אני אהיה העיניים שלך -פרק 46- (18+)

11.3K 432 205
                                    

ג'ואי פקח את עיניו, מסתכל בבלבול על החדר ואז על המיטה, "נרדמתי?" הוא שאל את עצמו לפני שהתרומם לישיבה, מתמתח בחוזקה ויורד מהמיטה, מחזיר את נעליו לרגליו לפני שיצא מהחדר וירד למטה, שומע את הצחוק של כולם.
---

"התעוררת?" איאן שאל כששמע את צעדיו של ג'ואי, "כן" הצעיר אמר והלך אליהם, "כמה זמן ישנתי?" הוא שאל ואיאן נגע בשעון שלו, "שעתיים וחצי" הוא אמר, פורש את ידיו ומחכה לחיבוק, וג'ואי גיחך לפני שהתיישב לצידו, מחבק אותו.

"רוצה ללכת להתאמן עכשיו?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, "טוב" הצעיר אמר, מתרחק מהחיבוק, "אנחנו נלך" איאן אמר, קורץ לכיוון של השניים האחרים שצחקקו וג'ואי הביט עליהם בשאלה, הוא לא שם לב לקריצה.
---

"ואו" ג'ואי אמר, מסתכל על חדר הכושר הגדול, "נכון שיפה?" איאן שאל, מלטף את ההליכון, "כן" ג'ואי אמר לפני שרץ אל האופניים המקובעים, מתיישב עליהם.

"הכל פה כתוב בברייל?" ג'ואי שאל כשראה את סימוני הברייל על הכפתורים, "כן" איאן אמר והלך לכיוון הקול של האחר, שולח את ידו אל הלחצנים ומפעיל את האופניים בשביל ג'ואי, שומע את תזוזות הפדלים והוא חייך לעצמו, "תתאמן גם" ג'ואי אמר בחיוך ואיאן הנהן לפני שפשט את חולצתו, מפתיע את ג'ואי שהזיז מהר את עיניו ממנו.
-

איאן החליט לרוץ על ההליכון- לא בשביל לעבוד על סיבולת לב ריאה, אלא בגלל שההליכון קרוב לאופניים וככה הוא יכול להיות קרוב לג'ואי- לא יודע שזה שהוא רץ לצידו של הצעיר גורם לג'ואי לאבד כל ריכוז או רצון לעשות כושר- אלא אם כן מדובר בכושר אינטימי וזה כבר משהו אחר.
---

ג'ואי פידל הכי מהר שהוא יכול, מונע מעצמו לפזול הצידה ולהביט על איאן, מתנשם בכבדות ואיאן חייך לעצמו כששמע את הנשימות החזקות של הצעיר, "אתה באמת משקיע" איאן אמר, ממשיך לרוץ, "כן" ג'ואי אמר בצחקוק מאולץ.

שחור העיניים הביט על איאן ורגליו נעצרו כשהוא בהה בו, מה שגרם לפדלים לזוז לבד ולהכות את רגלו, "איי" הוא אמר בכאב והעיוור מהר עצר את ההליכון, יורד ממנו והולך אל ג'ואי, עוצר במהירות את האופניים.

"מה קרה?" איאן שאל בלחץ, אוחז בפניו של ג'ואי, "כלום, קיבלתי מכה בקרסול מהפדל, זה לא כואב כבר" ג'ואי אמר בחיוך, אבל איאן הרים אותו מהאופניים, גונב ממנו צפצוף מבוהל לפני שהוא הניח אותו על מזרון גדול ועבה שהיה בקצה החדר.
-

"באיזה קרסול?" העיוור שאל, "ש-שמאל" ג'ואי לחש, בוהה באיאן בחיוך, רואה איך שאיאן שולח את ידו שלו ומחפש את רגלו וג'ואי שלח את הרגל שלו אליו, עוזר לו למצוא אותה במהירות.

איאן אחז ברגל ונגע קלות בקרסול, מסובב את רגלו של ג'ואי, "כואב?" הוא שאל, "לא" ג'ואי מלמל בלחש, מאפשר לאיאן לסובב עוד קצת את קרסולו.

"יופי, לא נפצעת" איאן אמר בחיוך, מניח בחזרה את הרגל על המזרון, "אבל ליתר ביטחון תשב ואל תעשה כלום, אני אתאמן קצת ונסיים, אוקיי?" איאן שאל, אוחז בפניו של ג'ואי שהנהן בהבנה, "מעולה" איאן אמר והתרחק, הולך אל המשקולות.
----

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now