פרק 13- הלוואין שמח

909 90 267
                                    

היי אהובים שלי ויום האהבה שמח ❣

פרק ספיישל להלוואין (כן, כן בוולנטיין כי אני אדג'ית 🤣😎) חייבת להודות אחד הפרקים הכי אהובים עלי עד עכשיו.

* אמביוולנטי- שזה גם וגם

* קוספליים - תחפושת לדמות

הלוואין שמח לכולם!!!!! נשבעת אחד החגים האהובים עלי.

הפרק אחרי הוא חלק של רפרנסים סתם ככה לכיף.

מקווה שתאהבו את הפרק כמו שאני אוהבת אותו. ואם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון

Shiny 🧡

__________________________________________

חודש אוקטובר הגיע בליווי החג איתו היו לי יחסים *אמביוולנטיים - הלוואין.

מצד אחד, בתור "חנון" לתפארת מדינת ניו יורק אהבתי תחפושות של גיבורי על. זה שהלכתי לקומיקון רק בפעם אחת בילדות עם מייקל לא שינה את זה. הייתי נוהג להסתכל על אנשים לבושים *בקוספליים ברשתות החברתיות השונות ולהתפלא כל פעם מחדש מהדמיון. למרות שהתביישתי להוציא קוספליים לפועל, גם כשהיו בפני אפשרויות לכך, דאגתי לתת פן של התחפושת שרציתי ללבוש באופן מלא.

מהצד השני, הייתי פחדן מוחלט. ובתור פחדן לתפארת כל אסוציאציה שקשורה לאימה שנקרעה בדרכי עם בוא החג יכלה להרעיד אותי עד שד עצמותי. אפילו דלעות מסוימות יכלו להעביר צמרמורת קרירה ולא נעימה בגופי.

ומהצד השלישי, כל כך אהבתי את הקישוטים של החג, את אווירת השמחה ואת המסורת ממנה החג הגיע. בתור אתאיסט חג כמו חג המולד לדוגמה גרם לי אי נוחות, זאת למרות שגם אותו אהבתי בדרכי. לעומת זאת הלוואין שהוא חג שהגיע מהאינדיאנים, ממסורת מיסטית עתיקה ומעניינת העלה לי חיוך.

אכן תחושות מורכבות.

כאשר העליתי את המורכבות שאני חווה במהלך אוקטובר בפני בן זוגי ה"יקר", עליו סמכתי מעט ורציתי לחלוק את התחושות העמוקות שלי הוא בחר לצחוק עלי. למה? כי הוא סתום!

"זה ממש לא מצחיק." התרגזתי בשעה שהוא צחק עד שכל גופו רעד יחד עם הראש שלי שנח על החזה שלו. בילינו בדירה שלי בנעימים, בדיוק הסרט של 'הסיוט לפני חג המולד' שצפינו בו נגמר.

"נכון, זה קורע!" הוא הכריז בקול. "אתה האחרון שחשבתי שיפחד משלד מרחף בעבודה שלו." הוא ניגב את דמעות הצחוק שלו.

"השלד היה זוהר בחושך ונעלו אותי בחדר הצילום איתו. חוץ מזה שהם גם שיבשו את התאורה." התגוננתי ורטנתי ביחד. האידיוט החמיץ עם הצחוק שלו כל הזדמנות למגע אינטימי שחשבתי לכוון אליו. כאשר החלטתי לספר לו על מה שעבר עלי ביום העבודה ציפיתי ליותר תמיכה ואמפטיה ממה שהוא העניק לי. בשביל זה אנשים מחזיקים בני זוג, לא?

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now