פרק 9 - אני בסדר!

974 99 257
                                    

היי אהובים!

אז התמונה המצורפת היא של רובין הראשון בגרסה הנייטוינג, הכינוי שמייקל הדביק לרובין כאשר הם היו ילדים

אין לי יותר מידי מה להגיד היום 🤣 אז... לפרק!

אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעידכונים

ניפגש בפרק הבא

Shiny 🧡

____________________________________

אור השמש פגע בעפעפיו של בעל נקודת החן. הוא פקח את עיניי הזית שלו באיטיות ופלט צליל מחאה כאשר השמש פגעה בהן. היה לו חלום נהדר שהוא ממש קיווה שיהיה אמיתי. פרטי החלום כבר נהיו עמומים בראשו וכל מה שהוא זכר היה: חוף ים, הגבר שלא עוזב את ראשו ושמש מחממת - בהחלט לא השמש שהפריעה לו לישון.

הוא מתח את ידיו שנתקעו במשהו קשה. הוא שפשף את עיניו בבלבול, הידיים שלו אף פעם לא התנגשו כך בקיר. הוא כבר החל לתהות אם באמצע הלילה הוא הגיע לארץ הפלאות של אליס, אכל פטריה גדל וכעט המיטה לא תואמת עוד לגודלו. הוא סובב את ראשו לצד וראה מולו שידת טלוויזיה, הוא היה בסלון, אבל זה בהחלט לא היה הסלון שלו ושל השותפה שלו. מחשבותיו החלו להסתדר במקומם באיטיות ועזרו לו להיזכר שהוא כפה על רובין אירוח ללא ידיעתו. יותר חשוב, הוא נזכר שהוא צריך לדבר עם רובין על הבעיה בה הבחין בלילה הקודם.

הוא ירד באיטיות מהספה והלך יחף לחדר השירותים ומקלחת שזכר שראה בערב הקודם כאשר השכיב את רובין לישון. הוא גיחך לעצמו מהמחשבה שמר הגיינת פה לא יהיה מרוצה לגלות שלא צחצח את שיניו לפני שנרדם. הוא הרשה לעצמו להרגיש בבית וחיטט בארון הקטן שמתחת לכיור, חיוך ניצחון נפרש על פניו כאשר מצא מברשת שיניים חדשה. הוא צחצח את שיניו והניח את המברשת החדשה לצד המברשת של רובין, מחייך למראה שתי המברשות זו לצד זו.

לאחר ששטף את פניו וסידר את שערו הכסוף הוא פנה למטבח. בדרך הוא פשט את החולצה שלו שהסריחה מהבר של הלילה הקודם והניח אותה על מושב אחד הכיסאות בפינת אוכל. הוא פתח את המקרר ובניגוד לערב הקודם התעלם מכל המשקאות האלכוהולים בתוכו. הוא גיחך לאחר שהבין שהמקרר של רובין מכיל בעיקר ירקות. "ארנב." לחש לעצמו. הוא הוציא כמה ירקות והחל להכין סלט. לאחר חיטוט נוסף הוא הכין גם שני טוסטים עם גבינה צהובה, עגבנייה, זיתים ופסטו.

"כן." הוא אישר לעצמו בחיוך. "זאת החנופה הנכונה." הוא הסתכל לשעון - השעה הייתה תשע וחצי. הוא החליט לחכות לאחד עשרה עד שיעיר את בעל הבית שכנראה יתעורר עם ההנגאובר מטורף - שמגיע לו כמובן.

הוא ערך לשניהם את השולחן והכניס את הטוסטים לטוסטר העוד לא דלוק.

אחרי חיטוט שלישי בדירה בעלת שני החדרים מייקל מצא כדור נגד כאב ראש. הוא מזג מים קרירים לכוס והפעיל את הטוסטר. הוא החל להתקדם לחדרו של המארח הלא מודע בזמן שהבית החל להתמלא בריח של אוכל טעים.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now