אני אהיה העיניים שלך -פרק 69-

4.9K 333 121
                                    

ג'ואי התיישב לצידו של דני כשהוא נכנס לחדר הקבלה, "חשבנו שתאחר" ג'אק אמר בחיוך ושחור העיניים גיחך קלות, "אז טעיתם" הוא אמר בהשתובבות לפני שהסתכל על איאן שהיה נראה מרוכז במסמכים שעל השולחן, למרות שלמעשה הוא היה סקרן לדעת למה לקח לג'ואי להגיע כל כך הרבה זמן אחריו? על מה לו וללוק לדבר כל כך הרבה? יכול להיות שעל ג'סיקה?

---

"טוב" איאן אמר כשהגיע הזמן להתחיל לעבוד, הוא התיישב למול שלושת הנערים עם חיוך קטן על פניו, זה היום האחרון שלו כאן עד שהוא יחזור- אם בכלל, מהניתוח.

"איך היה הסופ"ש?" איאן שאל והנערים הביטו זה על זה בשאלה לפני שחזרו להביט על איאן, "היה קצר מדי" ג'ואי היה הראשון לדבר ואיאן חייך והנהן, מסכים עם ג'ואי לחלוטין, "אני באמת לא מבין למה אנחנו צריכים לעבוד ביום ראשון" דני מלמל ברצינות, "אלו החוקים" העיוור השיב, "אז תשנה את החוקים האלו" השטני החזיר ואיאן גיחך, "לא רוצה" העיוור אמר בחיוך תמים ודני הביט עליו בזעזוע.

-

"בכל מקרה" איאן אמר לבסוף, "אני מקווה שכולם נהניתם בימים החופשיים שלכם" הוא הוסיף, "רציתי לספר לכם משהו" העיוור אמר והנערים הביטו שוב זה על זה בסקרנות.

"אני עומד לטוס ביום שלישי לחופשה, אז יהיה כאן מחליף במקומי עד שאחזור, אל תעשו בלגן ואני מקווה שאני אשמע רק דברים טובים" הוא אמר בחיוך וג'ואי חייך בהקלה, הוא כבר חשב שאיאן הולך להגיד משהו רציני, "באמת? כיף לך" בעל הקעקוע מלמל בקנאה, "אתה תקנה לנו מתנות?" בעל המשקפיים שאל בחוצפה וג'ואי צחקק, "מי צריך ממנו מתנות?" הוא מלמל בשקט, עדיין משחק את עצמו הנער ששונא את איאן, והעיוור חייך לעצמו.

"אני אחשוב על זה" איאן אמר בשעשוע לפני שכחכח בגרונו, רוצה לחזור להיות סמכותי, "אתם יודעים איפה צריך לשים את הטלפונים, נכון?" הוא שאל בחיוך, מתאפק שלא לצחוק כששמע את הנערים נאנחים לפני שהם התרוממו וכיבו את הטלפונים, שמים אותם בקופסה לפני שהם לקחו את המדים שלהם מהארון, הולכים מיד לאחר מכן אל חדר המלתחות.

----

"מעניין לאן הוא טס" ג'אק אמר כששלושת הנערים התחילו להתלבש, "זה לא מעניין, העיקר שהוא לא יהיה פה" ג'ואי מלמל בכאילו רוגז ושני הנערים צחקו לעצמם, "כמות השנאה שיש לך אליו פשוט מופלאה" דני אמר בהשתובבות וג'ואי צחקק והרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, "זה מגיע לו אחרי הכל" חום השיער מלמל לפני שהכניס את החולצה לגופו, מסיים להתלבש ויוצא משם ראשון.

"אפשר להבין למה הוא לא אוהב אותו" ג'אק אמר לדני שהנהן אליו בהסכמה, אחרי הכל בטח ג'ואי זוכר לאיאן את מה שקרה עם הטבעת- לפחות זה מה שהם חושבים לעצמם.

--

"בהצלחה היום" ג'ואי אמר בחיוך לאיאן כשהוא נכנס פנימה לחדר הקבלה, "גם לך" איאן אמר בחיוך כשהבין שג'ואי לא עם הנערים האחרים, "אני אוהב אותך" הצעיר אמר, "גם אני" איאן השיב במהירות ושחור העיניים חייך לפני שהתיישב במקומו, מחכה לג'אק ודני שיכנסו גם כן לחדר.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now