אני אהיה העיניים שלך -פרק 26-

5.3K 438 178
                                    

"ג'ואי לקום!" זואי נכנסה לחדר, מטפסת על המיטה וקופצת עליה, "ממממ, אני קם" שחור העיניים מלמל חלושות בזמן שהתיישב על המיטה, עיניו עוד עצומות מרוב עייפות.

הוא לא ישן טוב בלילה, המחשבות על איאן לא פסקו והוא לא הבין למה הוא כל כך רגיש אליו, נכון שהיה להם משהו, נכון שהם התנשקו ונכון שג'ואי נהנה, אבל הצעיר לא חשב שיש לו משהו יותר ממשיכה, אולי בגלל שהוא מעולם לא באמת חווה אהבה?

יכול להיות שהוא התחיל להתאהב באיאן? למה? נשיקה לא גורמת לך להתאהב בבן אדם, רוי וטד בעצמם התנשקו ושכבו עם לא מעט בנות והם לא התאהבו בהן, אז למה הוא מרגיש ככה לאיאן? למה קשה לו עם הפרידה? זה לא שהם היו הרבה זמן ביחד, הם בקושי היו יום בזוגיות.

-

"ג'ואי?" זואי שאלה ואחיה פקח את עיניו, רוצה להפסיק את המחשבות, "מה?" הוא שאל, "למה אתה בוכה?" היא לחשה בדאגה והתיישבו למולו על המיטה, מנגבת את דמעותיו המסתוריות, "בטח כי לא ישנתי טוב" הוא אמר לה, מנגב את עיניו הלחות.

"אמא!" זואי צעקה וג'ואי מהר כיסה את פיה, אבל האם הגיעה במהירות, עדיין לא מאורגנת, "מה?" מליסה שאלה ואז ראתה את עיניו הדומעות של בנה, "ג'ואי מה קרה?" שחורת השיער שאלה בדאגה והלכה במהירות אל הילד שלה, מתיישבת לצידו על המיטה.

"מה קרה יפה שלי?" היא שאלה וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "בטח לא י-ישנתי טוב" הוא אמר, קולו נשבר באמצע והוא התאפק שלא לבכות, מליסה נאנחה, יודעת שמשהו לא בסדר עם הילד שלה והיא חיבקה אותו בחוזקה, טופחת על גבו, וכשהמגע החמים והמנחם שלה עטף את גופו של הצעיר- הוא התחיל לבכות קלות, לא באמת יודע למה הוא מרגיש כאב בלב, אבל הוא לא יכל לעצור את עצמו מלפרוק את המועקה מעט החוצה.

-

"רוצה שאני אתקשר לבית הספר ואגיד להם שאתה לא מרגיש טוב?" מליסה שאלה, מנגבת את דמעותיו של בנה, היא לא רגילה לראות אותו בוכה, וזה מה שנתן לה להבין שכנראה הוא באמת לא מרגיש טוב.

ג'ואי הנהן, מעדיף להישאר בבית, "אתה רוצה שאני אקח חופש מהעבודה ואהיה איתך היום?" היא שאלה והוא הניע את ראשו לשלילה, "אני אסתדר לבד" שחור העיניים אמר ומליסה נאנחה ונשקה למצחו ארוכות, "מה יש לך תינוק שלי?" היא שאלה, מלטפת את לחייו ומביטה בעיניו הכואבות, "אני לא יודע" הוא אמר בקול רועד, "אל תבכה עוד" זואי אמרה, בוכה גם כן בזמן שהיא חיבקה אותו, "אני בסדר זואי, אני סתם לא מרגיש טוב" הוא לחש לה, נושק לקרקפת שלה בזמן שליטף את גבה בעדינות.

-

"תנוח" האם אמרה, "בואי זואי" היא הוסיפה, מרימה את הבוכייה מאחיה, "תישן עוד ותדבר איתי אם קרה משהו, אוקיי?" מליסה שאלה וג'ואי הנהן לפני שחזר לשכב על המיטה, "לולה וזואי יגיעו לפני שאתה הולך לעבודה אז הן יהיו איתך, אני אשאיר כסף על השולחן, תזמין לך לאכול כשתתעורר" היא הוסיפה והוא פלט "מממ" מבין לפני שעצם את עיניו, מאפשר לעצמו לחזור לישון ואימו יצאה החוצה עם אחותו, מתארגנות ומדברות בדאגה על ג'ואי.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now