פרק 15- לנסות לפרוץ את הגבולות

922 70 214
                                    

היי אהובים שלי ❣

כמה הודעות לפני:

הספר נוגע בהפרעות אכילה הסרטון המצורף הוא סרטון ארוך של 25 דקות בערך, עדיין מאוד מאוד חשוב לצפות בו לדעתי.

הפרק הבא גם הוא עוסק בהפרעות אכילה וקצת לקראת הסוף ביציאה מהארון. אני בסוף הפרק לעומת מה שאני עושה בדרך כלל הוסיף הערה, בבקשה שימו לב אליה.

הפרק הזה אומנם לא 18+ אבל יש הרבה רמיזה של תכנים מיניים שהם על הגבול.

לא זוכרת אם נתתי לכם נתונים אז קצת לידע כללי:

כרגע הפרק הזה נגמר לפי קובץ הוורד שלי בעמוד 163 (בגרסה הקודמת 107 😎). לפי גודל של ספר 331 (בגרסה הקודמת 133 😮) 

מקווה שתאהבו את הפרק ואם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון

Shiny 🧡

________________________________

במשך שבועיים בערך לאחר מסיבת ההלוואין סירבתי להישאר לבד, הכרחתי את מייקל לישון איתי למרות שהכרחתי לא בדיוק המילה המתאימה כי לא נדרשו יותר מידי שכנועים מצידי כדי שהוא יישאר אצלי בדירה. למעשה הוא יותר משמח לארח לי חברה לילית כאילו הוא רק חיכה שאבקש.

השינה המשותפת הזאת הפכה תוך זמן קצר לחלק מהשגרה שלנו ובאופן מפתיע קיבלתי אותה יחסית טוב. תמיד חשבתי שאני לא אהיה מסוגל לגור עם עוד אדם לאחר שחוויתי את התחושה של לחיות בלי מחויבות לאף אחד. אבל עם מייקל... זה היה כאילו יש מישהו שתמיד משגיח עלי, שאכפת לו, שדואג לקחת אותי לעבודה וחזרה ממנה.

ברוק חשבה שאני מעמיד פנים בפניי מייקל וגם בפניה והפחד נועד רק כדי לפתות אותו. בהתחלה ניסיתי להסביר לה שאני פשוט חתלתול מפוחד, שבית האימה רודף אותי ואני באמת לא רוצה לישון לבד. אבל בהמשך החלטתי לשתוק ולהסכים איתה כשהיא אמרה שהיא בספק שהפחד נשאר גם אחרי הרבה זמן. לא רציתי להגיד לה שבשלב מסוים התרגלתי וטוב לי.

"מייקל אוסף אותך היום אם אתה עושה שעות נוספות?" ברוק שאלה.

משכתי בכתפיי. "לא יודע האמת. הוא אמר משהו על ישיבות תקציב שיש לו ולבוס שלו עם המנהלת חשבונות או משהו כזה. הוא דיבר על זה בזמן שהוא הוריד חולצה אז..." את סוף המשפט מלמלתי בלחש.

חברתי צחקקה. "לא רואים את זה עליך מבלי שתהיה שיכור, אבל אתה סוטה לא קטן." גלגלתי את עיניי והרמתי את בקבוק הפאנטה שלי כדי לשתות ממנו. "אז שכבתם כבר?" היא שאלה ללא בושה בזמן שלגמתי. הנוזל הכתום נפלט מפי בהפתעה, הרגשתי אותו מטפטף לי על החולצה. התחלתי להשתעל וקיוויתי שהבגדים שלי לא התלכלכו. "הי תיזהר!" רטנה.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now