פרק 24- מהצד השני של המטבע

912 70 412
                                    

היי אהובים שלי!

לפני שאנחנו מתחילים את הפרק. מזכירה שכל הפרקים הבאים יעלו פעם בשבועיים במקום פעם בשבוע, הסיבה היא שפרק אחד הוא כמו שתיים אז לוקח לי יותר זמן (הפרק הזה היה כמעט 30 עמודים...)

אני באופן אישי די אוהבת את הסאגה הזאת

הקדשה ישנה שהייתה ואני לא משנה אותה (😉) אני ממש רוצה להקדיש את הפרק ל Flower__kid תודה על כל התגובות שלך עוד מתחילת הספר, הן תמיד מעודדות אותי לכתוב עוד, רציתי עוד את הפרק הקודם להקדיש לך אבל החלטתי שעדיף פרק אחר 😁❤

הפרק הזה לא מדורג 18+ אבל שימו לב למי שלא מעוניין בקטעי ה18+ יש חלק שהוא ממש על הגבול (אומנם לא מתעסק לעומק באממ.... תהליכים.)

אני מקווה שממש תאהבו את הפרק הזה כמו שאני אוהבת אותו כי הוא בין האהובים עלי.

אם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון 

Shiny 🧡

_______________________________________

המוזיקה הדהדה באוזניי זמן מה, המקום היה שטוף באורות צבעוניים ומסביב היו אנשים יפים רבים. למרות זאת עיניי היו מקובעות רק על גבר יפה אחד שבהה בי כבר זמן רב. לפני שהתקדמתי הוא עבר לבהות באוויר. חייכתי לעצמי כאשר התקרבתי לשולחן שלו והזזתי מעט את הכיסא לאחור.

"זה היה מהיר." הוא הרים את ראשו. "מה, הוא כבר גמר?" האחר שאל יוצא מהבועה שלו. הוא הפנה את מבטו אלי ונראה מופתע. כנראה שהוא ציפה לראות מולו את החברה שישבה איתו קודם לכן. כמובן שהייתי שונה במרחק שנות אור בשביל להידמות לה, ולא רק בגלל שהייתי גבר.

"אפשר לעזור?" שאלתי עם חיוך פלרטטני בניסיון לעקוץ אותו מעט בהתגרות ולא להתפקע מצחוק.

הוא השתתק לרגע ורוקן כוס שוט שהייתה על השולחן שלו לצד מספר כוסות ריקות. "לעזור לי?" הוא שאל בהרמת גבה. "אני חושב שזאת צריכה להיות השורה שלי."

"אתה זה שמסתכל עלי כל הלילה." עניתי בביטחון שסיגלתי לעצמי היטב במהלך השנים.

הוא סרק את פניי זמן מה ונראה שקו המחשבה שלו ברח לרגע. הייתי מרוצה, זה אמר שהייתי בכיוון הנכון. "אתה יפה." הוא הודה לבסוף. זה כבר לא היה חדש עבורי, הרבה אהבו לציין את היופי שלי בפניי.

"תודה, אני יודע." חייכתי אליו. "גם אתה." החמאתי לו בחזרה.

"שקרן." הוא צחק. גבתי התרוממה מעט מעלה בהפתעה. לא יכולתי להאמין שמולי יושב אחד הגברים היפים שראיתי והוא לא מודע ליופי של עצמו. הוא אף פעם לא הסתכל במראה? סרקתי אותו היטב, הוא היה יפיפה: השיער השחור המתולתל והמעט מבולגן שלו, העיניים הירקרקות והמושכות שלו, ומספר נקודות חן שעיטרו את פניו.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now