אני אהיה העיניים שלך -פרק 9-

5.5K 409 245
                                    

"לקום" קולה של מליסה גרם לשלושת הנערים המחובקים לפקוח עיניים בעייפות, "קדימה ילדודס, היום יום קצר" היא אמרה בחיוך, מתעוררת היום מוקדם יותר מהרגיל בשביל להתארגן כמו שצריך ולהצליח להקפיץ את כולם למסגרות המתאימות.

"קמנו" רוי מלמל, מנתק את החיבוק מג'ואי בזמן שהתמתח והתיישב על המיטה, "קומו" הוא מלמל וניער את השניים האחרים שחזרו לנמנם, "קמתי, קמתי!" ג'ואי התלונן ופקח את עיניו בשנית, מתיישב גם הוא בזמן שהוא שפשף את עיניו, "קום מנומש" הוא אמר וטפח על בטנו של טד שנאנח והתרומם לישיבה גם כן, "בוקר טוב" הג'ינג'י אמר בחיוך למליסה המשועשעת שהביטה על שלושת הנערים המבולגנים והעייפים, "בוקר טוב" היא ענתה, "יאללה, תתחילו להתארגן, אני אכין לבינתיים סנדוויצ'ים" היא אמרה והם הנהנו אליה לפני שהיא יצאה החוצה, מאפשרת להם להתחיל להתרומם מהמיטה ולהתמרמר על כך שהם עייפים.

-

"אני הראשון במקלחת!" ג'ואי קרא ושני האחרים היו יותר מדי עייפים בשביל להתעקש והם רק הנהנו, מסתכלים על איך שחום השיער יוצא מהחדר עם מגבת לפני שהם חזרו להתיישב על המיטה, "מזל שהיום אין לו עבודה" טד אמר חלושות ורוי חייך קלות, "הוא היה מת מרוב עייפות, הוא בטוח לא היה מתפקד" קצוץ השיער אמר בשעשוע וטד צחקק, "זה היה יכול להיות מצחיק" הג'ינג'י אמר בחיוך, מחבק את עורפו של חברו הטוב.

"תגיד" טד מלמל לפתע, תופס את תשומת ליבו של רוי שהסתכל עליו בשאלה, "אתה חושב שג'ואי יצליח להתרחק מאיאן כמה שיותר?" הוא שאל ורוי חשב לכמה רגעים לפני שהרים את כתפיו בחוסר ידע, "אני לא יודע, אני מקווה בשבילו שהוא יתרחק, מפחיד לחשוב שאיאן בסוף ידלק לנו על ג'ואי שלנו" כחול העיניים אמר והמנומש הנהן בהסכמה, "אבל אין מה לדאוג" טד אמר בחיוך, "ג'ואי שלנו אוהב בנות" הוא אמר ורוי צחקק, "רק חבל שהן לא מצליחות להתחבר אליו" רוי השיב וטד נאנח, "אנחנו צריכים לתת לו עוד אומץ לעמוד מול בנות" הג'ינג'י אמר ורוי הביט עליו, "אתה באמת חושב שנצליח? אני חושב שרק הוא לבד יכול להתגבר על החשש שלו" שחור השיער אמר בכנות וטד נאנח, יש משהו במה שחברו אומר.

----

"למה אתם רציניים?" ג'ואי שאל בחיוך משועשע כשנכנס לחדר וראה את חבריו עם פרצופים רציניים במיוחד, "סתם, יצא לנו להבין עד כמה שטד מכוער" רוי אמר בתמימות בזמן שהתרומם, "היי!" טד אמר בכעס וג'ואי צחקק, "אני אלך" רוי אמר והוציא למנומש לשון לפני שהוא יצא עם מגבת, בגדים ומברשת שיניים מהחדר.

-

"ג'ואי, רוצה שנעשה היום משהו?" טד שאל בחיוך מרוגש וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, אין לו בעיה לעשות משהו היום, "רוצה שנשתה?" טד אמר בחיוך ערמומי ושחור העיניים זרק לו מבט רצחני, זה מה שחסר לו עכשיו, לשתות ולהשתכר שוב ואז רק אלוהים יודע מה יקרה.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now