פרק 40 - שלוש הטבעות

530 63 185
                                    

היי אהובים שלי!!!

אני אוהבת את הפרק וזה כל מה שאני אגיד 😊

אני רוצה שוב להקדיש פרק לaiko2u כי אני יכולה, והיא תבין בהמשך למה 😉 

אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.

אוהבת המון
Shiny 🧡
_______________________________________

"מייקי אנחנו צריכים לצאת להתארגן." הזכרתי לבן הזוג שלי לאחר שהוא סיבן את הגב שלי יותר זמן מהדרוש, עד כי יכולתי להרגיש את הקצף נאגר עליו. "אתה לא יכול לאחר למסיבת הרווקים של כריס, אתה צריך לפתוח את הבר ואתם צריכים לארגן את הדברים שלכם. ושון ומייגן יהרגו אותי אם אני לא אגיע קודם בשביל לסדר את המקום לפני שהיא מגיעה."

"אבל נייטווינג..." הוא אמר בטון מתבכיין. "הגב שלך כל כך נעים!"

גלגלתי את עיניי ודחפתי אותו ממני עם המרפק, למזלו הוא פגע רק בצלעות ולא במקום נמוך יותר. "זה מספיק, פוץ!" אמרתי בהחלטיות ונתתי לזרם המים לשטוף את הגב שלי. "אולי אתה מוכן לזלזל בעובד המצטיין שלך שמתחתן, אבל אני מפחד מברוק."

הוא גיחך. "אתה סתם רוצה למהר כדי ששום דבר לא יעכב את ההופעה של החשפן שהזמנתם." הוא החליט להתגרות בי.

"לא אכפת לי מהחשפן." שיקרתי באופן מוצלח. כמובן שהיה לי אכפת, אני הייתי האחד שבחר אותו כי שון הרגיש לא בנוח. בחרתי את אחד הגברים הכי יפים שראיתי בחיי, אחרי מייקל כמובן שתמיד היה ויהיה עבורי התגלמות היופי. "אכפת לי מזה שזאת מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלי." המשכתי את התרוץ שלי עם אמת.

"שיהיה." הוא משך בכתפיו ואפשר למים לשטוף גם אותו. "אני מקווה שבמסיבת הרווקים שלך היא גם תשקיע כל כך." הוא סגר את הברז.

"ברור שהיא תשקיע!" אמרתי ברוגז. "רגע מה?" הסתכלתי עליו מבולבל. "א-אתה מציע לי להתחתן איתך?" גמגמתי וקיוויתי שלחיי מספיק אדומות מהאדים והמבוכה לא ניכרת עליהן.

"ברור." ענה. "אני חושב שכדאי לנו להתחתן יחד עם כריס וברוק." חיוך מתגרה צדדי חמק משפתיו. "מה אתה אומר על חתונה כפולה? ברוק תאהב?"

גלגלתי את עיניי ופתחתי את דלת הזכוכית הזזה של המקלחת. "אידיוט. אירוסין זה לא צחוק, אל תתגרה בי ככה." שלפתי את המגבת שלו שנתלתה על הקולב הסמוך והושטתי לו.

הוא לקח אותה ממני. "אתה רואה אותנו מתחתנים יום אחד?" שאל.

הייתי בטוח שמישהו חיבר משאבה ללב שלי וממלא אותו באוויר בתקווה שהוא יתפוצץ. לקחתי גם את המגבת שלי וניסיתי למצוא את הלשון שלי – אותה חששתי שבלעתי בטעות – בשביל לענות לו. "תראה... א-אני." נשמתי עמוק, לא רציתי לגמגם. "אני חושב שזה מהיר מידי. זאת אומרת לא שאני לא רוצה." יצאתי מהמקלחת והתעטפתי במגבת. "אני כן רואה אותנו, יום אחד. אבל אני לא חושב שזה מגיע לי עדיין אחרי מה שעשיתי לך."

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now