אני אהיה העיניים שלך -פרק 67- (18+)

7.4K 356 74
                                    

"איאן" ג'ואי לחש בין הליטופים, ממשיך לחבק את איאן, "מממ?" העיוור מלמל בשאלה, "אתה רוצה לעשות משהו?" הצעיר שאל, "כמו מה?" איאן שאל, "לא יודע" ג'ואי השיב ואיאן חייך והמשיך ללטף את ג'ואי.

"אני יודע מה אפשר לעשות" איאן מלמל בערמומיות וג'ואי הרים מעט את ראשו רק בשביל להביט על פניו המחוייכות של איאן, "מה אפשר לעשות?" הצעיר מלמל בשאלה תמימה.

"תשכב עם הגב למיטה" איאן אמר וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול ועשה זאת, ואיאן התרומם באיטיות מהמיטה, הולך אל הדלת ונועל אותה, מה שגרם לג'ואי להרים גבה בשאלה, מסתכל על איך שהבלונדיני חוזר אליו ומתיישב לצידו על המיטה.

-

"מ-מה אנחנו עושים?" ג'ואי שאל בגמגום ביישני, חושב לעצמו על אקט מיני, לא שהוא מתנגד לזה, הוא פשוט מובך מהפתאומיות של זה.

"תפתח מעט את הרגליים והידיים לצדדים" הבלונדיני אמר וג'ואי בלע את רוקו ועשה את מה שאיאן אומר לו, הוא לא באמת ידע למה- אבל הגוף שלו כבר מגיב לבד לבקשות של איאן.

"יופי" איאן מלמל כשהרגיש את התזוזות על המיטה והוא שלח את ידיו מטה, נוגע בבטן המכוסה של ג'ואי שקפצה מעט בהפתעה, "מ-מה?" ג'ואי שאל, מרגיש איך שידיו של איאן נעות על בטנו, "אני רוצה לראות אותך כמו שצריך, מכף רגל ועד ראש" איאן לחש וג'ואי הביט בהפתעה על בן זוגו, לאחר מכן הוא הוריד את עיניו מטה, מסתכל על כפות הידיים של איאן והוא חייך לעצמו בשקט, מאפשר לאיאן את הזכות לראות אותו כמו שצריך.

---

כפות ידיו של איאן נעו באיטיות על הבטן המכוסה, מעלה ומטה, ימינה ושמאלה, לאחר מכן הן עלו מעט למעלה, נוגעות בחזהו של ג'ואי- שעצם את עיניו במבוכה, לפחות הוא עם חולצה.

איאן חייך לעצמו כשהצליח להרגיש את הפטמות הזקורות של ג'ואי מתחת לחולצה, והוא אפשר לאצבעותיו לשחק איתן מעט, מצליח לשמוע את הנשימות המובכות של ג'ואי, "איאן" ג'ואי נשמע בשקט, "מה?" איאן בירר בחיוך, מניע את ידיו מעט למעלה, נוגע בעצמות הבריח של הצעיר וג'ואי לא דיבר, מאפשר לאיאן להמשיך.

-

איאן הצליח להרגיש את בליטת העצמות גם כשגופו של ג'ואי היה מכוסה בחולצה, מה שגרם לו להיאנח ברוגע לפני שהוא הפסיק את המגע באחת, גורם לג'ואי לפקוח את עיניו ולהביט עליו בשאלה, "תוריד חולצה" איאן ביקש, הוא לא ציווה והוא לא הכריח, הוא ביקש בשקט, וג'ואי בלע את רוקו לפני שהתרומם מעט ופשט את חולצתו מגופו לפני שהוא חזר לשכב על המיטה, מסתכל על פרצופו הרציני של איאן כשהעיוור החזיר את ידיו אל בטנו החשופה, שוב פעם מלטף אותה ומרגיש אותה.

ושוב, איאן עלה מעלה ונגע בחזהו של ג'ואי, הפעם הצעיר גנח חלושות, כנראה מהמגע העדין, "יפיפה" איאן לחש ברוגע וג'ואי הביט עליו במעט הפנוט, מסתכל על פניו הנאות של איאן ומצליח להישאב לתוכו כמה שיותר.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now