אני אהיה העיניים שלך -פרק 47-

7.8K 422 277
                                    

הם יצאו מהמקלחת וג'ואי ישר הלך לסדר את התיק שלו אחרי שהתלבש, מכניס את הבגדים ואת המתנות של חבריו בחזרה לתיק.

"אתה הולך עכשיו?" איאן שאל, הולך אל אזור הרעש שג'ואי הפיק, "יותר מאוחר" הצעיר הרגיע ואיאן חייך , "אתה רוצה לעשות משהו עד אז?" העיוור שאל, "כמו מה?" ג'ואי הסתכל עליו לכמה רגעים לפני שסגר את התיק, אוחז בידו של איאן ולוקח אותו לשבת על המיטה.

"לראות סטנדאפ?" איאן שאל בחיוך וג'ואי כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, "לראות סטנדאפ?" הוא שאל בבלבול ואיאן הנהן, "רוצה?" הוא שאל וג'ואי הביט עליו בשתיקה ואיאן חייך ונעמד, "בוא" הוא אמר ושלח את ידו אל הצעיר וג'ואי אחז בידו, קם ומאפשר לאיאן להוביל אותו מחוץ לחדר אל תוך חדר זר.
----

"ואוו" ג'ואי אמר בחיוך רואה שורת כורסאות למול מסך לבן וגדול, "תשב" איאן אמר בחיוך וג'ואי ניתק את אחיזת הידיים, הולך בהתלהבות אל אחת מהכורסאות הנוחות ויושב עליה, מסתכל על איאן שהלך אל החלק האחורי של החדר, העיוור לחץ על כתפור שכיבה את האורות לפני שסרטון סטנדאפ הופיע על המסך הלבן.
-

איאן התיישב לצד ג'ואי, מחפש את כף ידו והצעיר אחז את ידו המחפשת, משלב את אצבעותיהם ביחד ומקבל מאיאן נשיקה חמימה ביד.

הם הביטו על המסך, אחד רואה את המתרחש ואחד רואה חושך, אבל שניהם שמעו את הנאמר ולשניהם זה הספיק בשביל לצחוק בחוזקה מכל בדיחה שסופרה, בין אם היא טיפשית, בין אם היא מינית או בין אם היא סתם בדיחה שטחית, הם צחקו מהכל והחזיקו ידיים וזה היה הדבר הכי טוב שהם חשבו על לעשות כרגע ביחד.
---

ג'ואי הסתכל על איאן בחיוך לפני שהניח את ראשו על כתפו של העיוור, גורם לאיאן לצחקק בהפתעה לפני שהוא ניתק את שילוב הידיים רק בשביל לחבק את שכמותיו של ג'ואי אליו, "אלו היו שלושה ימים מדהימים" איאן לחש בכנות וג'ואי חייך בשמחה, "אני יודע" הוא השיב, מרים את ראשו מעט מעלה, מביט על איאן, "איאן?" הצעיר שאל לפתע, "מממ?" האחר שאל, מזיז את פניו אליו, "תנשק אותי" ג'ואי ביקש בלחש והעיוור עשה את המוטל עליו, רוכן מטה וג'ואי הרים את ראשו מעט מעלה, מחבר את שפתיהם יחדיו ומאפשר לנשיקה להתרחש.

מוצאים את עצמם מתמזמזים בעדינות בקולנוע הביתי של איאן.
-----

"חתיכת אימון היה לכם" לוק קרץ לג'ואי כשהוא ואיאן ירדו לקומה הראשונה עם התיק שלו ושקית המתנות, "בטח התעייפת ג'ואי" דרייק מלמל, "אהבת את החדר כושר?" המבוגר הוסיף "כן..." ג'ואי מלמל במבוכה, מביט לשנייה על דרייק שישב בסלון לפני שהוא הזיז את עיניו ממנו, שוב פעם מובך להביט עליו אחרי שהוא קיים יחסי מין עם הבן שלו.

"תפסיקו להציק לו" איאן אמר לבסוף, מכיר את לוק ודרייק יותר מדי טוב בשביל להבין שהם לא מדברים מתוך תמימות.

"אנחנו ניקח אותו הביתה" הוא הוסיף, "כן" לוק אמר, "תיסעו בזהירות" המבוגר אמר ונופף בחיוך לג'ואי שהביט עליו ונופף לו בחזרה, "אל תתבייש לבוא לכאן מתי שאתה רק רוצה" האב אמר וג'ואי הנהן עם חיוך תודה לפני שאיאן משך אותו קלות אל היציאה, רוצה שג'ואי לא יגיע מאוחר מדי לבית.
---

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now