אני אהיה העיניים שלך -פרק 7-

5.2K 433 94
                                    

ג'ואי נשם עמוק כשנכנס אל המרכז לעיוורים, הוא סידר את הפוני שלו שוב, מסתיר את הפלסטר בזמן שהסתכל לצדדים, בודק שאיאן לא באזור לפני שהוא הלך אל החדר שבו כולם היו אתמול, מניח לעצמו ששם איאן נמצא אבל לפחות הם לא יהיו לבד.

-

ג'ואי הציץ מעט על החדר עם הדלת הפתוחה, לורי ואיאן היו שם, הם צחקו בניהם והיו נראים די קרובים, מה שגרם לג'ואי קצת לרחם על לורי בגלל שאיאן גיי, יכול להיות שהיא לא יודעת מזה ועדיין רוצה אותו?

----

"הקדמת" ג'אק אמר לפתע כשהגיע גם הוא לבצע את המחוייבות שלו, מקפיץ את ג'ואי שפלט "אמא" מגרונו, מה שגרם ללורי ולאיאן את האפשרות להביט לכיוון הדלת, עליו.

-

"אתם יכולים להיכנס" לורי אמרה לשני הנערים לפני שהוציאה מהמגירה מספר דפים, כנראה מסמכים, ולאחר מכן היא הביטה בדפים ארוכות.

-

ג'ואי הנהן קצרות ונכנס פנימה, בורח מעיניו העיוורות והמתעמקות של איאן ומתיישב באחד מהכיסאות, אחריו נכנס ג'אק והתיישב לצידו, מסתכל עליו ארוכות.

-

"מה?" חום השיער לחש וכחול העיניים גיחך קלות והצביע על המצח שלו עצמו, ג'ואי הרים גבה בשאלה לפני שפער את עיניו, מבין את מה האחר מנסה להגיד לו והוא מהר שלח את ידו למצחו, מגלה שהפוני לא ממש מכסה את הפלסטר כמו שצריך והוא מהר סירק אותו בחזרה, מסמן לג'אק להיות בשקט עם אצבעו על פיו.

"לא לריב!" לורי הזהירה כשראתה את המבטים הקשוחים שג'ואי שלח לג'אק בדיוק כשהיא הרימה את ראשה מהדפים, ושחור העיניים החזיר את מבטו אליה במהירות, "לא רבנו" הוא מיהר להגיד וג'אק צחקק, מחליט לא לדבר על מה שראה, משעשע אותו לראות איך שהנער שיושב לצידו לחוץ מהנושא.

-

"אכלתי היום בגלידרייה שאנחנו אוהבים" איאן אמר ללורי, בכוונה אומר את זה בקול, הוא בטוח שזה היה ג'ואי שם, הוא יכל לזהות את הקול שלו ואפילו את הריח למרות שהריחות המתקתקים של הגלידה היו די חזקים.

"או באמת, לבד?" לורי שאלה בחיוך וג'ואי ניסה לחפש מקום אפשרי לקבור את עצמו בו, "לא" איאן מלמל בחיוך ולורי הביטה עליו בחשדנות, "דייט?" היא לחשה לו והוא רק חייך קלות, גורם לה להיאנח כשהיא הבינה שהיא צודקת, "נו, יש לך עכשיו חבר?" היא לחשה לו ברוגז והוא הניע את ראשו לשלילה, "זה לא ילך בנינו" הוא לחש לה והיא חייכה במהירות, גורמת לשני הנערים להביט עליהם בשאלה, ג'ואי וג'אק לא באמת יכלו לשמוע את השיחה הקטנה בין השניים האחרים.

"למה?" היא שאלה אותו בלחש והוא חשב לרגע, "מצאתי משהו מעניין יותר" הוא לחש לה, "משהו או מישהו?" היא שאלה אותו, "משהו" הוא לחש, "משהו?" היא מלמלה לעצמה בשאלה, "חפץ?" היא שאלה אותו והוא צחקק, "אפשר להגיד" הוא לחש בחיוך כשהגדיר את ג'ואי כחפץ, לא רוצה להגדיר אותו כמשהו אחר בשביל שלורי לא תצטרך להסיק מסקנות.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now