל המשקפיים אמר בכנות, "מה שכן, אני כועס על זה ששיקרת לנו וגרמת לנו להאמין שאתה שונא את איאן" השטני אמר וג'ואי הסתובב אליהם הפעם, מסתכל עליהם בחשש, "לא יכולתי להגיד" הוא מלמל, "יכולת, פשוט לא בטחת בנו" ג'אק אמר וג'ואי נאנח, "אני בטוח שגם אתם לא מספרים לי דברים אישיים" הוא מלמל.

"נכון" דני אמר, "כל אחד שומר את הסודות שלו לעצמו" הוא הוסיף, "אבל, זה אחרת ממה שקרה כרגע, איאן היה אחראי עליי ועל ג'אק" בעל המשקפיים אמר ברצינות וג'ואי הביט עליהם לכמה רגעים לפני שהוא הרכין שוב את ראשו מטה, "אתם צודקים, יש לכם את הזכות לכעוס עליי" הוא אמר בכנות, "אבל אני רוצה שתדעו שאיאן לא נתן לי פרוטקציות עליכם" ג'ואי אמר, "הוא לא נתן לכם יחס מופחת בגללי" הוא הוסיף, מדלג על זה שהוא ואיאן התנשקו כאן ואפילו שאיאן נתן לו לישון.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now