פרק 18- לא התכוונתי לזה

1.1K 74 388
                                    

היי אהובים!

למי שדילג על ה18+ כפי שהצעתי למי שלא מתאים, אז רובין ומייקל סוף שכבו. ורובין נזכר בפעם הראשונה שלו בה הוא שכב עם אדם זר שלאחר מכן הזמין לו מונית.

בתמונה זה כביכול שון, רק שלשון יש עיניים כחולות, ושיער הרבה יותר בהיר, ממש מקווה ללמוד איך לסדר בפוטושופ או לשכנע מישהי לצייר לי אותו 👀 אבל היא כבר ציירה לי את מייקרובי אז לא נציק לה.

מי שמסיים את הפרק הזה קרא 217 עמודי וורד (בגודל של ספר 438)

מקווה שתאהבו את הפרק ואם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון

Shiny 🧡

________________________________

מייקל זרק את הקונדום ושב להקיף את גופו הערום של רובין בידיו החסונות. הדבר האחרון שעניין אותו באותו הרגע זה ששניהם דביקים מזרע וזיעה, למעשה הוא אהב את המחשבה על כך שהלכלוך לא משנה כל עוד הם יחד. הוא לא רצה להתנתק ממנו, הוא לא רצה להביא מגבונים ולנקות את הזירה. הוא הרגיש נפלא פיזית ונפשית.

"אני לא מאמין." הוא מלמל בחוסר אמונה. לא משנה כמה פעמים הוא צבט את עצמו -גם תוך כדי האקט- הוא לא הצליח להאמין שהוא לא חולם, שהוא באמת היה בתוך רובין לאחר כמות הפעמים שחלם ואיחל לרגע הזה. הוא הסתכל על רובין ונזכר שזאת הייתה הפעם הראשונה שלו בסקס מבלי משקפי האלכוהול והחל לחשוש שאולי הוא לא אהב את זה ככה. "זה היה לך טוב?" הוא שאל בחצי חשש.

"כן אידיוט." השיב באופן מנומנם ובכך גרם לחיוך להתפרש על שפתיו של מייקל.

"אני עייף." רובין מלמל. מייקל הסתכל עליו והרגיש את הלב שלו מאיץ את קצבו. הוא חשב שרובין מקסים כשהוא לא מצליח להחזיק את עפעפיו למעלה, הפנים שלו היו כנות ובלי המסכות הקבועות שלו.

"אני אלך להביא מגבונים כדי שלא נרדם מלוכלכים לגמרי." מייקל לחש וקם מהמיטה. הוא לא רצה לקום מהמיטה והתרחק מרובין אבל ידע שהוא צריך להתחשב גם בניקיון שלו.

כשהוא חזר הוא מצא את רובין הישן. "עד כדי כך התשתי אותך יפה שלי?" מייקל לחש לעצמו בחיוך. הוא החל לנקות את הזירה: הוא ניגב את רובין בעדינות תוך שהוא מוודא שהוא לא מתעורר, ניגב חלקים מעטים במיטה שהצליחו להתלכלך ולבסוף ניקה את עצמו. הוא זרק את המגבונים לפח ושב חזרה למיטה.

הוא שב לעטוף את רובין בין ידיו והקשיב לנשימותיו העמוקות. "אני אעשה אותך מאושר רובין." לחש. הוא ליטף את תלתליו בעדינות וחייך לעצמו. "אתה כל כך שונא את השיער שלך, אבל זה אחד הדברים הכי יפים בך אידיוט." בעל נקודת החן המשיך לדבר לעצמו עד שהצטרף אליו לארץ החלומות.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now