אני אהיה העיניים שלך -פרק 10-

5.1K 405 246
                                    

הם ישבו בסלון ביתו של טד, מחכים לבנות שיבואו, מגשי הפיצות כבר הונחו על השולחן ביחד עם בקבוקי שתייה קרירים וכוסות חד פעמיות.

-

"קחי זואי" ג'ואי אמר בחיוך כשהגיש לאחותו משולש פיצה, הוא יכל היה לראות אותה בוהה במאכל החמים בשתיקה רעבה, "יאמי" זואי אמרה בחיוך ולקחה מאחיה את הפיצה, מתרוממת מעט ומחליטה לשבת על רגליו כהרגלה

---

הדפיקות בדלת נשמעו, גורמות לבנים להזדקף ולטד להתרומם מהספה ולרוץ קלות אל הדלת.

-

"היי" ג'ואי שמע את ברכותיהן של הבנות כלפי טד, הן צחקקו ונשמעו משועשעות, גם טד השמיע קולות פליאה ואחריו נשמעו צחקוקים מבויישים מהבנות, קולות נישוק נשמעו ברקע ועקבים רוקעים נשמעו גם כן, מתקרבים אל הסלון.

-

"או מיי גאד!" נערה עם שמלה קצרה ואיפור כבד אמרה בחיוך כשראתה את זואי זוללת חתיכת פיצה, "אחותך?" היא שאלה את ג'ואי כשהתקרבה אליו והתיישבה לצידו מבלי כל התראה מוקדמת, "כ-כן" ג'ואי מלמל והזיז את עיניו ממנה, לא מצליח להביט בעיניה, במיוחד לא כשרגליה הארוכות והדקיקות היו חשופות בחוצפה נערית.

"ואו!" בחורה אחרת אמרה כשהגיעה אל הסלון, "בואו תראו" היא אמרה ונופפה לבנות האחרות ובמהרה עוד שתי בנות הופיעו והביטו בפליאה על הילדה המחוייכת, רצות קלות אל ג'ואי ומתיישבות לצידו השני, נצמדות אליו ומשחקות קלות עם זואי.

-

"גם אני כאן" רוי מלמל בשקט, רואה איך שארבעת הבנות נצמדו באושר אל ג'ואי, הוא וטד עמדו והסתכלו עליהם בשקט, אבל אז טד צחקק קלות, מסתכל על פניו המבוהלות של ג'ואי כשהחזה של אחת מהן נגעה בזרועו.

-

"בת כמה את?" נערה בעלת גומות שאלה בחיוך, זזה מהחברה שלה ונעמדת רק בשביל לעמוד למול ג'ואי וזואי ולהתכופף, נוגעת בברכיו המשותקות של ג'ואי בשביל להישאר יציבה, "אני בת 4" זואי אמרה, מסמנת עם אצבעותיה המלוכלכות את מספר השנים שבהם היא חיה.

"אוי את כל כך חמודה" בעלת הגומות אמרה באושר לפני שהיא הרימה את עיניה אל ג'ואי, היא חייכה קלות כשפרצופו הצחיק אותה, הוא לא הסתכל עליה אלא על אחותו, אבל פרצופו היה נראה מבוהל במיוחד.

"קוראים לי ג'סיקה, איך קוראים לך?" בעלת הגומות שאלה בחיוך, "זואי" הקטנה אמרה וג'סיקה הנהנה קלות, "ולך ג'ואי, נכון?" ג'סיקה שאלה בחיוך את הנער, זוכרת את שמו של ג'ואי מפעם אחת שהיא ראתה אותו ומשיחות של טד ורוי עליו.

היא הביטה בעיניו השחורות של ג'ואי שהביטו עליה בשאלה לכמה רגעים לפני שהם ברחו ממנה, "כן" הנער אמר והיא חייכה לעצמה ברצון, חושבת שג'ואי חמוד, היא עדיין לא פגשה גבר אחר ממנו שלא היה מסוגל להסתכל לה בעיניים או על הגוף, כל הגברים שהיא הכירה היו חוקרים את גופה מלמעלה עד למטה שוב ושוב, זה הגעיל אותה אחרי כמה פעמים והיא פשוט זרקה אותם, גם טד היה כזה, הם אומנם לא היו בזוגיות, אבל היו להם כמה סטוצים שהסתיימו והם נשארו ידידים ותו לא.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now