אני אהיה העיניים שלך -פרק 33-

5.6K 430 143
                                    

הבנים ישבו למול איאן ולורי, חוזרים לבגדים הרגילים שלהם ומתחילים להעריך את הבגדים שלהם עוד יותר, "איך היה היום?" איאן שאל בחיוך והנערים הביטו זה על זה, בודקים מי הולך לדבר ראשון.

"היה בסדר" ג'אק מלמל, מחליט שכדאי שהוא ידבר כמה שיותר מהר בשביל שהיום יסתיים, "רק בסדר?" העיוור שאל בחיוך, "היה גם מצחיק" דני הוסיף ואיאן הנהן, "ג'ואי?" הוא שאל והצעיר נאנח, למה איאן תמיד רוצה שגם הוא ידבר?
"היה נחמד" ג'ואי מלמל ואיאן השתדל שלא לחייך, רוצה להישאר סמכותי, יודע שג'ואי נעלב ממנו מעט ממה שקרה בשירותים.
-
*חצי שעה לפני*

"אני הולך להתפנות" ג'ואי אמר לבנות שהנהנו אליו והוא התרומם, מחזיק את השמלה האדומה מעט למעלה וצועד בבטחה אל לורי ואיאן, "אני הולך להתפנות" ג'ואי הודיע לשני האחראים שלו שהנהנו אליו בהבנה והוא הביט לשנייה אל איאן המחוייך לפני שהוא הלך מהם ויצא החוצה.
-

"לעזאזל" ג'ואי קילל, מרים את השמלה המתוסבכת למעלה ונוגס בה רק בשביל לעשות פיפי כמו שצריך, למה שמלה צריכה להיות כל כך מסובכת?
---

הצעיר נאנח בהקלה כשסיים להטיל את מימיו, משחרר את השמלה מאחיזת שיניו ומאפשר לה ליפול בחזרה למטה לפני שהוא יצא מחוץ לתא, קופץ בבהלה כשאיאן עמד ליד הכיורים, "למה אתה כאן?" ג'ואי שאל כשהתקדם לכיור, פותח את המים ושוטף את ידיו, "כי רציתי לדבר" איאן אמר והצעיר הביט עליו, "על מה?" שחור העיניים מלמל, מביט אל תוך העיניים האפורות של האחר, "על הכל" איאן אמר, מסתכל בעיוורון על הנער.
-

"אני יכול לגעת בך שוב?" איאן שאל לפתע לאחר שתיקה, "יכולים לראות אותנו" ג'ואי אמר והאחר גיחך,  "אל תדאג, אנחנו עיוורים" הבלונדיני אמר בציניות וג'ואי נאנח בגיחוך, "מה אם ג'אק או דני יבואו? מה אם אחד מהעובדים יבוא?" הצעיר שאל ואיאן צקצק לפני שהוא אחז בידו של ג'ואי, מושך אותו בעדינות אליו, "בחמש הדקות האלו אני מאמין שאף אחד לא יבוא" איאן אמר לפני שחיבק את הצעיר, "התגעגעתי לחיבוק" הוא לחש וג'ואי פלט "פף" קטן ומזלזל, "זה לא שהתחבקנו הרבה בכללי" שחור העיניים אמר, מרגיש איך שידו החמימה של איאן מלטפת את שיערו.

"אבל החיבוקים הבודדים שהיו, נתנו לי את האפשרות להתגעגע" הבלונדיני אמר וג'ואי חייך קלות, "אתה כל כך קיטשי" הנער מלמל, "אני יודע" איאן צחק לפני שנאנח בהקלה, אוהב את הריח של ג'ואי.

"אנחנו לא ביחד, אתה יודע את זה, נכון?" ג'ואי בירר ואיאן הנהן, ממשיך לחבק אותו, "אבל נוכל להתנשק בכל זאת?" איאן שאל והתרחק, רוצה לבדוק אם ג'ואי ייפול לפח ובאמת ינשק אותו.

"איאן..." הצעיר לחש במבוכה, מביט אל תוך עיניו הרציניות של איאן, "אפשר" הוא מלמל בלחש ואיאן חייך, "אז תתקרב אתה" הגדול יותר אמר ותוך מספר שניות הוא הרגיש איך שג'ואי מתקרב יותר ויותר, וברגע שהשפתיים היו כמעט וקרובות איאן הניח את ידו על שפתיו של ג'ואי, חוסם אותו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now