אני אהיה העיניים שלך -פרק 84-

7K 411 338
                                    

"שיט יורד גשם" ג'ואי איפשר לעצמו לקלל כשהנערים עזבו את חדר הקבלה ועשו את דרכם אל ביתם, יום העבודה הסתיים והוא היה די קל להפתעתם של שלושת המדריכים.

"תגיד, יצא לך לדבר עם ג'אק ודני?" לורי שאלה את ג'ואי, "את האמת שכן, דיברתי איתם לפני שבועיים בערך, הם החליטו לפתוח עסק ביחד שקשור למוצרים לעיוורים" הוא אמר בחיוך, "באמת?" לורי שאלה בהפתעה וג'ואי צחקק והנהן, "אחרי הכל המחזור שלי היה בעייתי אבל גם הכי מוצלח" הוא אמר בהשתובבות והמתולתלת גיחכה, "חוץ ממך, כולם מוצלחים" היא ירקה בציניות והוא שלח לה מבט רושף לפני ששלושתם צחקו ביחד, שומעים איך שהגשם מתחזק, "לא בא לי גשם יותר" ג'ואי מלמל וג'סיקה הנהנה בהסכמה, "גשם תמיד נחמד בפעמים הראשונות עד שנמאס לך ממנו" היא מלמלה וג'ואי הנהן בחיוב.

"מזל שהבאנו מטריות" לורי אמרה וג'סיקה הנהנה בהסכמה, "יאללה, מה אתן רוצות לעשות היום?" ג'ואי שאל בזמן שסידר את מסמכי הברייל בערימה, יודע לקרוא אותם כמו שצריך, "קודם כל נצא" ג'סיקה אמרה בחיוך, "אחר כך נחליט לפי הגשם מה נעשה" היא הוסיפה וג'ואי הנהן בחיוך, "אז נצא" הוא אמר והבנות חייכו אליו לפני שכולם יצאו מחדר הקבלה, הולכים לאט במסדרון, ג'סיקה ולורי זרקו מספר מבטים זו לזו, מתכוננות למה שהולך לקרות בקרוב.

----

"אני עייף" ג'ואי אמר כשהם עמדו בפתח היציאה, הוא פתח את המטרייה שלו והרים אותה למעל ראשו, רק אז הוא הביט אל האופק, רואה את טיפות המים שירדו והוא חייך לעצמו קלות, מתקדם טיפה קדימה עד שהביט על הדמות הגבוהה שעמדה מחוץ לשער המרכז, הוא לא באמת יכל לראות את האדם ההוא, לא רק שהגשם הפריע, אותו אחד הסתיר את פניו מתחת למטרייה. "מי זה ההזוי הזה?" ג'ואי שאל את הבנות שחייכו אליו, "מי יודע, אולי איזה סטוקר מהמועדון של ג'יין?" ג'סיקה מלמלה לג'ואי שצחקק לעצמו, "אין מצב" ג'ואי אמר, "אולי הוא ממתין למישהו" הוא מלמל והן הנהנו, מתחילים להתקדם עוד קצת, עד שג'ואי נעצר, מביט על הגוף המוכר והשרירי בחוסר הבנה. "אין מצב" הוא אמר לעצמו בגיחוך, מנער מעט את ראשו, הוא בטח סתם מדמיין.

"מה קרה?" ג'סיקה שאלה וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "לא קרה כלום" הוא אמר בחיוך, לא רוצה שהיא תחשוב שהוא הוזה ומשתגע. "שמעתן משהו מאיאן?" הוא שאל לפתע, "לא" ג'סיקה אמרה בחיוך וג'ואי הנהן לעצמו, נוגס בשפתו התחתונה ומביט על הבן אדם הלא ברור לפני שהוא התקדם עוד קצת, ואז שוב הוא נעצר, ליבו פעם בחוזקה וידיו רעדו מעט- ולא בגלל הקור. "א-איאן?" הוא לחש בשאלה, ובאותו הרגע המטרייה של הגבר השרירי עלתה מעלה, חושפת את בובת הדובי האפורה שהסתירה את פניו, אבל לא את שיערו הבלונדיני של הגבר שאחז בה.

"שלום ג'ואי" קול ילדותי נשמע והמטרייה של ג'ואי צנחה באחת למטה, נופלת על הרצפה ובכך גופו התחיל להירטב. "איאן?" ג'ואי שאל, שיערו החום נדבק לעורפו ולפניו. עיניו התחילו לדמוע, שפתו התחתונה רעדה במהירות והוא התקדם באיטיות אל האחר, לפחות עד שאיאן הוריד את הדובי מפניו, גורם לג'ואי לקפוא במקומו ולהביט בחוסר מילים על הגבר עם העיניים החומות שהביט עליו בחיוך.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now