אני אהיה העיניים שלך -פרק 51-

6.1K 401 168
                                    

"אני אדבר איתך" ג'סיקה אמרה לג'ואי כשהיא יצאה מהרכב כשלוק עצר למול הבית שלה.

היא פתחה את הדלת של המושב האחורי, מחבקת את ג'ואי ונושקת ללחיו, "תשמור עליו איאן" היא אמרה בחיוך, טופחת על כתפו של העיוור שהנהן אליה והיא נשקה שוב ללחיו של ג'ואי לפני שיצאה החוצה, סוגרת את הדלת ומנופפת לצעיר בחיוך, וג'ואי נופף לה בחזרה גם בזמן שלוק נסע.

-

כשהרכב התרחק מעט ג'סיקה הורידה את חיוכה ונאנחה בכבדות, "לעזאזל" היא מלמלה, לא יודעת שלוק מביט עליה מרחוק מהמראה הימנית של הרכב, רואה איך שמבטה נהפך למבואס והוא כחכח בגרונו והחזיר את עיניו לאופק, הוא לא יכול לאפשר לעצמו להתעניין בה, הוא לא יכול לאפשר לעצמו לצאת איתה, היא צעירה וכל החיים לפנייה, הוא עובד לא מעט, ככה שזוגיות זה לא משהו שהוא יכול להרשות לעצמו כרגע.

---

ג'ואי יצא מהרכב ראשון עם התיק שלו כשהם הגיעו לבית של איאן, הוא הסתכל על העיוור שיצא מהרכב והוא אחז מהר בידו- לא בשביל לעזור לו, אלא רק בשביל אחיזת ידיים תמימה.

----

הם נכנסו לבית בחיוך, לפחות עד שג'ואי קפא במקומו כשראה את אבא שלו יושב עם דרייק בסלון, "אבא מה אתה עושה כאן?" ג'ואי שאל, אוחז בידו של איאן חזק יותר, מוצא לנכון להגן עליו.

"אדם?" איאן שאל בחוסר הבנה ושני האבות נעמדו מהספה, הולכים אליהם, "אני יצרתי איתו קשר" דרייק אמר בחיוך וג'ואי הביט עליו בשאלה, "רציתי לדעת למה הם כל כך מתנגדים לזוגיות שלכם" המבוגר אמר וג'ואי נאנח והסתכל על אדם שחייך אליו קלות, "לא באתי להפריד בניכם" אביו של ג'ואי אמר ברצינות, מביט על איאן שהיה נראה די מבולבל בעצמו.

"אמא גם פה" הוא הוסיף והצעיר פער מעט את עיניו, "איפה היא?" ג'ואי שאל, מסתכל לצדדים ולא רואה אותה, "היא בחדר של איאן" לבן השיער ענה וג'ואי הרגיש איך שהאחיזה המהודקת מתהדקת עוד יותר, כנראה שאיאן די לחוץ מכך.

"למה היא שם?" הצעיר שאל, "היא רצתה לראות איפה אתה ישן כשאתה נמצא כאן" אדם אמר וג'ואי כחכח בגרונו בחוסר נעימות, אחרי הכל אמא שלו כרגע בוחנת את החדר שבו הוא שכב בפעם הראשונה עם הבלונדיני.

---

"ואו החדר ממש גדול!" מליסה המתלהבת נשמעה לפתע ואיאן שמע את הצעדים היורדים עד שהם פסקו באחת.

מליסה נעצרה במקומה כשראתה את ג'ואי ואיאן ופרצופה המחוייך נמחק במהירות, כאילו והיא ניסתה להסתיר את השמחה לה.

"אתה כאן..." היא אמרה לבסוף לבנה, ממשיכה לרדת במדרגות עד שהלכה לצד בעלה, "השארתם את זואי לבד?" ג'ואי בירר, "היא עם לולה" מליסה אמרה, מסתכלת על אחיזת הידיים של הצעירים לפני שהיא חזרה להביט על בנה שהסתכל עליה במבט מעט תוקפני.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now