אני אהיה העיניים שלך -אקסטרה-

10.6K 422 374
                                    

*לאחר כמעט שנה מהספיישל*

ג'ואי חיבק את צידו של איאן, הם עמדו בבית הקברות למול הקבר של אימו של הבלונדיני, "מה שלומך אמא? הכל בסדר?" איאן שאל בחיוך וג'ואי הביט עליו קלות בחיוך עצוב לפני שניתק את החיבוק ממנו רק בשביל להתכופף ולהניח פרחים על קברה, מלטף את הקבר עם כף ידו בעדינות, "היי" הוא לחש, ואיאן חייך והתכופף גם כן, מניח את זר הפרחים שלו גם על הקבר שלה לפני שהוא נשק לראשו של ג'ואי, "נכון שהארוס שלי הוא הבן אדם הכי מדהים שיש?" הוא שאל בגאווה, מראה למצבה החרוטה את טבעת הכסף שקישטה את האצבע שלו, "אתה תמיד אומר לה את זה, ניראה לי שהיא כבר משתעממת" ג'ואי אמר בצחקוק ואיאן צחקק גם כן, "אני בטוח שהיא שמחה בכל פעם מחדש" חום העיניים אמר וחיבק את אהובו, "אחרי הכל היא אמא שלי, וכל עוד שאני שמח אז היא שמחה" הוא הוסיף וג'ואי הביט עליו בחיוך, "אז אתה שמח כשאתה איתי?" הצעיר שאל, "זאת בכלל שאלה?" איאן השיב, נושק שוב ושוב למצחו של האחר, "אני הבן אדם הכי שמח בעולם כשאני איתך" הוא הוסיף וג'ואי הסמיק לפני שהוא נשק קלות לשפתיו של איאן וחזר להביט על הקבר, 'תודה שהבאת אותו לעולם' ג'ואי חשב לעצמו, רוצה להאמין שהיא שומעת את מחשבותיו הכנות.

"רוצה לאכול גלידה?" איאן שאל לפתע וג'ואי הביט עליו, "עכשיו?" הצעיר שאל ואיאן הנהן, "ניסע לגלידריה ואז אני אשים אותך אצל ג'סיקה" הוא אמר, אחרי הכל יש לאיאן פגישה היום עם עובדי המרכז, להיות מנהל טרי זה לא קל אחרי הכל.

"טוב" ג'ואי אמר, נעזר בכתפו של איאן בשביל להתרומם לעמידה ולאחר מכן הוא אחז בידו של ארוסו, עוזר לו לקום גם כן, "נתראה אמא" איאן אמר בחיוך, "להתראות" ג'ואי אמר בחיוך לפני שהסתכל על איאן והשעין את ראשו על כתפו, הולך איתו אל היציאה ולאחר מכן הם נכנסו לרכב, ג'ואי התיישב לצד איאן וחגר את עצמו.

"יצאנו לדרך" איאן אמר בחיוך והתניע את הרכב, נוסע לא לפני שהוא נישק קלות שוב את שפתיו של ג'ואי, כל נסיעה מתחילה עם נשיקה, זאת ההתנעה שלהם.

----

"יאיי" ג'ואי אמר בחיוך כשאיאן הניח את הגלידה שלהם לפניהם, מתיישב למולו, "כמו ילד קטן" הוא לחש, "אני כבר ב22, אני לא ילד" ג'ואי אמר ברוגז לפני שאכל את הגלידה שלו ברצון, סותר את דבריו עם התנהגותו ואיאן הביט עליו בחיוך, לא משנה כמה פעמים הוא יסתכל על ג'ואי, הוא עדיין יתפעל ממנו.

"אתה לא אוכל?" ג'ואי שאל, מלקק את הכפית שלו, "אני אוכל" איאן השיב ולקח כפית גם כן, מתחיל לאכול באיטיות את הגלידה הקרירה בזמן שהוא עדיין בהה בג'ואי ארוכות, לא יכול להוריד ממנו את העיניים.

---

"סליחה" קול מוכר ונשי נשמע ושני הגברים הרימו את עיניהם, מסתכלים על המוכרת של החנות, "היי" ג'ואי אמר והסתכל על השקית שהיא אוחזת בידה, "אנחנו חוגגים 10 שנים למקום, ובגלל שאתם לקוחות קבועים רציתי לתת לכם את זה" היא אמרה והניחה על השולחן את השקית עם הקופסה הגדולה שכנראה הייתה מלאה בגלידה, וג'ואי הביט עליה באור, "תודה" הוא אמר בחיוך, "תודה לכם" היא אמרה לפני שהסתובבה וחזרה למקום שלה, מעמיסה עוד גלידה ומחלקת ללקוחות קבועים נוספים.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now