אני אהיה העיניים שלך -פרק 74-

4.7K 360 200
                                    

"ג'ואי התקשר אליי" לוק אמר אחרי שהקליטה חזרה כשהם ירדו מהמטוס ואיאן נאנח לעצמו, "אני מבין" הוא אמר בשקט והשטני הביט עליו לכמה רגעים לפני שהוא אחז בזרועו של איאן, מוליך אותו כמו שצריך אל המונית שחיכתה להם כבר עם המזוודות.

---

הצעיר לא יצא מהחדר גם אחרי שאדם וזואי חזרו, זואי אפילו תקתקה בדלת מספר פעמים וג'ואי לא פתח לה- לפחות עד שמליסה סיפרה לה על איאן והיא התחילה לבכות, מאפשרת לאדם להחזיק אותה על ידיו בזמן שהיא הצדיקה את כאבו של ג'ואי, והצעיר פתח את הדלת, גורם למליסה ולג'סיקה להתרומם מהרצפה ולהביט על פניו הלחות והאדומות.

"ג'ואי" אדם אמר בדאגה ושחור העיניים רק הביט עליו בשקט לפני ששלח את ידיו קדימה, "בואי זואי" ג'ואי אמר בקול שבור והקטנה מהר אחזה בו, עוברת מידיו של אביה אל הידיים של אחיה, מחבקת אותו בחוזקה וחום השיער נכנס שוב לחדר ונעל אותו, הולך עם זואי למיטה ושניהם בכו ביחד, מה שגרם למליסה ולאדם להיאנח בעוד שג'סיקה הניחה את מצחה על הדלת, עוצמת את עיניה ומקשיבה בעצב לבכי השבור של החבר הטוב שלה.

---

"א-איאן באמת הלך?" זואי שאלה בעצב אחרי שהיא וג'ואי נרגעו מהדמעות והצעיר הנהן בעצבות, "הוא עזב אותי" ג'ואי השיב וזואי הניעה את ראשה לשלילה, "הוא לא עזב אותך, הוא עוד יחזור" הקטנה אמרה בתמימות, מחבקת את אחיה בחוזקה, "איאן חמוד והוא אוהב אותך ורוצה להתחתן איתך, הוא יחזור אני מבטיחה לך" הקטנה אמרה בביטחון וג'ואי חייך בפעם הראשונה באמת מאז הבשורה, מחזיר לאחותו חיבוק חם, "ומה אם הוא לא יחזור זואי, מה אם איאן לא י-יחזור?" ג'ואי נשבר שוב, דמעותיו מתחילות לרדת בחזרה וגופו רעד כשהוא בכה לאחותו הקטנה שדמעה גם היא.

"הוא יחזור, הוא חייב לחזור" היא מלמלה, "עד שהוא יחזור אני אשמור עלייך, אני אגדל ואהיה חזקה" היא הוסיפה וג'ואי נאנח לפני שנשק ללחיה של אחותו, ממשיך לחבק אותה, "את חזקה גם עכשיו זואי" ג'ואי אמר בכנות וזואי חייכה באושר.

---

"אתה רוצה לאכול משהו?" לוק שאל כשהם נכנסו לדירה שלהם שתשמש אותם למשך הזמן שלהם שם, "לא" איאן אמר וחלץ את נעליו לפני שהתחיל לסרוק ביחד עם מקל ההליכה שלו את הבית, "אתה צריך לאכול איאן" הנהג אמר, עוקב אחרי הצעיר, "תסתום לוק" העיוור מלמל ולוק נאנח ושתק, ממשיך ללכת אחריו.

---

"אני הולך לישון" איאן אמר לבסוף אחרי שסיים לסרוק את הבית ואת חדרו, הוא לקח את הדובי האפור והלך באיטיות אל המיטה ונשכב עליה, "תצא" הוא הוסיף ולוק הביט עליו לכמה רגעים לפני שיצא מהחדר, מחליט להתקשר אל דרייק ולהודיע לו שהם נחתו בשלום.

-

איאן שפשף את פניו לפני שליטף את הפרווה הרכה של הבובה האפורה, "מה אתה עושה עכשיו ג'ואי?" הוא שאל את החפץ הדומם לפני שהוא נאנח לעצמו וחיבק את הדובי חזק אליו, "אל תבכה יותר מדי" הוא ביקש וגבותיו התכווצו בעצב לפני שעיניו חזרו לדמוע, "אני אוהב אותך" הוא לחש כשהדמעות ירדו מעיניו, ג'ואי כבר לא לצידו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now