אני אהיה העיניים שלך -פרק 5-

5.8K 444 120
                                    

"מה? כבר?" נטלי שאלה בעצב, לא מאמינה שכבר שבע ושג'ואי צריך ללכת, "לא רוצה" מיילי מלמלה, אוחזת בידו של חום השיער שחייך במבוכה.

"מחר הוא יגיע, אין צורך בדרמטיות הזאת" איאן אמר בשעשוע, "אתה תבוא אלינו ישר, נכון?" קים שאלה וג'ואי הנהן, שוכח לרגע מול מי הוא נמצא, "או" הוא אמר כשנזכר שהן למעשה לא רואות, "כן" הוא השיב, גורם לבנות לצחקק מעצם היותו חמוד.

-

ג'ואי נעמד אחרי שסיים לחבק את שלושת הבנות, "בוא נחזור לחדר, תיקח את הטלפון ואת התיק" איאן אמר כשהרגיש את האחר נעמד, "אוקיי" חום השיער מלמל, הולך אחרי איאן שהסתובב והלך מחוץ למחלקה.

---

ג'אק היה הראשון לחטוף את הטלפון שלו מהקופסא, מדליק אותו במהירות, אחריו גם דני לקח את הטלפון, מדליק אותו גם כן במרץ, חסר סבלנות לגלות אם שלחו לו הודעות.

שחור השיער לקח את הטלפון שלו גם כן ולורי החזירה את הקופסא לשולחן, עומדת ליד איאן והם גיחכו כששמעו את צלילי ההתראות המשתגעות מהטלפון של השלושה, זה תמיד ככה בהתחלה.

-

'נו, מצאת מישהי להתחיל איתה שם?' ג'ואי קרא את ההודעה של טד

'לך תדע, אולי הוא כבר באמצע האקט' רוי אמר וג'ואי צחק בקול, הם כל כך מטומטמים.

ג'ואי המשיך לקרוא את ההודעות הרבות ואת השיחה בין שני חבריו, צוחק לעצמו ושוכח שהוא עדיין בחדר עם כולם.

ואז לורי כחכחה בגרונה והוא נעצר והרים את עיניו מהטלפון, מסתכל עליה ועל איאן שהביטו עליו ועל האחרים ואז הוא הסתכל הצידה, רואה שהשניים עדיין שקועים בטלפונים שלהם.

-

"אהחמ!" לורי כחכחה שוב פעם בגרונה, הפעם חזק יותר, גורמת לאחרים להפסיק לבהות בטלפון, "אתם יכולים להחליף בגדים" היא אמרה ושלושתם הנהנו ולקחו את התיקים שלהם שבהם שמו את בגדיהם לפני שהם יצאו החוצה, הולכים למלתחות ומחליפים במהירות בגדים.

---

"אתה באמת לא רוצה לבוא איתי לדייט?" לורי שאלה את איאן שהתמתח, "לורי" הוא אמר לה בחיוך והיא נאנחה, יודעת שהתשובה עדיין לא, "מה אני צריכה לעשות בשביל שתסכים?" היא שאלה, מסתכלת על פניו הנאות של איאן שהביט אל כיוונה בעיוורון מוחלט.

-

צחוקו של ג'ואי נשמע כשהוא פתח את הדלת, נכנס ביחד עם דני וג'אק שחזרו לבהות בטלפונים שלהם, גורמים לשיחה של השניים להסתיים.

"או!" ג'ואי אמר בהתרגשות, רואה את ההודעה החדשה מאימו.

'אנחנו מחכות לך בחוץ' מליסה שלחה הודעה ביחד עם תמונה שלה ושל זואי בתוך הרכב, ממתינות לו בחוץ והוא חייך לעצמו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now