אני אהיה העיניים שלך -פרק 27-

5.2K 433 321
                                    

דלת הבית נפתחה, גורמת לג'ואי וג'סיקה שאכלו פיצה להזיז את ראשם הצידה רק בשביל לראות את זואי ולולה.

"ג'ואי!" זואי צעקה בהתרגשות, מביטה בבלבול על ג'סיקה לפני שהיא רצה לאחיה, מחבקת אותו, "איך אתה מרגיש?" הקטנה שאלה, מניחה את כף ידה הקטנטונת על מצחו של אחיה שחייך ונשק למצחה, "אני מרגיש טוב יותר" הוא אמר לה בכנות, "באמת באמת?" היא שאלה ברצינות והוא הנהן במהירות, "באמת באמת" הוא השיב, גורם לה לחייך בהקלה.

"היי" ג'סיקה אמרה בחיוך לזואי שנופפה לה, "למה את כאן? את חברה של ג'ואי?" זואי שאלה וג'סיקה הנהנה, "כן, אני חברה טובה שלו" בעלת הגומות אמרה בחיוך וזואי זרחה באושר לפני שחיבקה אותה, "כל החברים של ג'ואי חמודים!" הקטנה אמרה בהתרגשות והנערה צחקקה וחיבקה אותה בחזרה.

"בואי תישבי" ג'ואי אמר בחיוך לנערה עם השיער הצבעוני שחייכה והתיישבה לצידו, "הבנתי שאתה חולה" לולה אמרה והאחר גיחך קלות, "הרגשתי לא טוב בבוקר, אבל עכשיו אני בסדר" הנער אמר והאחרת הנהנה בהבנה.

"היי, אני לולה" היא אמרה לג'סיקה שחייכה אליה, "הייוש, ג'סיקה" בעלת הגומות השיבה, "אכלתן?" הגדולה מכולם שאלה את זואי ואת לולה, "אכלתי בגן אבל אני רוצה גם פיצה" זואי לחשה וג'ואי צחקק והרים משולש פיצה מהמגש, נותן לאחותו המאושרת, "תיקחי גם לולה" הצעיר אמר והבייביסיטרית חייכה אליו כתודה לפני שלקחה גם היא משולש פיצה.

---

"אני צריך להתארגן" ג'ואי אמר שהשעה הייתה כבר 2, "אז תתארגן" ג'סיקה אמרה בחיוך והנער נעמד מהסלון והלך אל חדרו, לוקח מגבת ובגדים נקיים לפני שיצא והלך אל המקלחת, מסתכל על הבנות המחייכות ויודע שהן הולכות לרכל עליו ביחד.

----

"אנחנו הולכות ללוות אותך" לולה אמרה בחיוך כשג'ואי יצא מהמקלחת, מייבש את שיערו עם המגבת בזמן שהוא הביט עליהן בבלבול, "למה?" ג'ואי שאל, "אני הצעתי" ג'סיקה אמרה בחיוך וג'ואי הביט עליה בחשדנות, קולט את המבט הערמומי שלה והוא נאנח קלות, יכול להיות שיש לזה משהו שקשור לאיאן? "אוקיי" הוא אמר בחיוך, רואה את החיוך המרוצה של ג'סיקה שהייתה מלאת אנרגיות ושמחה לגרום לאיאן לקנא.

-

הם החליטו ללכת ברגל, 20 דקות הליכה לא תהרוג אותם, במיוחד שג'ואי העדיף להוציא קצת מהאנרגיות שלו על הליכה.

---

"אנחנו לא יכולות להיכנס?" ג'סיקה שאלה בעצב כשהם עמדו מחוץ לגדר הצבעונית של המרכז לעיוורים, וג'ואי הנהן, מחזיק את זואי ומחבק אותה בחוזקה, "אוף" ג'סיקה מלמלה, הלך לה התוכניות, זה לפחות מה שהיא חשבה עד שהיא ראתה את הנער עם השיער הכחול מביט עליהם בשאלה.

"היי ג'ואי" ג'אק אמר, מביט על שתי הנערות ואז על ג'ואי בחיוך, "משפחה?" הוא שאל וג'ואי הביט על לולה וג'סיקה לפני שהניע את ראשו לשלילה, "חברות" הוא השיב, "אה" ג'אק מלמל, "אני ג'אק" בעל הקעקוע אמר בחיוך, לוחץ את ידיהן של הבנות המשועשעות שכבר הבינו שהוא קצת נדלק עליהן.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now