פרק 37- הדבר הנכון לעשות +18

856 52 172
                                    

היי אהובים!!!

דבר ראשון למרות שממש ממש התאמצתי להוציא את הפרק הזה אחרי המוווון זמן אני לא יודעת להגיד מתי יהיה הפרק הבא, אני אשתדל ממש לא להעלם לכמה חודשים, כמו שאתם יודעים אני כן זמינה ואני כן פה... פשוט לא מצליחה למצוא זמן לשכתב.

דבר שני בגרסה הראשונה הודיתי לכם פה על 10K צפיות! היום אני מודה לכם על 42K(!!!!)

אני מרגישה כמו מייקל כשרובין קורא לו פוץ, כמו ברוק כשהיא מלבישה את רובין ושון בצמוד, כמו לוקאס כשהוא מקפל מטוס נייר, וכמו הספה כשכל החתיכים ישנים עליה!

אני אוהבת אתכם כל כך! כל תגובה שלכם וכל הצבעה יכולה להאיר לי את היום, תודה על הקיום שלכם בעולם שלי.

* ג'נגה- משחק במהלכו השחקנים מסירים בהדרגה את לבני העץ שבונים מגדל מהמגדל ומניחים אותן בחזרה בראשו תוך מאמץ לשמור על יציבות המבנה שנוצר. השחקן הראשון שגורם להתמוטטות המגדל הוא המפסיד.

ה 18+ - אתם תשימו לב מתי, וכרגיל עד אחרי הפס למרות שממליצה פה ספציפית להגיע כד שברור כבר שזה זה, יש שם שיחה סופר חשובה. גם מי שלא רוצה לא לדאוג אני אתן מידע בפרק הבא.

נשבעת בגרסה המקורית של ההקדמה הזאת זה היה הרבה יותר קצר 🤣🤣🤣

אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.

אוהבת המון
Shiny ❤
_______________________________________

יצאנו מחוץ למבנה הבר בו הייתה המסיבה של ברוק. שמעתי את המוזיקה נחלשת מאחורינו כאשר הדלת נסגרה. הרוח הקלילה של ניו יורק ליטפה את פניי, ויכולתי להרגיש את התלתלים שלי זזים איתה מצד לצד. עלי העצים רחשו בשקט והחליפו את מוזיקת המסיבה וריח תחילת האביב הנעים והמתוק נישא לאפי.

הסתכלתי בעיניי הירוק זית של מייקל, שיערו הכסוף נע גם הוא עם הרוח וליטף את מצחו בעדינות רבה. הוא היה נאה כמו מלאך שירד מהשמיים והרגיש גם מעט מרוחק כאחד.

עודדתי את עצמי בליבי לפני שדיברתי; "מה?" שאלתי. כבר לא הצלחתי להחביא את הכאב שמילא את בית החזה שלי ופעם בחוזקה כחבורה פיזית. "מה אתה רוצה?" ירקתי בקשיחות. "לא פגעתי בך מספיק?" בשנינו. שאלתי. "לא החלטת באותו היום להחזיר לי באותו אופן? לנטוש אותי אחרי מה שהיה בארון התלבושות, ולבוא אחר כך לבר שאני עובד בו עם אישה אחרת?"

הוא הביט עמוק לתוך עיניי במבט מבולבל. "אני לא יודע על מה אתה מדבר..." הוא השיב. "הלכתי בגלל שהייתה לי פגישה דחופה עם תוכניות הבנייה של הבר שלי, התחלתי לבנות אותו ולא יכולתי לצערי להזיז אותה. היית שם, שמעת שבדקתי אם אפשר בזמן אחר."

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now