פרק 27- בניית היסודות

877 69 207
                                    

היי אהובים חמישי שמח!

אחרי התלבטות החלטתי להעלות את הפרק בכל זאת. מה שבעצם קורה זה שנוצר לי פעם מבחינת שאין לי עוד פרקים מוכנים מראש.

אני ממש מצטערת על העיצוב, מי שראה אצלי בספר חפירות שבפרופיל הייתי חולה שבועיים. אניקאט גם יצאה לחופשת לימודים קצרה אז אני איתה בסופי שבוע ככה שהזמן שלי מצטמצם.

אז לצערי מצאה לפגרה עד אוקטובר, לא יודעת מתי בדיוק באוקטובר. עימכם הסליחה ותהנו בחגים 🧡

אגב, הייתי כל כך עסוקה שלא פרסמתי את הפרק ב29 כמו שרציתי

בשיר הצלצול של מייקל כש... טוב כתוב מתי 😍

גולדסטאר- אצל לסביות בכל אופן זאת אישה שהייתה רק עם נשים, ואף פעם לא הייתה עם גבר, מושג שאני שמעתי פעם בתוכנית. לא יודעת אם גם הומואים עושים בזה שימוש, בכל אופן עכשיו כן 🤷‍♀️

אני חושבת שזה הפרק של מייקל שהכי אהוב עלי

אז מקווה שתהנו ממנו כמוני 😊

אני רוצה שוב להקדיש את הפרק ל wtp_addicted ❤️🧡💛💚💙💜

אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעידכונים

ניפגש בפרק הבא

Shiny ❤

_______________________________________

הלוואין שמאז ומתמיד היה החג האהוב על רובין עבר. בערב החג לקחתי את רובין איתי למסיבת הלוואין של לוקאס, הוא הזמין גם את החברה הכי טובה שלו, ברוק, ובן הזוג שלה. המסיבה הייתה נחמדה, למעשה נהניתי בה יותר מכל מסיבה שהייתי בה לפני כן – אולי כי לראשונה רובין היה איתי. תמיד רציתי לקחת איתי את רובין למסיבות הלוואין של לוקאס, הבעיה שידעתי איך חברים שלי יגיבו אז תמיד תירצתי שיש לי משהו – עד שהקשר עם רובין התנתק כמובן.

למרות ההנאה שלי ושל רובין החלטתי לקחת סיכון, ולעשות משהו שאולי יכל להיחשב מרושע. טוב זה בעצם היה מרושע ללא ספק. זכרתי היטב שרובין פחדן, הוא גם ציין את זה שוב בפניי אז שכנעתי אותו ללכת לבית האימה שהיה בקומות העליונות.

למרות שידעתי שלשחד את האנשים כדי שיפחידו אותו יותר לא היה הדבר הכי ישר לעשות, לא התחרטתי לרגע. כי אחרי אותו מקרה מרוב פחד רובין "הכריח" אותי לישון איתו, בדיוק כפי שקיוויתי שיקרה. העניין סוף כל סוף הוביל לירית הפתיחה של מגעים בינינו, כאלו שהגוף שלי כבר צרח עלי להשיג תקופה ארוכה. הייתי מאוד מאופק איתו, לא התכוונתי לעשות דבר אחד שהוא לא רצה. אבל לעזאזל, כבר הייתי חייב לגעת בו. אז כן, שיחקתי מלוכלך.

התכוונתי להיות הוגן. באמת. אבל באיחור הבנתי שהתשלום שקיבלתי תמורת התחפושת שנבחרה לא הייתה שוות ערך לסבל שעברתי. זה התחיל מהאיפור המגרד שברוק עשתה לי, במהלך העבודה שלה נאלצתי לשבת מבלי לזוז. היא התייחסה לאיפור באותו האופן בו מייגן התייחסה לבישול – אם משהו לא נעשה לטעמה זה גרר לאיומים. לאחר מכן אותו איפור נאלץ להיות מכוסה במסכה של דדפול כל הערב, היא עשתה את כל העניין מגרד יותר. כששאלתי את רובין למה אני מסתיר את העבודה הקשה הוא טען שדיוק חשוב בתחפושת.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now