אני אהיה העיניים שלך -פרק 30-

5.4K 426 209
                                    

ג'ואי חזר הביתה אחרי שיום הלימודים הסתיים, מחייך אל אימו וזואי שכבר היו בבית, "שלום לך" מליסה אמרה בחיוך, נושקת לבנה, "בוא לאכול" היא הוסיפה והוא הנהן והתיישב בכיסא בשולחן המטבח, עוזר לאחותו להתיישב גם כן.

"אבא עוד בעבודה?" הנער שאל ואימו הנהנה, "הוא יחזור בשעות הקרובות" היא השיבה, מגישה להם את האוכל לפני שהיא התיישבה והם התחילו לאכול בשתיקה.

ג'ואי היה עייף מדי בשביל לדבר, שלא להזכיר את זה שהוא היה יותר מדי לחוץ מעצם העובדה שעכשיו אחד וחצי והשעה חמש הולכת ומתקרבת.

-----

"תעירי אותי אחרי חמש, אני הולך לנוח" ג'ואי אמר בחיוך כשהוא סיים לשטוף את הכלים עם אימו, "אוקיי" מליסה אמרה ונשקה למצחו, "אני רוצה לישון גם איתך!" זואי אמרה בהתרגשות, "בואי נישן ביחד" שחור העיניים אמר, מרים את אחותו והולך איתה אל חדרו, נשכב איתה ביחד על המיטה.

"שינה נעימה" ג'ואי אמר ונשק למצחה והיא צחקקה וחיבקה אותו לפני שעצמה את עיניה, וג'ואי עצם את עיניו אחריה, מקווה לא להתעורר לפני חמש, הוא רוצה לעמוד במה שהוא אמר ולא ללכת לבר, זאת אשמתו של איאן שהוא לא מקשיב לו, זאת לא אשמתו שלו.

----

איאן ישב על הבר ומישש את השעון שלו, כבר חמש ועשרה, "מבריזים לך?" ג'יין שאל בחיוך ואיאן נאנח והניח את מצחו על דלפק הבר, "אני אחכה עוד" העיוור אמר, לא רוצה לוותר, והברמן צקצק קלות בצער בזמן שליטף את שיערו הבלונדיני של איאן, מסתכל בעצב על מייקל, הארוס של שון, שישב לצד איאן וטפח על גבו.

ג'יין לבסוף נאנח לפני שהלך והמשיך בעבודתו, מדבר עם הברמן האסייתי על מה שקורה, מקווים בשביל איאן שג'ואי יגיע.

----

אבל השעות עברו במהירות, לפחות מבחינתו של איאן, וג'ואי לא הגיע, גם כשכבר היה 9 וחצי בערב, "אני מצטער" מנהל הבר אמר בצער כשאיאן ויתר על לחכות, כנראה שג'ואי באמת לא יבוא.

העיוור חייך והתרומם מכיסאו, "אין לך צורך להתנצל" הצעיר מבניהם אמר, פותח את המקל שלו וצועד מחוץ לבר בשתיקה, אז ג'יין לא נתן לו לשתות, אבל לפחות בבית יש לו אלכוהול יוקרתי שיישכר אותו כמו שצריך.

"אוף" שון מלמל בעצב, נשען על דלפק הבר ואוחז בידיו של מייקל, "גם אני הייתי ככה קשוח בהתחלה כמו ג'ואי?" האסייתי שאל בעצב, זוכר איך שהוא היה קשוח למייקל, "היית יותר גרוע!" ג'יין אמר בכעס וסטר לישבנו של שון שחייך בשעשוע, נותן לארוסו לנשק את כפות ידיו, "אבל בסופו של דבר אנחנו ביחד, אז אני רוצה להאמין שגם להם יהיה סוף טוב" מייקל אמר ושני הברמנים הנהנו בהסכמה, "יש לי את הארוס הכי אידיוט ומדהים בעולם" המלוכסן אמר בחיוך וג'יין פלט "פף" מזלזל, "שלי יותר טוב" הוא השיב והזוג המאורס הביט עליו ברוגז, "ממש שני מפלצות, אתם באמת מתאימים" מנהל הבר אמר בבוז, "עכשיו תעזבו את המגע כי שון צריך לחזור לעבוד" הוא הוסיף, סוטר לכפות ידיהם.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now