פרק 12- בדיוק אותו דבר

929 85 397
                                    

היי אהובים! 

אני מתחילה לתפוס קצת קצב (טפו טפו טפו) אני ממש ממש מקווה שהפרק הבא יפורסם ב14.2 אז תחזיקו איתי אצבעות 🤞. אנחנו מתחילים להיכנס לפרקים טובים 😉

לקוראים ישנים, השם של הפרק שונה זה היה בעבר "בלונד תות ועיניי ים"

* מגדלנה - לפי הברית החדשה, היא הייתה מישהי שיש המחשיבים אותה לזונה. היא העריצה את ישו וניקתה את כפות רגליו עם השיער שלה.

עדיין נוגעים קצת בהפרעות אכילה, אולי קצת פחות קשה מפעם הקודמת.

אם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון

Shiny 🧡

__________________________________________

פעם אחת פגשתי בראי חבר חדש,
ומה שאני לבשתי, בדיוק גם הוא לבש.

אמרתי לו: "נדמה לי שאתה מאוד דומה לי."
והוא אמר בדיוק אותו דבר, בדיוק אותו דבר.

___

אור השמש החל לחדור מבעד לחלון ישירות לעיניי הסגורות. התחלתי לפקוח אותן באיטיות, ממצמץ מספר פעמים בניסיון להתרגל לאור החזק שנכנס פנימה. קיללתי את עצמי בשקט כמו תמיד על כך ששוב שכחתי לסגור את התריס בלילה ובגלל זה אני מתמודד עם ההשלכות.

ניסיתי למתוח את ידיי אך הבנתי שמשהו חוסם אותי. לקחו לי יותר מידי רגעים בשביל להבין שהגב החשוף שלי היה צמוד לחזה חם וחטוב. פקחתי את עיניי לחלוטין וראיתי מולי את הזרועות של מייקל – לפי הנשימות שלו הוא עדיין ישן הפוץ. הרשתי לעצמי לבחון את ידיו ולהעביר בעדינות אצבעות על הזרועות, פעולה שלא הייתי עושה אם הוא היה ער. הוא היה כל כך שריר, כמעט ברמה של מאמן כושר אישי. תהיתי לעצמי איך הוא מוצא זמן להתחטב בין כל משימות העבודה האינטנסיבית שלו, בעוד שאני לא יכול להרשות לעצמי לגדל כלב כי ידעתי שלא אספיק לצאת איתו לטיולים.

העפתי מבט קצר לשעון שהראה עשר וחצי. נצמדתי יותר קרוב למייקל ונשפתי את ריחו אל אפי, לא רציתי להתנתק מהמגע הנעים שלו ורציתי לנצל את העובדה שהוא לא יודע שאני מתרפק עליו. אבל לבטן שלי שקרקרה היו תוכניות אחרות.

במהלך הלילה הקודם תוך כדי הנשיקות העדינות שבן זוגי הטרי הדביק לשפתיי הגעתי להחלטה מכריעה - לזנוח את תוכנית הנקמה. כנראה זה היה שיכרון החושים שהרגשתי באותו הרגע, אבל באמת התחלתי להאמין שאני אוכל להיות מאושר עם מייקל. הייתי צריך רק לחשוף מי אני באמת כדי שנוכל להתחיל בצורה נכונה ולקוות לטובה.

כן, לגמרי נפלתי למלכודת של עצמי בתוך זמן קצרצר, אבל אחרי שנים הרגשתי טוב למספר רגעים מבלי להשתמש באלכוהול. היו בדרכי מספר מכשולים שקיוויתי שאני אצלח אותם מלבד התגובה שלו: התגובה של ברוק לגבי הוויתור שלי, רציתי להאמין שאם היא חברה אמיתי התחושה הטובה שלי עם מייקל תשנה לה יותר. ולצידה היה שון, שון לא הניע אותי, לא ניסה לשכנע אותי אבל עדיין מבט אחד בו גרם לי לרצות לכתוש את מייקל לחתיכות קטנות.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now