אני אהיה העיניים שלך -פרק 3-

6.3K 421 285
                                    

"ג'ואי" רוי ייבב ביחד עם טד מחוץ לבית הספר, מחבקים את הצעיר מבניהם ביחד, "תחזיק מעמד" הג'ינג'י אמר וג'ואי הנהן, "4 שעות יעברו מהר" רוי אמר וטפח על גבו של האחר לפני שהתרחק, "גם ככה עוד יומיים יום שישי ויהיה לך חופש" טד אמר והתרחק גם כן וג'ואי הנהן אליו, יודע את זה.

-

"בהצלחה!" רוי וטד קראו ביחד, מחזקים את ג'ואי שהתרחק מהם והוא נופף להם עם צד כף ידו הקדמי מבלי שהוא הסתובב לפני שהוא הכניס את ידיו לכיסיו ונאנח, נושם עמוק לאחר מכן והלך לכיוון מקום עבודתו החדש.

-----

"זה אמור להיות כאן" הוא מלמל לעצמו ונעצר למול שני מבנים חד קומתיים שהיו מגודרים מסביבם בגדר צבעונית- מה שדי שעשע אותו כי הם גם ככה לא אמורים לראות את זה.

הוא כחכח בגרונו והתקדם, מסתכל על השומר שישב בתוך בוטקה מהצד השני של הגדר, "ס-סליחה?" ג'ואי שאל וכחכח בגרונו כשקולו רעד מעט, "כן?" השומר שאל והתקדם אל הגדר, "באתי לעשות עבודת שירות כאן" הצעיר מלמל, "שם מלא?" השומר שאל והוציא מכיסו פנקס קטן, בודק אם השם שלו ברשימה, "ג'ואי ג'ונסון" חום השיער אמר והשומר הנהן כשמצא את שמו לפני שהוא פתח לו את השער, מאפשר לג'ואי להיכנס פנימה.

"תיכנס פנימה למבנה הימני, כבר במזכירות יסבירו לך לאן ללכת" השומר אמר כשהצעיר היה נראה אבוד וג'ואי הנהן, מרגיש איך שליבו פועם במהירות והוא התקדם אל המבנה.

"הוא נראה בסדר, אבל הוא גנב" השומר מלמל כשראה את התיאור של הצעיר על הפנקס והוא ציקצק מספר פעמים בחוסר אמונה לפני שחזר למקומו.

---

ג'ואי פתח באיטיות את הדלת והוא הציץ פנימה, מסתכל על המזכירות שהביטו עליו בחיוך, "אתה צריך משהו?" אחת מהן שאלה והוא כחכח בגרונו ונכנס פנימה, הולך אליהן, "א-אני באתי לעבודת שירות" הוא לחש והיא הנהנה בהבנה, "שם?" היא שאלה, "ג'ואי ג'ונסון" הוא מלמל.

"הוא איתי" קול של גבר לפתע נשמע והצעיר הסתובב, רואה גבר גבוה שהיה נראה די מעוצב, שיערו בלונדיני וארוך ,בערך כמו אורך שיערו שלו והיה לו פוני גם כמו שלו, עיניו היו אפורות, כאילו ועננים מכסים את אישוניו, זה היה נראה כאילו והגבר הזר מביט עליו, אבל זה הרגיש כאילו והוא גם לא.

"או מעולה, תלך עם איאן, הוא יקח אותך" המזכירה אמרה והאחר הביט עליה בחיוך לפני שאחז בתיקו והסתובב בחזרה אל איאן, "יד" הגבר הזר אמר לפתע, "מ-מה?" ג'ואי שאל והאחר גיחך, "תיתן לי את היד שלך" הוא אמר וג'ואי היסס לכמה רגעים אבל שלח את ידו לבסוף אליו, פוער את עיניו כשהאחר אחז בו.

"מ-מה אתה עושה?" ג'ואי שאל והזיז את ידו, המזכירות צחקקו וכך גם איאן, "אני צריך שתכוון אותי, אני לא רואה אחרי הכל" הבלונדיני אמר וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים, מתחיל לרחם עליו.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now