אני אהיה העיניים שלך -פרק 55-

7.1K 380 84
                                    

ג'ואי יצא מהמקלחת עם טישרט ארוכה של איאן, לצערו הרב שום בוקסר או מכנס של איאן לא באמת עלה עליו והוא נשאר ערום למטה, שמח שלפחות החולצה כיסתה את אזוריו המוצנעים.

----

"לוק הלך להביא לך בגדים מהבית" איאן אמר כשג'ואי התיישב לצידו, "אוקיי" הצעיר מלמל בזמן שניסה למשוך את החולצה כמה שיותר למטה, שלפחות תכסה את ברכיו, אבל זה לא ממש הלך לו.

"אני מצטער, היינו צריכים לעבור קודם אצלך ולא ישר להגיע לכאן" העיוור אמר וג'ואי נאנח, "זה בסדר, לפחות החולצה מכסה את מה שהיא צריכה לכסות" הצעיר השיב ואיאן חייך.

"אני יכול לראות עד לאן היא מגיעה לך?" הבלונדיני שאל לפתע והצעיר הסתכל עליו בהפתעה, "אתה לא תעשה משהו מוזר, נכון?" הוא בירר, "תתאר לי מה זה מוזר?" איאן שאל בהשתובבות לפני שהניח את ידו על ירכו של ג'ואי.

-

"מממ" הצעיר מלמל, מרגיש איך שידו החמימה של איאן לוחצת קלות על הירך השמאלית שלו לפני שהיא התחילה ללטף אותה, יורדת למטה ומלטפת את הרגל הישובה לכל אורכה לפני שהיא עלתה מעלה, חוזרת אל הירך ועולה למעלה עוד יותר, כבר נכנסת מתחת לחולצה.

"איאן..." ג'ואי מלמל, מרגיש את אצבעותיו של הבלונדיני טופחות קלות על צד מפשעתו, לא נוגעות באזור המוצנע, "אני אוהב אותך" איאן אמר לפתע בזמן שידו ירדה למטה, אוחזת בירך הפנימית של ג'ואי, "גם אני אוהב אותך" הצעיר השיב בחיוך, מצחקק מעט כשאיאן דחף אותו קלות לשכיבה על המיטה.

"אני רוצה לנשק אותך" העיוור אמר, ידו משחררת את הירך של ג'ואי רק בשביל לאחוז במותן המכוסה של הצעיר, "אז תנשק" ג'ואי השיב בחיוך, מסתכל על איך שאיאן רוכן למטה והוא עצם את עיניו, ושניות ספורות לאחר מכן השפתיים החמימות של איאן הכו אותו ברכות.

-

ג'ואי נשך קלות את השפה התחתונה של איאן, מוצץ אותה אליו לפני שהא שיחרר אותה, מניע את שפתיו כנגד השפתיים החמימות והאוהבות של איאן שאכלו אותו ברכות, טועמות אותו כמה שאפשר.

היד של איאן ליטפה את גופו של ג'ואי, מושכת קלות את החולצה מעלה ומטה על פי תנועותיה, גורמת לג'ואי לעטוף את עורפו של בעליה ולמשוך קלות בשיערו של איאן כשהנשיקה התעמקה עוד יותר- נעשית פראית כשאיאן נגס אליו את השפה התחתונה של ג'ואי לפני שהוא החדיר את לשונו פנימה אל תוך פיו של הצעיר שקיבל אותה בברכה, מצליב את לשונותיהם יחדיו.


"מממ" ג'ואי נאנח לנשיקה כשידו של איאן ירדה מטה והתחילה ללטף את רגלו החשופה, מרגישה אותו כמו שצריך, והוא קיפל את רגלו מעלה לצורת משולש- מה שגרם לחולצה ליפול מטה ולא לכסות יותר את החלק העליון של הרגל שלו, מאפשר לאיאן לזחול לכל אורך הרגל וככה לגנוב ממנו עוד אנחות שקטות.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now