אני אהיה העיניים שלך -פרק 65-

4.9K 357 157
                                    

ניקור ועוד ניקור, איאן נשק לשפתיו המחוייכות של ג'ואי שוב ושוב, מעניק לו את כל האהבה ששפתיו יכולות להעניק, טועם אותו שוב ושוב מבלי הפסקה, רוצה להרגיש את הרכות של השפתיים האחרות ללא סוף.

"מממ" ג'ואי מלמל כשהעיוור נגס קלות בשפתו התחתונה, מושך אותה אליו בעדינות לפני שמצץ אותה קלות, שואב אותה אליו ומשחרר אותה לאחר כמה דקות רק בשביל לחזור לנשק את ג'ואי, מפסיק עם הניקורים ומתחיל לנשק אותו עמוקות שוב.

---

"בוא נרד למטה, לא אמרתי שלום כמו שצריך לאבא שלך" ג'ואי אמר לנשיקה, "לא צריך, הוא יחיה גם בלי השלום שלך" איאן מלמל, ממשיך לנשק את ג'ואי שצחקק קלות, מאפשר לו לנשק אותו לעוד כמה רגעים.

"קדימה איאן" הצעיר מלמל לבסוף, דוחף קלות לאחור את איאן שפקח את עיניו והביט עליו בעיוורון, "אני לא רוצה להפסיק" איאן מלמל בעצב בכייני וג'ואי גיחך והביט עליו מלמטה, מלטף את שתי לחייו ברכות, "אני צריך להגיד לאבא שלך שלום" שחור העיניים לחש, מביט אל תוך עיניו האפורות והעיוורות של איאן שהביטו עליו בשקט, "ואז נחזור לכאן?" איאן בירר, "יותר מאוחר" ג'ואי השיב, גונב אנחה מבואסת מאיאן והוא צחקק ועזב את לחייו רק בשביל למשוך אותו אליו ולחבק אותו בחוזקה.

"אתה חמוד" ג'ואי לחש וליבו של איאן החסיר פעימה בזמן שהוא חיבק אותו בחזרה, מושך מעט מעלה את גבו התחתון של ג'ואי, מצמיד אותו אליו, "אתה יותר" איאן לחש ונישק את אוזנו של ג'ואי ברכות, גורם לצעיר לעצום את עיניו למספר שניות בשביל להרגיש אותו כמה שיותר לפני שהוא פקח אותן וחייך לעצמו, "נלך" הוא אמר ואיאן שוב פעם נאנח, אבל הוא לבסוף התרומם מג'ואי ונתן לצעיר לקום מהמיטה לפני שהם יצאו מהחדר, יורדים למטה במדרגות עם ידיים אחוזות.

---

"חשבתי שתהיו יותר זמן למעלה" לוק אמר בהשתובבות וג'ואי צקצק ברוגז, יודע למה הוא מתכוון, "רציתי להגיד שלום" הוא השיב והתיישב לצידו של דרייק ביחד עם איאן.

"טוב שנזכרת" לוק השיב בהשתובבות, רוצה בכוונה להרגיז את ג'ואי "לפחות אני לא מטומטם שבוחר להיות ידיד של מי שאני אוהב" הצעיר עקץ בחיוך ולוק הביט עליו ברוגז לכמה רגעים, "טוב טוב, לא לריב" לבן השיער אמר בגיחוך, טופח קלות על כתפו של ג'ואי, "אני שמח שאתה כאן" הוא אמר בכנות וג'ואי חייך אליו בתודה, "גם אני שמח להיות כאן" הצעיר השיב בכנות.

"איך היה בבית הספר?" דרייק שאל, "היה משעמם כרגיל" ג'ואי ענה במעט חוצפנות והמבוגר צחק לעצמו, "הנערים של היום..." הוא מלמל וג'ואי גיחך, "אני בטוח שגם אתה עשית לא מעט בלגן כשהיית צעיר, כולם עושים את זה אחרי הכל" שחור העיניים השיב וחום העיניים הנהן אליו בהסכמה, נזכר בימים ההם.

"הזמן עובר מהר" דרייק מלמל בחיוך וג'ואי חייך אליו, "נכון" הצעיר מלמל, הוא אומנם לא באמת עבר את כל מה שדרייק כבר הספיק לשכוח, אבל הוא יכל להסכים איתו שהזמן עובר מהר.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now