אני אהיה העיניים שלך -פרק 35-

5.6K 440 130
                                    

ג'ואי יצא מהמרכז, אומר לחבריו שלום לפני שהסתכל על המכונית שחונה והוא כיווץ את גבותיו, "זאת המכונית שצפצפה לי אתמול?" הוא שאל את עצמו והביט על הנהג שהסתכל עליו גם כן, "זה אתה?" ג'ואי שאל בכעס, "מה?" הנהג פתח את החלון, מסתכל על הצעיר בתמימות, "אתה צפצפת לי אתמול?" הצעיר שאל ולוק גיחך, "לא, למה לי לצפצף לך?" הנהג שאל, מסתכל על איאן שיצא גם כן מהמרכז, מכה עם המקל שלו את הרצפה.

"איאן!" לוק קרא, בכוונה אומר את שמו, והעיוור חייך, ממשיך להתקדם עד שנתקל בגוף כלשהו והוא במהירות הבין שזה ג'ואי, "לא הלכת?" העיוור שאל, אוחז בצעיר, "אל תיגע בי" הצעיר ניסה לשחק אותה קשוח, עדיין לא מרוצה ממה שאיאן עשה אתמול, אבל הוא לא ניתק את המגע בניהם.

"רוצה שאקפיץ אותך? זה הנהג שלי" העיוור אמר בחיוך, לא רוצה להסתיר מג'ואי את עצם העובדה שהוא עשיר.

"נ-נהג?" שחור העיניים שאל בחוסר אמונה מוחלט, מסתכל על לוק שנופף לו בחיוך, "יש לך נהג?" הוא הוסיף בשאלה כשחזר להסתכל על עיניו של איאן שהנהן בחיוך משועש.

"לא!" ג'ואי אמר לפתע, מתרחק מאיאן, "אני לא רוצה!" הוא הוסיף ברוגז, "אנחנו לא זוג בשביל שתציע לקחת אותי הביתה" ג'ואי לחש בבוז ואיאן לא יכל שלא לצחקק, אז ג'ואי מחזיר לו על זה שהוא לא נישק אותו אתמול?

"אם אתה כל כך רוצה להתנשק, אז נתנשק" איאן אמר והתקרב לצעיר, אבל ג'ואי התרחק עוד יותר, "א-אל תתקרב!" הוא אמר בלחץ, "אני אלך לבד!" חום השיער הוסיף לפני שרץ ממנו, גורם לאיאן לצחוק בקול ואפילו לוק מצא את זה משעשע והוא צחק לעצמו, רואה איך שג'ואי רץ במהירות.
---

"תשיג אותו!" איאן אמר במהירות כשנכנס לרכב, חוגר את עצמו ומרגיש את הרכב זז במהירות, מה שגרם לו לחייך באושר, הוא הולך להציק לג'ואי כמו שהוא אוהב.
-
"הוא לידינו" לוק אמר, מסתכל על ג'ואי שהמשיך לרוץ לצידם, כשג'ואי שם לב אליהם הוא פער את עיניו וניסה לרוץ מהר יותר, אבל לוק הגביר קצב, מצליח להשיג אותו, "תצפצף" איאן לחש בחיוך ולוק צפצף, מקפיץ את ג'ואי שקפא לאחר מכן במקומו והביט על הרכב בכעס.

"נראה לי שהוא יהרוג אותנו" לוק לחש ואיאן גיחך, "יא!" ג'ואי צעק על הרכב שנעצר והוא הלך אליו במהירות, דופק על החלון ואיאן מישש את דלת הרכב, מרגיש את כפתור השליטה בחלון ולוחץ עליו, מוריד אותו למטה.

"זה הייתם אתם, נכון?" ג'ואי אמר בכעס, "איאן! מה נראה לך שאתה עושה?" שחור העיניים אמר בכעס, תופס את אוזנו של איאן, מפתיע את הבלונדיני ואת הנהג שהתפעלו מזה שג'ואי שם עליהם פס מוחלט, לא מייחס חשיבות לכסף של איאן או לעצם העובדה שהוא אחראי עליו.

"תקשיב לי ותקשיב לי טוב אדון איאן, אני לא אחד מהחברים שלך!" ג'ואי מלמל ברוגז, משחרר את אוזנו של איאן, "אבל אנחנו חברים" העיוור אמר בחיוך וג'ואי נשף בבוז, "גם אם תתחנן לסליחה אני לא אסלח לך, מטומטם" שחור השיער אמר ברוגז, מביט על לוק שהביט עליו בחיוך מרוצה.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now