DENDAM DAN CINTA 25

32.7K 965 62
                                    

Karlisa memejam mata serapatnya. Air mata yang semakin menggila turun membasahi wajahnya. Aydan tersenyum sinis. Pisau belati dibenam ke dalam tangan Karlisa yang sudah pun disiat kulitnya.

" Erghh! Sakit! " raung Karlisa. Darah keluar membuak buak. Aydan, Aryan dan Arfiq tersenyum puas. Ayqal dan Arfan tidak sanggup untuk melihat. Mereka hanya menunggu di ruangan lain menjaga Alif.

" Aku tak tahu apa dosa aku pada kau sampai kau sanggup ragut nyawa orang-ii yang aku sayang.. " ucap Aydan dengan keras sambil mengerakkan pisau belati dari pergelangan tangan hingga ke siku Karlisa. Terasa mata pisau terbenam sehingga ke tulangnya. Karlisa memejam mata. Mulutnya tidak henti-ii meraung.

" Pada mulanya kau nak bunuh aku. Tapi disebabkan Ezzara betul-ii ikhlas cintakan aku, dia sanggup korbankan nyawa dia. " ujar Aydan dengan lemah. Bibir diketap rapat. Masih diingat dengan jelas wajah Ezzara yang sedang merenungnya semasa dia memangku Ezzara.

" Kau bunuh cinta pertama aku! " jerit Aydan lalu melibas pisau belati ke wajah Karlisa. Pipinya terbelah menampakkan isi. Darah memercik bebas. Raungan Karlisa tidak dipedulikan.

" Bila Isya dapat tahu, kau ugut dia! Kau buat dia hidup dalam ketakutan! " jeritan Aydan semakin meninggi. Pisau dilibas ke dada Karlisa.

" Aku mintak maaf.. " ucap Karlisa perlahan. Aydan tersenyum sinis. Aydan memaut kasar dagu Karlisa.

" Maaf kau.. Tak cukup untuk gantikan 3 nyawa yang kau dah rampas demi kepentingan kau! Kau bukannya cintakan aku Karlisa. Kau obses! Sebab kalau kau ikhlas, kau akan lepaskan aku supaya aku bahagia. Kau akan berkorban semacam mana Ezzara korbankan nyawa dia untuk aku.. Cinta kau tak seikhlas dan sesuci dia sebabtu aku jatuh cinta pada dia. Bukan pada kau. " ujar Aydan dengan keras sambil matanya merenung tajam mata Karlisa.

" Kau culik Isya. Kau biarkan anak-ii buah kau rogol adik aku! " Aydan berkata dengan nada yang tinggi. Perkataan rogol ditekan. Gigi diketap kuat.

" Adik aku baru 16 tahun Lisa! Perjalanan dia yang masih panjang, kau musnahkan untuk tutup perbuatan keji kau! " Aydan mencengkam rahang Karlisa. Karlisa meringgis kesakitan.

" Adik yang aku jaga dan belai selama 16 tahun, dirogol bergilir gilir. Dijilat depan mata aku dan aku pulak disuruh rogol dia. " Aydan mencengkam dengan lebih kuat. Urat kebiruan menimbul di lengannya.

" Tak cukup dengan tu.. Kau nak bunuh isteri aku pulak. Kau bunuh anak kami yang tak berdosa! Dia hampir dirogol. Selepas semua yang jadi, kau masih mengharap yang aku akan maafkan kau? " suara Aydan perlahan namun keras. Karlisa hanya mampu mengalirkan air mata.

" Aku akan siksa kau lebih dari apa yang Isya rasa.. " Aydan tersenyum sinis. Baju Karlisa yang terkoyak di bahagian dada akibat libasan pisau belati direnggut dengan kasar. Tubuh Karlisa terdedah kecuali dadanya yang masih berbalut pakaian dalam.

" Gergaji.. " pinta Aydan lalu menghulur tangan kepada Aryan. Aryan menghulurkan gergaji lengkung halus kepada Aydan. Aydan tersenyum lagi. Karlisa menggeleng laju melihat gergaji di tangan Aydan.

" Please! Don't! " rayuan Karlisa hanya sia-ii. Aydan meletakkan mata gergaji pada perut Karlisa. Digesek perlahan lahan sebelum digesek dengan kasar.

" Arghh!! " jeritan Karlisa kedengaran nyaring. Perutnya yang terbelah memancutkan darah disentuh. Jeritannya bergema di segenap gudang. Aydan melempar gergaji ke lantai.

" Ikutkan hati aku ni Lisa.. Aku nak je kenduri kau biar kau rasa apa yang adik aku rasa tapi aku taknak kotorkan ' barang ' aku. So aku ikhtiarkan lah sesuatu. Please enjoy.. " Aydan mengukir senyuman menyeramkan.

" Panaskan besi tu.. " ujar Aydan. Bibirnya mengorak sengihan menampakkan barisan gigi yang tersusun rapi. Lidahnya digerakkan menyentuh gigi yang putih bersih. Aryan tersenyum. Sarung tangan disarung pada tangan lalu mencapai besi yang dimaksudkan. Lilin dinyalakan. Besi itu dilayur di atas api lilin. Karlisa semakin cemas. Fikirannya dapat mengagak apa yang ingin dilakukan oleh Aydan. Senyuman Aydan benar-ii membuatnya seperti orang hilang akal. Aydan mencangkung. Seluar Karlisa ditanggal dengan kasar. Karlisa tidak mampu berbuat apa-ii. Tangannya yang cedera teruk sukar untuk digerakkan. Aryan menghulurkan besi panas itu kepada Aydan yang sudah pun bersedia memakai sarung tangan. Aydan tersenyum memandang Karlisa.

" Selamat menyambut malam pertama yang indah Karlisa ku sayang.. " ucap Aydan lalu..

To be continue..

𝗗𝗘𝗡𝗗𝗔𝗠 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗜𝗡𝗧𝗔Where stories live. Discover now