פרק 2- בוקר במיטה זרה

1.2K 126 234
                                    

היי אהובים שלי.

אז הצלחתי לפרסם היום פרק ואני מרוצה ממש 🥳

אני כבר ארשה לעצמי להבטיח שהפרק הבא יפורסם בחמישי בשעה 4. גם זה למעשה היה אמור להתפרסם ב4 אבל כמו שחלקכם כבר יודעים, יש לי יכולת איפוק של דג זהב ביום רע. 

כרגיל אני אשמח פה להערות ודעות על הדברים שהשתנו, כן, גם בפרטי מתקבל.

ולקוראים החדשים, איזה כיף שאתם גם איתנו פה במסע המקסים.

אם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים על שאר הספרים שלי שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.

אוהבת המון
Shiny 🧡
_______________________________________

קרניי השמש החלו לחדור לעיניי וצרבו בהן עד שדמעות החלו לנזול ללחיי. פלטתי צליל בתגובה צליל מחאה לא מרוצה על כך והתהפכתי על צידי השמאלי בניסיון כושל לחמוק מהן. כשהדרך הזאת התגלתה כלא מוצלחת העליתי את השמיכה הרכה אל מעל ראשי, באופן משונה היא הייתה יותר רכה משזכרתי. הצטנפתי לתוך עצמי. גניחת כאב מופתעת נפלטה מבין שפתיי כשחשתי תחושת צריבה מוכרת בישבני, אחת שלא חשבתי זמן רב מידי. ברגע זה כבר הייתי יותר ערני ונזכרתי שכאשר הסתובבתי המיטה שמרה על שתיקה - הקפיצים הרועשים של המזרון שלי לא חרקו.

"מה לעזאזל?" פלטתי. הרגשתי כאב דוקר בראשי כאם הגולגולת שלי לוחצת בחוזקה על המוח ומונעת ממני להבין את המתרחש מלבד הפרטים היבשים והברורים מאליו – שכבתי עם מישהו בלילה הקודם וככל הנראה אני בדירה שלו כי זאת בהחלט לא הייתה שלי.

ניסיתי להרכיב את חלקי הפאזל בשנית ללא הצלחה. כל פרטי הלילה הקודם הרגישו לי מטושטשים כאילו ניסיתי להביט עליהם דרך חלון רטוב. שפשפתי את עיניי והרגשתי את ההנגאובר מטפס ותופס מקום דומיננטי בראשי. החלטתי לרחם עליו ולהפסיק להכביד על הזיכרון שלי -לאותו הרגע בכל אופן. הבטחתי לעצמי לנסות לשחזר שוב את הפרטים לאחר כדור, כוס מים גדולה עם לימון וארוחה דשנה שתשכיח את הסבל שיצרתי לעצמי. שוב.

הורדתי באיטיות את השמיכה מראשי ופקחתי את עיניי לחריצים דקים. עיניי פגשו בשידה שלתדהמתי עליה המתינו כוס מים וכדור אדוויל שמוקם בנוחות על מפית. אף גבר ששכבתי איתו לפני כן לא דאג לי בבוקר של אחרי, אפילו לא ויקטור שנחשב כביכול בן הזוג שלי וכל בוקר איתו היה מלווה בההנגאובר. חייכתי לעצמי על כך שהייתי בחצי הדרך למטרה. התרוממתי באיטיות לישיבה, הגוף שלי כאב, תהיתי לעצמי באיזו דרך לעזאזל שכבתי עם הגבר הזר.

דחפתי את הכדור לפה שלי ולגמתי מהמים כאשר שמעתי קול חדש בחדר; "שיערתי לעצמי שתתעורר עם כאב ראש ואממ... כאבים נוספים." הקול היה קול גברי מחוספס, נשמע שהגבר שדיבר איתי נהג לעשן אך עם זאת הייתה בו צלילות כזאת שלא גרמה לי לרצות לברוח לקצה השני של העיר. "איך הגוף שלך?" שאל עם קמצוץ דאגה.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now