אני אהיה העיניים שלך -פרק 18-

5.7K 425 288
                                    

"איך היה?" ג'אק שאל את ג'ואי שנכנס בחזרה אל מחלקה 'ה', "היה בסדר" ג'ואי מלמל, מסתכל על איאן שישב ליד לורי, איאן לא התייחס אליו, זה לפחות מה שג'ואי חשב כי איאן לחלוטין הקשיב לו גם כשהוא העמיד פנים שהוא מנהל שיחה עם לורי.

"העיניים שלך קצת אדומות" כחול העיניים אמר, "בכית?" הוא שאל וג'ואי צחקק, "מה פתאום, נראה לך?" הוא אמר בגיחוך, מסתיר את האמת, "נכנס לי משהו לעיניים בחדר החושך, בטח עלים או משהו כזה" הוא מלמל ובעל הקעקוע הביט עליו במבט מוזר לפני שהוא הרים את כתפיו, "בטח בגלל זה התעכבתם כי הייתם כמעט שעה בפנים" ג'אק אמר וג'ואי הנהן, "כן..." הוא השיב, בולע את רוקו בלחץ, "לפחות אתה בסדר" כחול העיניים אמר בחיוך וג'ואי חייך קלות לפני שהלך אל הבנות, מאפשר לג'אק להמשיך ללכת ולקחת לעצמו עוד בקבוק מים.

-

"איך היה לך ג'ואי? הסתדרת עם איאן?" נטלי שאלה כשג'ואי התיישב ליד השלושה, "לא היה משהו מיוחד" ג'ואי מלמל ונטלי חייכה, "אז לא הסתדרתם" היא השיבה ושתי האחרות צחקקו, "לא נורא, לאט לאט אתה תבין כמה שהוא נחמד" קים אמרה ברצינות וחום השיער נשם עמוק בייאוש, "לא נראה לי שזה יקרה" הוא אמר והן ציקצקו יחדיו, "ג'ואי החמוד" מיילי אמרה ושלחה את ידה אליו, נוגעת בפניו וצובטת את לחיו.

"אתה חם" היא אמרה כשהניחה את ידה על לחייו, "אבל זה לא חום" נטלי אמרה כשנגעה במצחו, "אתה מרגיש טוב?" קים שאלה, "כן, אני בסדר" הוא אמר בטון מרגיע, מאפשר להן להוריד את ידיהן ממנו, "בטח חם לך" מיילי אמרה, "כן חם לי" הוא ענה, נוגס בשפתו התחתונה ושולח מבט קצר לאיאן שהמשיך לדבר עם לורי ומשום מה זה הכעיס אותו, עכשיו כשהוא הבין שאיאן הוא בי ולא גיי, זה גרם לו להרגיש לא בנוח לראות את לורי ואיאן ביחד, במיוחד כשלורי רוצה את איאן.

-----

"הטלפונים שלכם" לורי אמרה כשהיום הסתיים והם חזרו לבגדים הרגילים, מביאה לכל אחד את הטלפון שלו, דני וג'אק מיהרו להדליק את המכשיר בעוד שג'ואי העדיף שהוא יישאר כרגע כבוי, לא רוצה לדעת אם ג'סיקה שלחה לו הודעה או התקשרה אליו שוב.

"אני מקווה שנהניתם בחדר החושך והבנתם בערך איך העיוורים מרגישים" לורי אמרה בחיוך, "אני רוצה להאמין שזה עזר לכם ללמוד קצת לקח על המעשים שלכם" איאן אמר ברצינות והנערים הביטו מטה בעוד שג'ואי שיחק באצבעותיו, זה לחלוטין לימד אותו לקח.

"מחר ניפגש פה ב3, אתם יכולים ללכת" לורי אמרה לבסוף והנערים הנהנו לפני שיצאו החוצה, ג'ואי היה על גבול הריצה.

----

"מה אתם עושים כאן?" ג'ואי שאל בהפתעה כשהוריו וזואי עמדו מחוץ לשער, "באנו לקחת אותך!" זואי אמרה בחיוך, מנופפת לשומר שפתח את השער וחייך אליה לפני שהיא רצה אל אחיה וחיבקה אותו, מחייכת באושר כשהוא הרים אותה על ידיו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now