אני אהיה העיניים שלך -פרק 38-

5.6K 450 293
                                    

איאן גנב נשיקה נוספת לפני שהוריד את ג'ואי לקרקע, "נגמר מהר" הצעיר אמר, "מאוד מהר" העיוור השיב בחיוך לפני שפתח את הדלת, מכניס אור אל תוך החדר.
-
הם הלכו בחזרה אל המסדרון, מסתכלים בבלבול על גוש האנשים שעמד ליד המשרד, "אמא?" ג'ואי שאל כשראה את מליסה יושבת על הרצפה ובוכה, "מה קרה?" הוא שאל בחשש, מזיז את כולם והולך אל האם שנעמדה במהירות, סוטרת בחוזקה ללחיו.
-
"אמא?" ג'ואי מלמל, מניח את ידו על הלחי שלו, "מה קרה?" איאן שאל כששמע את רעש הסטירה, חושב שהוא שמע לא נכון.

"אני אקבל אותך כמו שאתה" מליסה התחילה להגיד וג'ואי הביט עליה בשקט, לא מבין בדיוק מה קורה, "אבל אני לא יכולה לתת לך לצאת עם איאן" היא הוסיפה ופרצופו של ג'ואי קפא באחת, "מ-מה?" הוא מלמל בשאלה, "איך?" הוא המשיך לשאול בחוסר הבנה, מסתכל על ג'סיקה מחשש שאולי היא פלטה משהו.

"ראינו אתכם מתנשקים מהמצלמות" טד מלמל וג'ואי הביט עליו ועל רוי שהביטו עליו במבטים לא ברורים, "א-אני..." ג'ואי לא ידע מה להגיד, "תרשו לי לדבר" איאן אמר לפתע, תופס את תשומת ליבם של כולם.

"זה נכון שאני וג'ואי יוצאים וזה נכון שג'ואי נמשך לבנים, אבל הוא מספיק גדול בשביל לעשות את ההחלטות בעצמו, הוא רצה לספר לכולם, אבל הוא פחד מאיך שתגיבו" העיוור אמר ברצינות ומליסה נאנחה בכעס, "אתה האחראי עליו איאן, אלו יחסי מרות!" היא אמרה והתקדמה אליו, מניחה את ידיה על כתפיו, "אני יודעת שאני רעה, אני יודעת שזה מרושע להגיד את זה" היא לחשה ועצמה את עיניה לפני שחזרה להביט בעיניו העיוורות של האחר "אבל אתה עיוור, אולי אתה כרגע צעיר ואתה יכול לעשות את הכל לבד, אבל מה יקרה בעתיד? אתה תהיה נטל על הילד שלי, הוא סבל מספיק" שחורת העיניים אמרה ברצינות, היא לא יכולה להרשות לבן שלה להיות חלק מזה, ואיאן השתתק באחת, הוא לא יכול לעשות משהו עם העיוורון שלו, אם זה מה שמונע מג'ואי להיות שלו, אז כנראה שזה הסוף.
-

"אמא תפסיקי!" ג'ואי אמר, דמעות מציפות את עיניו והוא הלך אל איאן, אוחז בכף ידו בחוזקה, "איאן רואה יותר טוב מכל אחד אחר, הוא ראה בי משהו שאף אחד לא ראה, משהו שאני בעצמי לא ראיתי" ג'ואי אמר ברוגז, לא מצליח להסתכל לאימו בעיניים, "תפסיק עם השטויות האלו ג'ואי" אדם אמר ברצינות, הולך אל בנו ומנתק את אחיזת הידיים, "אני אדבר עם המקום, זה או שאיאן עוזב או שאתה תעבור למקום אחר" אדם אמר.

"אין צורך לדבר עם הבעלים של המקום, הוא אבא שלי" העיוור אמר, גורם לג'ואי להביט עליו בהפתעה, "מה?" ג'ואי שאל בחוסר אמונה, "רציתי לספר לך, אבל לא מצאתי את הזמן המתאים" העיוור הסביר וג'ואי הנהן בהבנה, הוא לא רוצה לכעוס על איאן יותר.

"אני לא עוזב את המקום וגם איאן לא עוזב" ג'ואי אמר בקשיחות ומליסה הביטה עליו בכעס, "אני אחליט מה אתה עושה" היא אמרה ואחזה בידו, "כבר 6 וחצי, אנחנו ניקח אותו הביתה" שחורת העיניים אמרה לאחראים, אוחזת בחוזקה בידו של בנה.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now