אני אהיה העיניים שלך -פרק 60-

5.1K 395 148
                                    

איאן יצא מהמקלחת, "ס-סיימת?" הוא שמע את ג'ואי מגמגם והוא הנהן, "קרה משהו?" איאן בירר כשהרגיש את ג'ואי עומד לידו, "ל-לא" הצעיר השיב, אוחז בזרועו של איאן ומוביל אותו לסלון, "אתה וג'ואי תתחתנו?" זואי שאלה ללא שום מחשבה וג'ואי השתעל בחוזקה ואיאן צחק קלות והתיישב לצד הקטנה, "לא יודע" העיוור אמר בכנות, "יש לנו עוד זמן" הוא הוסיף וזואי הנהנה בהבנה.

"אני הולך להתקלח" ג'ואי אמר במהירות לפני שהלך לחדר, לוקח איתו בגדים ומגבת לפני שיצא מהחדר והלך מהר למקלחת, מתחמק מעיניהם הסקרניות של הוריו.
---

איאן ישב בשקט בסלון, שומע את המתרחש בטלוויזיה ולא באמת יודע מה לעשות, אחרי הכל הוא נמצא כרגע לבד עם משפחתו של ג'ואי- בלי ג'ואי, וזה דבר שהוא לא באמת מוכן נפשית להתמודד איתו.

"איך ג'ואי בעבודה?" מליסה שאלה לפתע ואיאן הבין שהשאלה מכוונת אליו, "הוא מצויין, רוב הזמן הוא נמצא עם מיילי, קים ונטלי והן מתייחסות אליו ממש טוב, הוא גם מסתדר עם ג'אק ודני" הוא השיב ומליסה הנהנה בהבנה, מסתכלת על הגבר הנאה עם העיניים האפורות והשיער הבלונדיני שישב ליד זואי בשקט, היא יכלה להבין שהוא לחוץ.

"מה אתה חושב על ג'ואי כבן אדם?" היא שאלה ברצינות, רואה את החיוך הקטן שנוצר בצד פיו ועוד לפני שהוא דיבר היא הבינה שהוא אוהב אותו באמת, גם כבן זוג וגם כבן אדם, "חינכתם אותו כמו שצריך, הוא ילד נפלא" איאן השיב ואדם גיחך, "אם הוא ישמע שאתה קורא לו ילד הוא לא באמת יהיה נפלא יותר" בעל המשקפיים אמר ומליסה ואיאן צחקקו יחדיו, מוצאים את זה נכון.

"ג'ואי הוא חמוד" זואי אמרה ברצינות ואיאן הנהן אליה בהסכמה, "אני יודע" הוא השיב והיא חייכה ברצון, שמחה שהוא מסכים איתה, "ג'ואי גם חושב שאתה חמוד" זואי אמרה, מפילה את אחיה בפח ואיאן חייך בשמחה, "מעולה" הוא אמר בשקט.

"הבנתי שג'סיקה יצאה היום עם לוק" מליסה אמרה ואיאן הנהן, "כן" הוא השיב, "אני מקווה שהם יצליחו להיות ביחד" מליסה אמרה ואיאן הנהן לפני שנשך את שפתו התחתונה באשמה, אם הוא יטוס עם לוק הוא לא בטוח שלוק וג'סיקה יצליחו להיות ביחד.

"מליסה..." איאן לחש לפתע ושחורת השיער הביטה עליו בשאלה, "מה?" היא שאלה והוא בלע את רוקו, "אני יכול לדבר איתך לבד?" הוא בירר ומליסה הסתכלה על אדם בחוסר הבנה לפני שחזרה להביט על איאן, "כן בטח" היא אמרה והתרוממה מהספה, "בוא לחדר של ג'ואי" היא אמרה והוא הנהן והתרומם.

"זה סודי?" זואי שאלה ואיאן הנהן, "אני לא יכולה לבוא גם?" היא שאלה, "זואי" מליסה אמרה ברוגע, והקטנה נאנחה, מבינה שלא.

"אני צריך את עזרתך מליסה" איאן מלמל בחוסר נעימות והמבוגרת יותר הלכה אליו ואחזה בזרועו, מובילה אותו בזהירות אל חדרו של ג'ואי.
----

"על מה רצית לדבר איתי?" מליסה שאלה כשהם התיישבו על המיטה של ג'ואי ואיאן נשם עמוק ועצם את עיניו בזמן שאגרף את כפות ידיו שרעדו קלות, "אני טס שבוע הבא" איאן אמר, כבר לא אומר 'אולי' או 'כנראה', הוא כבר הבין שהוא הולך לטוס ויהי מה.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now