אני אהיה העיניים שלך -פרק 12-

5.6K 430 508
                                    

ג'ואי כמעט ורקד מאושר כשמליסה אישרה להם בבוקר ללכת לים, היא אפילו הציעה לקחת אותם והם לחלוטין קפצו על ההזדמנות.

---

"מזל שאנחנו כמעט באותה המידה" רוי אמר כששם את מכנס הים שג'ואי נתן לו, "נכון" טד אמר בזמן שהיה חסר חולצה, מסתכל על עצמו במראה ומתלהב מהשרירים הקטנים והקוביות שהופיעו על גופו. "הכושר משתלם" הג'ינג'י אמר בהתלהבות, נושק לשרירי זרועותיו בעוד שג'ואי גיחך עליו והוריד חולצה, מסתכל על עצמו במראה ונאנח כשהבטן שלו הייתה חלקה מקוביות ושרירי הידיים שלו התקשו להופיע. "זוז זוז" רוי אמר בזעזוע, פושט את חולצתו וחושף גם כן קוביות, אומנם לא מפותחות יותר מדי, אבל הן היו יותר מפותחות משל טד.

-

מליסה פתחה את הדלת אחרי שתקתקה מספר פעמים, "הגיע הזמן ללכ-" היא השתתקה כשראתה את שלושת הבנים עומדים למול המראה ועושים תנועות של תחרויות שרירים, כנראה שהם היו מרוכזים בלהפעיל כוח ולא שמעו אותה.

מליסה נאנחה והסתובבה, מסמנת לאדם לבוא ובעלה הלך אליה מבלי להתמהמה, מציץ ביחד איתה על הדלת והוא התאפק שלא לצחוק. "הם חושבים שהם שריריים" מליסה אמרה בלחש ואדם גיחך קלות, "הם כל כך ילדותיים" הוא אמר בייאוש, מסתכל בפה פתוח ומשועשע על איך שבנו מתאמץ לחשוף משהו שרירי בגופו.

"נראה לי שהגיע הזמן להגיד להם להפסיק עם זה" מליסה מלמלה בהשתובבות והביטה על בעלה במבט מרושע והוא סגר את פיו במהירות והתרחק מעט, יודע מה היא הולכת לעשות.

-

"בנים! הגיע הזמן ללכת!" מליסה צרחה את נשמתה ברשעות מוחלטת, מקפיצה את הבנים ממקומם בזמן שהם צעקו בתגובה, נבהלים מעוצמת קולה של מליסה, טד אפילו קפץ על ג'ואי, מוצא בו מקום מפלט.

"אמא!" ג'ואי אמר בכעס, דוחף את טד ממנו לפני שהוא הסתובב אליה, מניח את ידו על לוח החזה הפועם שלו. "הייתי יכול למות!" טד אמר בדרמטיות בזמן שהוא לקח חולצה ושם על עצמו, "אני כבר מת" רוי מלמל ומיהר להחזיר את חולצתו לגופו, מתיישב על המיטה כשרגליו עוד היו מבוהלות ולא הצליחו להחזיק אותו כל כך.

"הייתם כל כך מרוכזים בעצמכם שלא שמעתם אותי" מליסה אמרה ונכנסה לחדר, צובטת את זרועותיו של ג'ואי מעט, מושכת את עורו, "אתה יפה גם בלי שום שרירים" האם אמרה ברצינות וג'ואי כחכח בגרונו וזז אחורנית לפני ששם על עצמו חולצה.

----

"שמתם קרם הגנה?" מליסה שאלה בזמן שחיטטה בתיק של ג'ואי, בודקת שהוא הכניס באמת קרם הגנה, "מים" היא מלמלה כשנגעה בבקבוק מים, "יופי, יש לכם הכל" היא אמרה בחיוך אחרי שבדקה שיש להם גם אוכל ומגבות בפנים.

-

"קח" אדם אמר והגיש לבנו 50 דולר, "תודה" ג'ואי אמר בחיוך ולקח את השטר, שמח שיש לו עוד כסף והוא הכניס אותו אל תוך ארנקו, "תכניס את הארנק אל תוך התיק" מליסה אמרה, לא רוצה שבמקרה יגנבו לבנה את הכסף וג'ואי עשה את המבוקש ושם את הארנק בתיק לפני שמליסה סגרה אותו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now